Bakalářská práce je věnována komunikačnímu plánu projektu max32 společnosti CREAM Real Estate, s.r.o. V teoretické části je popisována marketingová komunikace a teoretický základ pro sestavení marketingového komunikačního plánu. V praktické části je zhodnocena současná situace společnosti včetně projektu max32, analýza vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza i konkurenční postavení projektu max32 na trhu spotřebitelském a průmyslovém. Nezbytnou součástí praktické části jsou návrhy pro zefektivnění komunikačních aktivit projektu max32 včetně porovnání s dosavadní komunikací. V závěru práce je sestaven časový plán a rozpočet komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with The communication plan of the project max32, which is conducted by the company Cream Real Estate, Ltd. The first theoretical part is focused on marketing communication and secondary data targeted at creation of a marketing communication plan. The second practical part is focused on the assessment of the current company's situation including the position of the project max32, the analysis of the external and internal environment, the Swot analysis and also on the competitive position of the project max32 on the consumer and industrial market. An essential part of the practical part are proposals for more effective communications activities of the project max32 including the comparison with the up to now communication. The conclusion deals with the compilation of the schedule and the budget of communications activities.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový komunikační plán, projekt max32, Porterova analýza, analýza SWOT, spotřebitelský a průmyslový trh.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Marketing Communication Plan, Project max32, Porter's Analysis, Swot Analysis, Consumer and Industrial Market.
Rozsah průvodní práce
74 s. (105 152 zn.), 2 s. př.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována komunikačnímu plánu projektu max32 společnosti CREAM Real Estate, s.r.o. V teoretické části je popisována marketingová komunikace a teoretický základ pro sestavení marketingového komunikačního plánu. V praktické části je zhodnocena současná situace společnosti včetně projektu max32, analýza vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza i konkurenční postavení projektu max32 na trhu spotřebitelském a průmyslovém. Nezbytnou součástí praktické části jsou návrhy pro zefektivnění komunikačních aktivit projektu max32 včetně porovnání s dosavadní komunikací. V závěru práce je sestaven časový plán a rozpočet komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with The communication plan of the project max32, which is conducted by the company Cream Real Estate, Ltd. The first theoretical part is focused on marketing communication and secondary data targeted at creation of a marketing communication plan. The second practical part is focused on the assessment of the current company's situation including the position of the project max32, the analysis of the external and internal environment, the Swot analysis and also on the competitive position of the project max32 on the consumer and industrial market. An essential part of the practical part are proposals for more effective communications activities of the project max32 including the comparison with the up to now communication. The conclusion deals with the compilation of the schedule and the budget of communications activities.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový komunikační plán, projekt max32, Porterova analýza, analýza SWOT, spotřebitelský a průmyslový trh.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communication, Marketing Communication Plan, Project max32, Porter's Analysis, Swot Analysis, Consumer and Industrial Market.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Představte profil společnosti a její prioritní činnosti.
Popište dosavadní komunikační aktivity a cíle projektu max32.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy pro zefektivnění komunikačních aktivit.
Na základě analýz zhodnoťte dosavadní komunikační aktivity projektu max32 a uveďte vlastní návrhy pro zefektivnění komunikačních prostředků včetně rozpočtu a očekávaných efektů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Představte profil společnosti a její prioritní činnosti.
Popište dosavadní komunikační aktivity a cíle projektu max32.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy pro zefektivnění komunikačních aktivit.
Na základě analýz zhodnoťte dosavadní komunikační aktivity projektu max32 a uveďte vlastní návrhy pro zefektivnění komunikačních prostředků včetně rozpočtu a očekávaných efektů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PORTER, Michael E. The competitive Advantage of Nations. Palgrave, 1998. 855 s. ISBN 978-0-333-73642-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 168 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PORTER, Michael E. The competitive Advantage of Nations. Palgrave, 1998. 855 s. ISBN 978-0-333-73642-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 168 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Oponent BP: 50 bodů
Mgr. Jaroslava Němcová:
Jakou roli podle Vás hrají v rozhodovacím procesu emoce potenciálního nájemce budovy max32 a jak s nimi společnost při prezentaci jednotlivých funkcí projektu pracuje? (Odpověděla zcela)
Který nástroj komunikačního mixu považujete za nejefektivnější a proč? (Odpověděla zcela)
Jak rozdílně společnost CREAM (servisní organizace projektu max32) pracuje s jednotlivými cílovými skupinami projektu max32? V čem se cílové skupiny liší? (Odpověděla zcela)
Jak Vás praxe obohatila a co jste se při zpracování své práce naučila? (Odpověděla zcela)
Mgr. Irena Světlíková:
1. V textu sice tvrdíte, že komunikace by se měla pokusit překonat či změnit negativní postoj veřejnosti k areálu Svitu. Tento cíl (či jiné emotivní) stejně jako konativní cíle v práci absentují. Pokuste se v tomto smyslu nově předefinovat cíle svého komunikačního plánu. Držte se přitom zásady SMART. (Odpověděla zcela)
2. V práci definujete cílové skupiny komunikace (studenti, singles, firmy, lékaři atd.). Byl proveden nějaký výzkum jejich postojů a názorů na možné využití připravovaného areálu ve smyslu jejich zájmu? (Odpověděla zcela)
3. Jaký důvod (reason why) a výrazný benefit dáte v navrhované komunikaci potenciálním skupinám, aby využili propagované nabídky nových prostor, když tyto jsou dražší než konkurence a nabídka v současnosti převyšuje poptávku? (Odpověděla zcela)