Cílem bakalářské práce je navržení marketingového komunikačního plánu k projektu
Otevřené inovace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je nejprve představení společnosti - provozovatele projektu a poté projekt samotný. Dále budou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a navržen marketingový komunikační plán včetně rozpočtu a časového harmonogramu. Nakonec bude vypracován návrh na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create the marketing communications plan for the Open Innovation project. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical bases related to the thesis theme are described in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on presenting the company - project operator and also the project itself. Furthermore, there are elaborated analyses of the external and internal environment and is created the marketing communications plan including the budget and the time schedule, too. Finally, there is specified the suggestion for measuring the efficiency of the communication tools.
Marketing communications, communications plan, communications mix, Open Innovation
Rozsah průvodní práce
72 s. (90 285 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je navržení marketingového komunikačního plánu k projektu
Otevřené inovace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je nejprve představení společnosti - provozovatele projektu a poté projekt samotný. Dále budou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a navržen marketingový komunikační plán včetně rozpočtu a časového harmonogramu. Nakonec bude vypracován návrh na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create the marketing communications plan for the Open Innovation project. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical bases related to the thesis theme are described in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on presenting the company - project operator and also the project itself. Furthermore, there are elaborated analyses of the external and internal environment and is created the marketing communications plan including the budget and the time schedule, too. Finally, there is specified the suggestion for measuring the efficiency of the communication tools.
Marketing communications, communications plan, communications mix, Open Innovation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a analyzujte současný stav projektu ve vztahu k marketingové komunikaci.
Navrhněte marketingový komunikační plán k projektu včetně rozpočtu a časového harmonogramu.
Vypracujte návrh na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a analyzujte současný stav projektu ve vztahu k marketingové komunikaci.
Navrhněte marketingový komunikační plán k projektu včetně rozpočtu a časového harmonogramu.
Vypracujte návrh na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary and Philip Kotler. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow, 2012. ISBN 978-027-3767-183.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 484 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav a Donald BAACK. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 486 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: 4. evropské vydání. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary and Philip Kotler. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow, 2012. ISBN 978-027-3767-183.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 484 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-1769-9.
FORET, Miroslav a Donald BAACK. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 486 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: 4. evropské vydání. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Oponent BP: 46 bodů
Ing. Jaroslav Kamenčák:
Který z jednotlivých komunikačních nástrojů, které jste navrhl, považujete za nejdůležitější? (odpověděl zcela)
Proč jste se rozhodl pro zařazení do komunikačního plánu sociální síť Linkedln? (odpověděl zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Která strategická rozhodnutí z BP provozovatel projektu využije? (odpověděl zcela)
2. Které výstavy nebo veletrhy jsou vhodné? V tabulce uvádíte náklad na tento způsob komunikace 40.000 Kč. (odpověděl zcela)
3. Pro inzerci v odborném tisku jste stanovil částku Kč 80.000,-, v časovém plánu budete inzerovat 3 měsíce, ale na s. 55 máte široké portfolio časopisů. Zjišťoval jste si náklady na publikování v těchto časopisech? (odpověděl zcela)