Táto bakalárska práca sa zaoberá prostredím internetového marketingu, marketingového komunikačného mixu, kde sú popísané komunikačné prostriedky a reklamné nástroje na Internete. V teoretickej časti sú vysvetlené odborné termíny a nástroje týkajúce sa virálneho prostredia, reklamy a komunikačných nástrojov na Internete.
V praktickej časti sa bakalárska práca venuje vyobrazeniu a rozdeleniu zákazníkov, reálnemu zobrazeniu reklamy a sú prevedené ekonomické analýzy. V závere bakalárskej práce sú navrhnuté riešenia pre zlepšenie pre inbount a outbound marketing internetovej agentúry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with e-marketing environment, marketing communication mix, where communication means and marketing tools on Internet are described. There are professional terms and tools related to viral environment, marketing and communication on Internet explained in its theoretical part.
In its practical part the bachelor thesis deals with representation and distribution of the customers, real presentation of the advertisement and economic analysis are conducted. At the end of the bachelor thesis there are solutions to improve inbount and outbount marketing of the Internet agency suggested.
Táto bakalárska práca sa zaoberá prostredím internetového marketingu, marketingového komunikačného mixu, kde sú popísané komunikačné prostriedky a reklamné nástroje na Internete. V teoretickej časti sú vysvetlené odborné termíny a nástroje týkajúce sa virálneho prostredia, reklamy a komunikačných nástrojov na Internete.
V praktickej časti sa bakalárska práca venuje vyobrazeniu a rozdeleniu zákazníkov, reálnemu zobrazeniu reklamy a sú prevedené ekonomické analýzy. V závere bakalárskej práce sú navrhnuté riešenia pre zlepšenie pre inbount a outbound marketing internetovej agentúry.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with e-marketing environment, marketing communication mix, where communication means and marketing tools on Internet are described. There are professional terms and tools related to viral environment, marketing and communication on Internet explained in its theoretical part.
In its practical part the bachelor thesis deals with representation and distribution of the customers, real presentation of the advertisement and economic analysis are conducted. At the end of the bachelor thesis there are solutions to improve inbount and outbount marketing of the Internet agency suggested.
Preštudujte odbornú literatúru vo vzťahu k zvolenej téme.
II.Praktická časť
Vyhotovte popis firmy a zhodnoťte súčasný stav inbound a outbound marketingu.
Vypracujte vhodné ekonomické analýzy.
Navrhnite vhodné riešenie pre zefektívnenie marketingu spoločnosti.
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická časť
Preštudujte odbornú literatúru vo vzťahu k zvolenej téme.
II.Praktická časť
Vyhotovte popis firmy a zhodnoťte súčasný stav inbound a outbound marketingu.
Vypracujte vhodné ekonomické analýzy.
Navrhnite vhodné riešenie pre zefektívnenie marketingu spoločnosti.
Záver
Seznam doporučené literatury
BATTELEE, John. The Art of SEO. 1th ed. USA: O´Reilly Media, 2010. 604 s. ISBN 800-998-9938.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. 189 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DOMES, Martin. Google Adwords jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2012. 141 s. ISBN 978-80-251-3757-4.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. 1 vyd. Brno: Computer Press,a.s., 2010. 425 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KUBÍČEK, Michal. 333 tipů a triků pro internetový marketing: Sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 9788025134023.
Seznam doporučené literatury
BATTELEE, John. The Art of SEO. 1th ed. USA: O´Reilly Media, 2010. 604 s. ISBN 800-998-9938.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. 189 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
DOMES, Martin. Google Adwords jednoduše. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2012. 141 s. ISBN 978-80-251-3757-4.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. 1 vyd. Brno: Computer Press,a.s., 2010. 425 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KUBÍČEK, Michal. 333 tipů a triků pro internetový marketing: Sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 9788025134023.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Petra Hanáková:
1. Autorka navrhuje SEO optimalizace převést z externí firmy na vlastního pracovníka. Kdo a za jakých podmínek by tuto činnost vykonával tak, aby došlo k autorkou uváděné úspoře 2 400 EUR ročně (200 EUR měsíčně za externí služby)? (odpověděla částečně)
2. Jaké jsou dle autorky očekávané náklady na zřízení přímé online komunikace na webu firmy a jaké mohou být finanční efekty této služby? (odpověděla zcela)
3. Jakým způsobem firma sleduje statistiky návštěvnosti na svém webu a jaké další by autorka doporučila?(odpověděla zcela)