Cílem této bakalářské práce je analyzovat potenciál nápoje Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s. a navrhnout doporučení pro zvýšení poptávky po tomto produktu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska tématu, zaměřená na poznatky týkající se pivovarnictví v České republice včetně nastupujících trendů, marketingové plánování a příslušných analýz nutných pro získání dat k zhodnocení potenciálu. Praktická část obsahuje představení společnosti Pivovar ZUBR a. s. a nového produktu. Jsou provedeny marketingové situační analýzy, jako například SWOT, PEST a stěžejní pak je pro práci vypracované dotazníkové šetření, jehož data poslouží k vyhodnocení potenciálu a navržení doporučení pro zvýšení poptávky po nápoji.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the potential of tipple called Hot Cider Mix of company Pivovar ZUBR a. s. and propose recommendations for increasing demand for this product. In the first part , the theoretical background, focusing on knowledge of brewing in the Czech Republic, including emerging trends, marketing planning and appropriate analyzes necessary for obtaining the data for the evaluation of the product´s potential, are processed. The practical part contains of an introduction of the company Pivovar ZUBR a. s. and new product. Marketing situation analyzes such as SWOT, PEST and core for the thesis is survey, whose data will be used to evaluation of potential and proposition of recommendations to increase demand for the tipple, are made.
Klíčová slova
pivovarnictví, Pivovar ZUBR a. s., SWOT analýza, PESTE analýza, marketingový výzkum, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Brewing, Pivovar ZUBR a. s., SWOT Analysis, PESTE Analysis, Marketing Research, Survey
Rozsah průvodní práce
93 s. (95 994 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat potenciál nápoje Hot Cider Mix společnosti Pivovar ZUBR a. s. a navrhnout doporučení pro zvýšení poptávky po tomto produktu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska tématu, zaměřená na poznatky týkající se pivovarnictví v České republice včetně nastupujících trendů, marketingové plánování a příslušných analýz nutných pro získání dat k zhodnocení potenciálu. Praktická část obsahuje představení společnosti Pivovar ZUBR a. s. a nového produktu. Jsou provedeny marketingové situační analýzy, jako například SWOT, PEST a stěžejní pak je pro práci vypracované dotazníkové šetření, jehož data poslouží k vyhodnocení potenciálu a navržení doporučení pro zvýšení poptávky po nápoji.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the potential of tipple called Hot Cider Mix of company Pivovar ZUBR a. s. and propose recommendations for increasing demand for this product. In the first part , the theoretical background, focusing on knowledge of brewing in the Czech Republic, including emerging trends, marketing planning and appropriate analyzes necessary for obtaining the data for the evaluation of the product´s potential, are processed. The practical part contains of an introduction of the company Pivovar ZUBR a. s. and new product. Marketing situation analyzes such as SWOT, PEST and core for the thesis is survey, whose data will be used to evaluation of potential and proposition of recommendations to increase demand for the tipple, are made.
Klíčová slova
pivovarnictví, Pivovar ZUBR a. s., SWOT analýza, PESTE analýza, marketingový výzkum, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Brewing, Pivovar ZUBR a. s., SWOT Analysis, PESTE Analysis, Marketing Research, Survey
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zdrojů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Představte společnost Pivovar ZUBR a. s..
Charakterizujte produkt Hot Cider Mix a jeho dosavadní marketingou komunikaci.
Na základě výsledků šetření vyhodnoťte tržní potenciál produktu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši zdrojů z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Představte společnost Pivovar ZUBR a. s..
Charakterizujte produkt Hot Cider Mix a jeho dosavadní marketingou komunikaci.
Na základě výsledků šetření vyhodnoťte tržní potenciál produktu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013, 1 sv. ISBN 978-0-273-76718-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd.. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZÁK, Vratislav, Marketingová komunikace. 2 vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
URBÁNEK, Tomáš, Marketing. Praha: Alfa, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu: analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013, 1 sv. ISBN 978-0-273-76718-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd.. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZÁK, Vratislav, Marketingová komunikace. 2 vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
URBÁNEK, Tomáš, Marketing. Praha: Alfa, 2010, 233 s. ISBN 978-80-87197-17-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu: analýza, plánování, využití, kontrola. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 49 bodů
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.:
1. Který pivovar v ČR úspěšně zavedl na trh piva s příchutí? (odpověděl zcela)
2. Je facebookový profil pro pivaře vhodnou formou komunikace? (odpověděl zcela)
Ing. Petr Hermély:
1. Zkuste z vašeho pohledu popsat rozdíly v nákupním chování konečného spotřebitele při realizaci nákupu piva v off trade a on trade distribučních kanálech na trhu. (odpověděl zcela)