Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu.
Annotation in English
This bachelor thesis focuses on streamlining marketing communications with customers of Česká zbrojovka. In the theoretical section explains the literary works and resources related to marketing communications, and characteristics of new marketing trends. The practical part is based on the performance of the company and the evaluation of the communication plan, which has been applied here. The aim of the work is to create a mix of communication tools that help streamline efficient communication. The conclusion will consist of evaluating, recommending a suitable new tool in promoting and creating a new communication plan.
The communication plan, marketing communications, analysis, marketing trend, communication mix, efficiency, on-line marketing.
Length of the covering note
74 s.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu.
Annotation in English
This bachelor thesis focuses on streamlining marketing communications with customers of Česká zbrojovka. In the theoretical section explains the literary works and resources related to marketing communications, and characteristics of new marketing trends. The practical part is based on the performance of the company and the evaluation of the communication plan, which has been applied here. The aim of the work is to create a mix of communication tools that help streamline efficient communication. The conclusion will consist of evaluating, recommending a suitable new tool in promoting and creating a new communication plan.
The communication plan, marketing communications, analysis, marketing trend, communication mix, efficiency, on-line marketing.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje a shromažděte získané poznatky z oblasti nových trendů marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte stávající využívané nástoje marketingové komunikace firmy Česká zbrojovka a.s.
Vypracujte návrhy a doporučení pro aplikaci nových forem marketingové komunikaci ve firmě.
Sestavte nový komunikační plán s návrhem konkrétních nástrojů marketingové komunikace.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje a shromažděte získané poznatky z oblasti nových trendů marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte stávající využívané nástoje marketingové komunikace firmy Česká zbrojovka a.s.
Vypracujte návrhy a doporučení pro aplikaci nových forem marketingové komunikaci ve firmě.
Sestavte nový komunikační plán s návrhem konkrétních nástrojů marketingové komunikace.
Závěr
Recommended resources
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, 2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-160-7.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Recommended resources
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, 2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-160-7.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 40 bodů
Oponent BP: 38 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Vysvětlete zdroje údajů ve SWOT analýze. (Odpověděla částečně)
2. Na kterou cílovou skupinu je zaměřen Vámi navrhovaný komunikační plán? (v kapitole 10.2 uvádíte pouze jednou větou veškeré cílové skupiny) (Odpověděla částečně)
3. V úvodu kap. 9 uvádíte, že díky získaným informacím je možné vyřadit z komunikačních nástrojů některé z nich - na základě čeho a které jste vyřadila? (Odpověděla zcela)