Práce se zabývá problematikou komunikace klíčových informací o produktech a obchodní strategii importéra pracovní a bezpečnostní obuvi zákazníkům a distributorům ochranných pracovních pomůcek za účelem zvýšení prodeje.
V teoretické části jsou zahrnuty znalosti získané během studia a z odborné literatury,
které pomohly k segmentaci cílových skupin, analýze situace komunikace a následnému návrhu řešení. Praktická část obsahuje popis firmy, jejich zákazníků a současné komunikace s nimi. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy návrhy na zlepšení komunikace se zákazníky. Výsledkem práce budou návrhy, které by mohly být realizovány v praxi.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a problem of communication of key information about the products and business strategy of an importer of work and safety footwear to customers
and distributors of personal protective equipment in order to increase sales.
The theoretical part includes the knowledge gained during my studies and reference literature which helped me to niche the market, analyse the situation of communication
and subsequent solution proposal. The practical part contains a description of the company, their customers and current communication with customers. The results will be proposals to improve communication with customers could be implemented in practice.
Klíčová slova
Pracovní a bezpečnostní obuv, ochranné pracovní pomůcky, klíčový zákazníci, komunikace, propagace, segmentace,B2B, B2C, SWOT, mikro-, mezo-, makro prostředí
Klíčová slova v angličtině
Work and safety footwear, personal protective equipment, key customers, communication, promotion, segmentation, B2B, B2C, SWOT, micro-, meso-, macro environment
Rozsah průvodní práce
69 s. (101 492)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou komunikace klíčových informací o produktech a obchodní strategii importéra pracovní a bezpečnostní obuvi zákazníkům a distributorům ochranných pracovních pomůcek za účelem zvýšení prodeje.
V teoretické části jsou zahrnuty znalosti získané během studia a z odborné literatury,
které pomohly k segmentaci cílových skupin, analýze situace komunikace a následnému návrhu řešení. Praktická část obsahuje popis firmy, jejich zákazníků a současné komunikace s nimi. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy návrhy na zlepšení komunikace se zákazníky. Výsledkem práce budou návrhy, které by mohly být realizovány v praxi.
Anotace v angličtině
This thesis deals with a problem of communication of key information about the products and business strategy of an importer of work and safety footwear to customers
and distributors of personal protective equipment in order to increase sales.
The theoretical part includes the knowledge gained during my studies and reference literature which helped me to niche the market, analyse the situation of communication
and subsequent solution proposal. The practical part contains a description of the company, their customers and current communication with customers. The results will be proposals to improve communication with customers could be implemented in practice.
Klíčová slova
Pracovní a bezpečnostní obuv, ochranné pracovní pomůcky, klíčový zákazníci, komunikace, propagace, segmentace,B2B, B2C, SWOT, mikro-, mezo-, makro prostředí
Klíčová slova v angličtině
Work and safety footwear, personal protective equipment, key customers, communication, promotion, segmentation, B2B, B2C, SWOT, micro-, meso-, macro environment
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se komunikace se zákazníky a koncovými uživateli.
II. Praktická část
Popište firmu XY a zpracujte nutné marketingové analýzy.
Segmentujte současné zákazníky B2B a koncové uživatele B2C.
Popište a zhodnoťte současnou komunikaci.
Navrhněte a zdůvodněte možná řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se komunikace se zákazníky a koncovými uživateli.
II. Praktická část
Popište firmu XY a zpracujte nutné marketingové analýzy.
Segmentujte současné zákazníky B2B a koncové uživatele B2C.
Popište a zhodnoťte současnou komunikaci.
Navrhněte a zdůvodněte možná řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a spol. Marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
TOMAN, Miloš. Intuitivní reklama. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-139-9.
USUNIER, Jean-Claude a Julie Anne LEE. Marketing across Cultures. Fifth edition. Harlow: Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-273-71391-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a spol. Marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
TOMAN, Miloš. Intuitivní reklama. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-139-9.
USUNIER, Jean-Claude a Julie Anne LEE. Marketing across Cultures. Fifth edition. Harlow: Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-273-71391-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 44 bodů
Oponent BP: 37 bodů
Ing. Veronika Kozmíková:
1. Považujete projekt Facebook za skutečně přínostný? (Odpověděla zcela)
Mgr. Irena Světlíková:
1. Uveďte jednou větou, jaké jsou ve Vašem návrhu hlavní komunikační cíle firmy. (Odpověděla částečně)
2. Prezentujte komisi upřesnění - návrh na to, jak by firma měla efektivně z pohledu její komunikace využívat Facebook z pohledu vytvoření skupiny a práce s fanoušky. (Odpověděla částečně)
3. Uveďte alespoň v bodech, jak by měla firma postupovat v optimalizaci svých webových stránek a jaký bude z pohledu internetového marketingu nejen jejich obsah, ale jak budou z pohledu vyhledávání optimalizovány. (Odpověděla částečně)