Ve své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti DIMER, spol. s.r.o. pro trhy B2B.
Nejdříve jsem se zaměřila na profil a produkty společnosti. Následovalo vytvoření SWOT analýzy téhle společnosti, na základě které jsem zjistila, jaké jsou silné a slabé stránky společnosti a její případné příležitosti či hrozby. Vytvořila jsem dotazník, který byl na základě konzultace s výkonným ředitelem rozeslán do velkých, středních a malých firem, od kterých byla očekávána největší návratnost. Na základě získaných dat jsem provedla zhodnocení za rok 2013, které je směrodatné pro firmu pro další roky.
Annotation in English
In my bachelor thesis I focused on measuring customer satisfaction at DIMER, spol. s.r.o. for B2B markets.
First I looked at the profile and products. Followed by the creation SWOT analysis of this company, based on that I found out what are the strengths and weaknesses of the company and the potential opportunities and threats. I created a questionnaire, which was based on consultation with the Executive Director circulated in large, medium and small companies, from which it was expected the greatest return. Based on the data I carried out an assessment in 2013, which is the standard for the company for years to come.
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti DIMER, spol. s.r.o. pro trhy B2B.
Nejdříve jsem se zaměřila na profil a produkty společnosti. Následovalo vytvoření SWOT analýzy téhle společnosti, na základě které jsem zjistila, jaké jsou silné a slabé stránky společnosti a její případné příležitosti či hrozby. Vytvořila jsem dotazník, který byl na základě konzultace s výkonným ředitelem rozeslán do velkých, středních a malých firem, od kterých byla očekávána největší návratnost. Na základě získaných dat jsem provedla zhodnocení za rok 2013, které je směrodatné pro firmu pro další roky.
Annotation in English
In my bachelor thesis I focused on measuring customer satisfaction at DIMER, spol. s.r.o. for B2B markets.
First I looked at the profile and products. Followed by the creation SWOT analysis of this company, based on that I found out what are the strengths and weaknesses of the company and the potential opportunities and threats. I created a questionnaire, which was based on consultation with the Executive Director circulated in large, medium and small companies, from which it was expected the greatest return. Based on the data I carried out an assessment in 2013, which is the standard for the company for years to come.
Prostudujte uvedenou literaturu a zpracujte teoretickou část vztahující se k tématu
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav spokojenosti zákazníků
Prostřednictvím dotazníkového šetření proveďte měření spokojenosti zákazníků se službami a produkty společnosti DIMER, spol. s.r.o.
Zhodnoťte výsledky měření spokojenosti zákazníků
Navrhněte doporučení pro zlepšení služeb a produktů
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu a zpracujte teoretickou část vztahující se k tématu
II. Praktická část
Zhodnoťte současný stav spokojenosti zákazníků
Prostřednictvím dotazníkového šetření proveďte měření spokojenosti zákazníků se službami a produkty společnosti DIMER, spol. s.r.o.
Zhodnoťte výsledky měření spokojenosti zákazníků
Navrhněte doporučení pro zlepšení služeb a produktů
Závěr
Recommended resources
ANON. SWOT analýza pro podnikatele. Podnikání nás baví a víme, jak začít podnikat! - iPodnikatel.cz [online], 2011. [cit. 2014-02-12]. Dostupné z: http://www.ipodnikatel.cz/Marketing/swot-analyza-odhali-pravdivou-tvar-vasi-firmy-a-pomuze-vam-nahlednout-do-budoucnosti.html
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010. ISBN 978-80-214-4129-3.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.
PILÍK, Michal, Andrea KRAUSOVÁ a Jan KOUDELKA. Business-to-business marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-731-8452-4.
STRNAD, Pavel, Andrea KRAUSOVÁ a Jan KOUDELKA. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-384-2.
Recommended resources
ANON. SWOT analýza pro podnikatele. Podnikání nás baví a víme, jak začít podnikat! - iPodnikatel.cz [online], 2011. [cit. 2014-02-12]. Dostupné z: http://www.ipodnikatel.cz/Marketing/swot-analyza-odhali-pravdivou-tvar-vasi-firmy-a-pomuze-vam-nahlednout-do-budoucnosti.html
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010. ISBN 978-80-214-4129-3.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.
PILÍK, Michal, Andrea KRAUSOVÁ a Jan KOUDELKA. Business-to-business marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-731-8452-4.
STRNAD, Pavel, Andrea KRAUSOVÁ a Jan KOUDELKA. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-384-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 45 bodů
Oponent BP: 33 bodů
Ing. Marek Petrů:
Jak vybrat zákazníky pro zaslání dotazníku v příštím roce? (Neodpověděla)
Jakou jinou metodu zjišťování spokojenosti zákazníků by bylo pro firmu Dimer ještě možno zvolit? (Neodpověděla)
Jaké jiné dělení zákazníků (ne podle velikosti obratu, jak bylo zvoleno v práci) by bylo ještě možné použít? (Neodpověděla)
Ing. Jana Šilhánová:
1. Ve svých doporučujete zkvalitnění úrovně internetových stránek. Jaké konkrétní úpravy máte na mysli? (Odpověděla částečně)
2. Jak uvádíte, firma NORMA Czech měla v rámci dotazníkového šetření připomínky k délce vyřizování požadavků. O jaké konkrétní požadavky se jednalo? Navrhujete jejich vyřízení do 24 hodin. Platí toto doporučení pouze pro firmu NORMA Czech? (Odpověděla)
3. Jako opatření proti špatné platební morálce zákazníků uvádíte zavést sankce za nevyzvednuté zásilky. Jak lze podle Vašeho názoru přimět takového zákazníka k úhradě sankce? (Neodpověděla)