Táto bakalárska práca sa bude zaoberať problematikou zistenia potenciálu novej služby, ktorej cieľom je vstup na slovenský trh. Teoretická časť sa bude zameriavať na objasnenie a vysvetlenie pojmov použitých v praktickej časti bakalárskej práci. Praktická časť bude obsahovať vypracovanie dôležitých vonkajších a vnútorných analýz, ktorých spracovanie je potrebné pred samotným zavedením služby na trh, marketingový mix a brandingovú stratégiu. Výstupom budú konkrétne návrhy na vylepšenie samotnej služby na základe vypracovaných analýz, vytvorenie marketingového mixu a takisto pre novú službu bude vypracovaná brandingová stratégia smerujúca k vytvoreniu a rozvoju hodnoty značky.
Annotation in English
This bachelor thesis will be dealing with the issue of finding potential of a new service aimed at entering the Slovak market. The theoretical part will focus on the clarification and explanation of terms used in the practical part of the thesis. The practical part will include the development of important external and internal analyses, where the processing is necessary prior to entering the market, marketing mix and branding strategy. The ouptuts will be concrete proposals to improve the service itself based on analyses prepared, development of marketing mix, and also establishing branding strategy towards the creation and development of the brand value.
Táto bakalárska práca sa bude zaoberať problematikou zistenia potenciálu novej služby, ktorej cieľom je vstup na slovenský trh. Teoretická časť sa bude zameriavať na objasnenie a vysvetlenie pojmov použitých v praktickej časti bakalárskej práci. Praktická časť bude obsahovať vypracovanie dôležitých vonkajších a vnútorných analýz, ktorých spracovanie je potrebné pred samotným zavedením služby na trh, marketingový mix a brandingovú stratégiu. Výstupom budú konkrétne návrhy na vylepšenie samotnej služby na základe vypracovaných analýz, vytvorenie marketingového mixu a takisto pre novú službu bude vypracovaná brandingová stratégia smerujúca k vytvoreniu a rozvoju hodnoty značky.
Annotation in English
This bachelor thesis will be dealing with the issue of finding potential of a new service aimed at entering the Slovak market. The theoretical part will focus on the clarification and explanation of terms used in the practical part of the thesis. The practical part will include the development of important external and internal analyses, where the processing is necessary prior to entering the market, marketing mix and branding strategy. The ouptuts will be concrete proposals to improve the service itself based on analyses prepared, development of marketing mix, and also establishing branding strategy towards the creation and development of the brand value.
Popíšte teoretické východiská vzťahujúce sa k téme práce.
II. Praktická časť
Vytvorte dôležité vonkajšie a vnútorné analýzy potrebné pre úspešný vstup novej služby na slovenský trh.
Vytvorte návrh brandingovej stratégie.
Záver
Research Plan
Úvod
I. Teoretická časť
Popíšte teoretické východiská vzťahujúce sa k téme práce.
II. Praktická časť
Vytvorte dôležité vonkajšie a vnútorné analýzy potrebné pre úspešný vstup novej služby na slovenský trh.
Vytvorte návrh brandingovej stratégie.
Záver
Recommended resources
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012. ISBN 978-80-87472-25-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SEDLÁČKOVÁ, Helena a Karel BUCHTA. Strategická analýza. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. 121 s. ISBN 8071793671.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 978-808-6898-483.
Recommended resources
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012. ISBN 978-80-87472-25-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SEDLÁČKOVÁ, Helena a Karel BUCHTA. Strategická analýza. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. 121 s. ISBN 8071793671.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 978-808-6898-483.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, maps
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 47 bodů
Oponent BP: 54 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kterou z možností financování doporučíte autorům projektu Sportnavi? (Odpověděl zcela)
2. Daly by se využít pro podporu projektu i sociální sítě? Pokud ano, tak jakým způsobem? (Odpověděl zcela)
Ing. Růžena Vorlová:
1. V propagaci u B2B segmentu předpokládáte tým prodejců. Jak budou pokryty jejich náklady, případně z jakých zdrojů budou honorováni? (Odpověděl zcela)
2. Jak budete komunikovat s firmami pozdější navýšení ceny z 1 na 55 euro? Budou o tomto informováni hned při registraci? Jak jim později prokážete rentabilitu jejich investice? (Odpověděl zcela)