Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu a jejich aplikací na internetový obchod. Cílem je zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům internetového marketingu a analýze prostředí. Poté jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V analytické části je představen e-shop Patro.cz. Následně je zanalyzováno prostředí webu a poté jsou zhodnoceny využívané nástroje e-shopu. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů internetového marketingu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis discusses Internet marketing tools and their possible usage on the online store. The main goal is to improve the communication tools of the online store Patro.cz. The theoretical part focuses on the basic concepts of internet marketing and environmental analysis. Last but not least, there are different internet marketing tools described in the thesis. In analytical part is introduced e-shop Patro.cz. Subsequently, website is analyzed and used tools of e-shop are evaluated. At the end of thesis, there are effective usages of internet marketing tools advised.
Klíčová slova
Internetový obchod, internetový marketing, e-shop, webová stránka, SWOT analýza, internet
Klíčová slova v angličtině
Online store, Internet marketing, E-shop, Website, SWOT analysis, Internet
Rozsah průvodní práce
78 s. (122 459 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu a jejich aplikací na internetový obchod. Cílem je zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům internetového marketingu a analýze prostředí. Poté jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V analytické části je představen e-shop Patro.cz. Následně je zanalyzováno prostředí webu a poté jsou zhodnoceny využívané nástroje e-shopu. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů internetového marketingu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis discusses Internet marketing tools and their possible usage on the online store. The main goal is to improve the communication tools of the online store Patro.cz. The theoretical part focuses on the basic concepts of internet marketing and environmental analysis. Last but not least, there are different internet marketing tools described in the thesis. In analytical part is introduced e-shop Patro.cz. Subsequently, website is analyzed and used tools of e-shop are evaluated. At the end of thesis, there are effective usages of internet marketing tools advised.
Klíčová slova
Internetový obchod, internetový marketing, e-shop, webová stránka, SWOT analýza, internet
Klíčová slova v angličtině
Online store, Internet marketing, E-shop, Website, SWOT analysis, Internet
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se problematiky internetového marketingu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte využití nástrojů marketingové komunikace internetového obchodu Patro.cz.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se problematiky internetového marketingu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte využití nástrojů marketingové komunikace internetového obchodu Patro.cz.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra, MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
STRAUSS, Juraj, Adel EL-ANSARY a Raymond FROST. E-marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J: Pearson/Prentice Hall, 2006, 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra, MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
STRAUSS, Juraj, Adel EL-ANSARY a Raymond FROST. E-marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J: Pearson/Prentice Hall, 2006, 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 53 bodů
Ing. Petra Fuksová:
Domníváte se, že úroveň marketingové komunikace internetových obchodů je dostatečná a je měřítkem pro úspěšné fungování na trhu? (Odpověděla zcela)
Jaké jsou trendy v online marketingu v posledních letech? (Odpověděla zcela)
Jaký význam mají sociální sítě pro elektronické obchody? Jaké sociální sítě mohou elektronické obchody využívat? Jak lze využít sociální sítě pro komunikaci se spotřebiteli? (Odpověděla zcela)
Která internetová reklama je dle Vás nejefektivnější a proč? (Odpověděla zcela)
Mgr. Irena Světlíková:
1. Může být optimalizace prostřednictvím SEO z krátkodobého pohledu tak efektivní, že se firma dostane na první či druhé místo ve výsledku vyhledávání? (Odpověděla částečně)
2. V textu se nezmiňujete o "landing pages" a její tvorbě. Můžete vysvětlit tento pojem a objasnit některé zásady platné pro jejich tvorbu? (Odpověděla zcela)
3. V textu hovoříte o využití Facebooku v oblasti firemní komunikace. Na co by se kromě založení facebookové stránky měla firma především zaměřit, aby tento komunikační nástroj se stal účinným a efektivním? V čem tkví jeho síla a na druhé straně, jaká nebezpečí představuje jeho využití? (Odpověděla zcela)