Tato práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky festivalu Fingers Up. V teoretické části této práce je čtenář seznámen s problematikou, která se týká marketingového mixu služeb a marketingové komunikace, dále je práce soustředěna na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zákazníka, a také na segmentaci zákazníků. Část praktická je orientovaná konkrétně na firmu a její nabízený produkt či službu, kterou je festival Fingers Up. Tyto náležitosti jsou posouzeny na základě marketingového mixu a vhodných analýz. Stěžejní částí této práce je následné navržení vhodných návrhů a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on the communication with customers of the Fingers Up festival. In the theoretical part of the thesis the reader learns about the issue concerned with the marketing mix of services and the marketing communication, furthermore it is focused on the SWOT analysis, the competition analysis and the customer analysis, and also on the customer segmentation. The practical part concentrates on the firm and its offered product or service in particular, which is the Fingers Up festival. These requirements are assessed on the basis of the marketing mix and suitable analyses. The crucial part of the thesis is the following projecting of suitable suggestions and the recommendation.
Tato práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky festivalu Fingers Up. V teoretické části této práce je čtenář seznámen s problematikou, která se týká marketingového mixu služeb a marketingové komunikace, dále je práce soustředěna na SWOT analýzu, analýzu konkurence a zákazníka, a také na segmentaci zákazníků. Část praktická je orientovaná konkrétně na firmu a její nabízený produkt či službu, kterou je festival Fingers Up. Tyto náležitosti jsou posouzeny na základě marketingového mixu a vhodných analýz. Stěžejní částí této práce je následné navržení vhodných návrhů a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on the communication with customers of the Fingers Up festival. In the theoretical part of the thesis the reader learns about the issue concerned with the marketing mix of services and the marketing communication, furthermore it is focused on the SWOT analysis, the competition analysis and the customer analysis, and also on the customer segmentation. The practical part concentrates on the firm and its offered product or service in particular, which is the Fingers Up festival. These requirements are assessed on the basis of the marketing mix and suitable analyses. The crucial part of the thesis is the following projecting of suitable suggestions and the recommendation.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a segmentace zákazníků.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Zpracujte marketingový mix a proveďte analýzu marketingové komunikace firmy.
Identifikujte vybrané skupiny zákazníků.
Navrhněte vhodnou komunikaci pro vybrané segmenty.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a segmentace zákazníků.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Zpracujte marketingový mix a proveďte analýzu marketingové komunikace firmy.
Identifikujte vybrané skupiny zákazníků.
Navrhněte vhodnou komunikaci pro vybrané segmenty.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4th European ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. ISBN 02-736-8456-6.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007, 238 s. ISBN 978-80-7248-445-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
STOLIČNÝ, Peter. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Vysoká škola Karla Engliše, a.s., 2011, 72 s. ISBN 978-80-86710-39-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4th European ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. ISBN 02-736-8456-6.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketingová komunikace. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007, 238 s. ISBN 978-80-7248-445-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
STOLIČNÝ, Peter. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Vysoká škola Karla Engliše, a.s., 2011, 72 s. ISBN 978-80-86710-39-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
3 ilustrace
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 45 bod
Oponent BP: 28 bod
Ing. Mária Novotná
Jakým způsobem by pořadatelé festivalu mohli získat zpětnou vazbu, tzn. informace o úspěšnosti festivalu, spokojenosti zákazníků s doplňkovými službami, s doprovodným programem a zda tato akce přinesla zákazníkovi očekávaný užitek
Ing. Růžena Vorlová
1. Z jakého důvodu vyčleňujete v teoretické i praktické části práce internetovou reklamu jako samostanou část komunikačního mixu (tzn. proč ji neřadíte do reklamy obecně)? Naopak proč v komunikačním mixu zcela chybí oblast přímého marketingu (předpokládám, že minimálně se sponzory organizátoři tímto způsobem komunikují) (Odpověděla částečně).
2. Odkud jste čerpala informace uvedené ve SWOT analýze (Odpověděla částečně).
3. Jaké jsou náklady na Vámi navrhnovanou komunikaci (Odpověděla částečně).