Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu hradu Lukova a následné návrhy na zlepšení současné situace. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. V praktické části práce je představena organizace Spolek přátel hradu Lukova o. s. V následujícím bodě jsou vytyčeny cílové skupiny návštěvníků hradu a poté je definována konkurence. Ve stěžejní části práce je rozebrán marketingový mix, který je doplněn o analýzu SWOT. V závěru práce jsou uvedeny návrhy možného zlepšení činností spolku, možnosti provedení marketingového výzkumu a je zde shrnut rozpočet.
Anotace v angličtině
The target of this bachelor thesis is analysis of current marketing mix of the Lukov castle followed by suggestions for improvement of current situation. Theoretical part deals with non-profit sector, marketing mix of services, marketing research and SWOT analysis. The practical part of the thesis introduces organization Association of friends of the Lukov castle, citizens association. In the next point there are set out the target groups of visitors of the castle and further there is defined competition. The crucial part describes marketing mix which is supplemented by SWOT analysis. In the conclusion there are given suggestions for improvement of association activities, possibilities to carry out marketing research and there is sum up of the budget.
Klíčová slova
Marketingový mix služeb, nezisková organizace, propagace, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix of services, non-profit sector, promotion, SWOT analysis, marketing research
Rozsah průvodní práce
100 s. (147 933 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu hradu Lukova a následné návrhy na zlepšení současné situace. Teoretická část se zabývá neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, marketingovým výzkumem a SWOT analýzou. V praktické části práce je představena organizace Spolek přátel hradu Lukova o. s. V následujícím bodě jsou vytyčeny cílové skupiny návštěvníků hradu a poté je definována konkurence. Ve stěžejní části práce je rozebrán marketingový mix, který je doplněn o analýzu SWOT. V závěru práce jsou uvedeny návrhy možného zlepšení činností spolku, možnosti provedení marketingového výzkumu a je zde shrnut rozpočet.
Anotace v angličtině
The target of this bachelor thesis is analysis of current marketing mix of the Lukov castle followed by suggestions for improvement of current situation. Theoretical part deals with non-profit sector, marketing mix of services, marketing research and SWOT analysis. The practical part of the thesis introduces organization Association of friends of the Lukov castle, citizens association. In the next point there are set out the target groups of visitors of the castle and further there is defined competition. The crucial part describes marketing mix which is supplemented by SWOT analysis. In the conclusion there are given suggestions for improvement of association activities, possibilities to carry out marketing research and there is sum up of the budget.
Klíčová slova
Marketingový mix služeb, nezisková organizace, propagace, SWOT analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix of services, non-profit sector, promotion, SWOT analysis, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se marketingovým mixem služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu hradu Lukova.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového mixu hradu Lukova.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se marketingovým mixem služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu hradu Lukova.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového mixu hradu Lukova.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, 304 s. ISBN 8024711044.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0131469185.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, 304 s. ISBN 8024711044.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0131469185.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bod
Oponent BP: 41 bod
Ing. Jiří Holík
1. Je možno ještě více zlepšit marketingové aktivity? Pokud ano, za jakých podmínek (Odpověděla částečně).
2. Dle tvého názoru, pomohlo by zvýšení počtu placených zaměstnanců ke zkvalitnění služeb (Odpověděla částečně).