Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb. V úvodu praktické části je charakterizována společnost OREA Hotel Atrium. Následně je provedena analýza marketingového mixu služeb hotelu, která se skládá z popisu jednotlivých nástrojů mixu, jež hotel používá a marketingový průzkum. Dále je sestavena SWOT analýza hotelu. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu služeb hotelu.
Anotace v angličtině
Bachelor work is targeted to analysis of marketing mix of services of OREA Hotel Atrium Otrokovice. The main aim of work is analyze marketing mix of services in hotel, evaluate an existing situation of each marketing tools and on the basis of the findings to propose recommendations to improve the marketing mix of services in OREA Hotel Atrium. In the theoretical part are processed basic concepts about marketing with focus on marketing mix of services. At the beginning of the practical part there is characterized company OREA Hotel Atrium. This is followed by an analysis of marketing mix of services of hotel, which consists of description of each tools of marketing mix that hotel uses and marketing research. Next there is SWOT analysis of hotel. At the end of work there are introduced proposals to improve marketing mix of services in hotel.
Service, marketing mix of service, SWOT analysis, hotel marketing
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb. V úvodu praktické části je charakterizována společnost OREA Hotel Atrium. Následně je provedena analýza marketingového mixu služeb hotelu, která se skládá z popisu jednotlivých nástrojů mixu, jež hotel používá a marketingový průzkum. Dále je sestavena SWOT analýza hotelu. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu služeb hotelu.
Anotace v angličtině
Bachelor work is targeted to analysis of marketing mix of services of OREA Hotel Atrium Otrokovice. The main aim of work is analyze marketing mix of services in hotel, evaluate an existing situation of each marketing tools and on the basis of the findings to propose recommendations to improve the marketing mix of services in OREA Hotel Atrium. In the theoretical part are processed basic concepts about marketing with focus on marketing mix of services. At the beginning of the practical part there is characterized company OREA Hotel Atrium. This is followed by an analysis of marketing mix of services of hotel, which consists of description of each tools of marketing mix that hotel uses and marketing research. Next there is SWOT analysis of hotel. At the end of work there are introduced proposals to improve marketing mix of services in hotel.
Service, marketing mix of service, SWOT analysis, hotel marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost OREA Hotel Atrium Otrokovice.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice.
Doporučte návrhy ke zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium Otrokovice.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost OREA Hotel Atrium Otrokovice.
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice.
Doporučte návrhy ke zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium Otrokovice.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-76718-3.
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013. ISBN 978-80-86724-45-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013. ISBN 978-0-273-76718-3.
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013. ISBN 978-80-86724-45-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bod
Oponent BP: 47 bod
Ing. Veronika Bršlíková
1. Které ze slabých stránek uvedených ve SWOT analýze považujete za nejvýznamnější. Svoje tvrzení zdůvodněte. (Odpověděla částečně)
2. Co považujete za největší konkurenční výhodu hotelu oproti ostatním hotelům v okolí? (Odpověděla částečně)