Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. a na základě výsledků navrhnout firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb, spokojenost zákazníka, CRM, marketingový výzkum. Praktická část vychází ze získaných poznatků z oblasti dotazníkového výzkumu zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. a na jejich základě navrhnutého projektu ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. Mnou navrhovaná doporučení jsou zavedení marketingu, zlepšení komunikace se zákazníky, segmentace zákazníků, implementace systému CRM, zavedení zelené linky, zákaznického časopisu a vylepšení webových stránek Z STUDIA.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyse satisfaction of Z STUDIO´s customers and on the base of outcomes propose project to increase customers´satisfaction. The theoretical part explains conceptions of marketing services, customer´s satosfaction, CRM, marketing research. The practical part comes out from finding of questionary research of Z STUDIO´s customers and suggested project for increase Z STUDIO´s customers´ satisfaction. Proposed ways by me are marketing implementation, improvement of communication with customers, customer segmentation, CRM implementation, green extension implementation, customer journal and improving Z STUDIO´s web sites.
Cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. a na základě výsledků navrhnout firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů marketing služeb, spokojenost zákazníka, CRM, marketingový výzkum. Praktická část vychází ze získaných poznatků z oblasti dotazníkového výzkumu zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. a na jejich základě navrhnutého projektu ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. Mnou navrhovaná doporučení jsou zavedení marketingu, zlepšení komunikace se zákazníky, segmentace zákazníků, implementace systému CRM, zavedení zelené linky, zákaznického časopisu a vylepšení webových stránek Z STUDIA.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyse satisfaction of Z STUDIO´s customers and on the base of outcomes propose project to increase customers´satisfaction. The theoretical part explains conceptions of marketing services, customer´s satosfaction, CRM, marketing research. The practical part comes out from finding of questionary research of Z STUDIO´s customers and suggested project for increase Z STUDIO´s customers´ satisfaction. Proposed ways by me are marketing implementation, improvement of communication with customers, customer segmentation, CRM implementation, green extension implementation, customer journal and improving Z STUDIO´s web sites.
Systematicky zpracujte a zhodnoťte literární poznatky vztahující se k problematice péče o zákazníka a metody zkoumání spokojenosti zákazníků.
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. a odhalte silné a slabé stránky.
II. Praktická část
Navrhněte firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o.
Vyhodnoťte přínosy, náklady a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Systematicky zpracujte a zhodnoťte literární poznatky vztahující se k problematice péče o zákazníka a metody zkoumání spokojenosti zákazníků.
Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o. a odhalte silné a slabé stránky.
II. Praktická část
Navrhněte firmě projekt ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy Z STUDIO, s. r. o.
Vyhodnoťte přínosy, náklady a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1
[2] FORET, M. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. ISBN 80-247-0385-8
[3] FOSTER TIMOTHY, R. V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-663-2
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 3. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1997. ISBN 80-85605-08-2
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. ISBN 80-7079-389-9
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1
[2] FORET, M. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. ISBN 80-247-0385-8
[3] FOSTER TIMOTHY, R. V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-663-2
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 3. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1997. ISBN 80-85605-08-2
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vydání. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. ISBN 80-7079-389-9