Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio.
První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event marketing, guerilla marketing a další. Teoretická část je zakončena metodologií.
Následující praktická část obsahuje základní informace o tetování a historii zvolené spo-lečnosti. Poté je pozornost věnována kvantitativní i kvalitativní analýze a možným dopo-ručením a návrhům pro nízkonákladové budování značky SubInk Tattoo Studio.
Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení přínosu práce a verifikaci výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio.
The first part of thesis is theoretical part which is dedicated to research of professional literature related to brand and brandbuilding concepts. Next part is aimed at marketing mix and introduction to low-cost marketing instruments such as e-marketing, event marke-ting, guerilla marketing and others. Theoretical part is ended wiuth methodology.
The following practical part includes basic informations about tattoo and a history of selec-ted company. After that, the focus is aimed at quantity and quality analysis and possible suggestions for low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio.
The last part of thesis focuses on evaluation of the contribution of this thesis and verificati-on of researched questions.
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio.
První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event marketing, guerilla marketing a další. Teoretická část je zakončena metodologií.
Následující praktická část obsahuje základní informace o tetování a historii zvolené spo-lečnosti. Poté je pozornost věnována kvantitativní i kvalitativní analýze a možným dopo-ručením a návrhům pro nízkonákladové budování značky SubInk Tattoo Studio.
Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení přínosu práce a verifikaci výzkumných otázek.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio.
The first part of thesis is theoretical part which is dedicated to research of professional literature related to brand and brandbuilding concepts. Next part is aimed at marketing mix and introduction to low-cost marketing instruments such as e-marketing, event marke-ting, guerilla marketing and others. Theoretical part is ended wiuth methodology.
The following practical part includes basic informations about tattoo and a history of selec-ted company. After that, the focus is aimed at quantity and quality analysis and possible suggestions for low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio.
The last part of thesis focuses on evaluation of the contribution of this thesis and verificati-on of researched questions.
1. Proveďte rešerši odborných literárních zdrojů z oblasti budování značky a nízkonákladových marketingových nástrojů.
2. Definujte metody práce, výzkumné otázky a cíle práce.
3. Pomocí dotazníkového šetření zjistěte preference zákazníků SubInk Tattoo Studia.
4. Vyhodnoťte výsledky dotazníkového šetření, stanovte závěry a možná doporučení.
5. Zhodnoťte přínos práce a zodpovězte výzkumné otázky
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborných literárních zdrojů z oblasti budování značky a nízkonákladových marketingových nástrojů.
2. Definujte metody práce, výzkumné otázky a cíle práce.
3. Pomocí dotazníkového šetření zjistěte preference zákazníků SubInk Tattoo Studia.
4. Vyhodnoťte výsledky dotazníkového šetření, stanovte závěry a možná doporučení.
5. Zhodnoťte přínos práce a zodpovězte výzkumné otázky
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
CÉZAR, Jan, 2007. I zázrak potřebuje reklamu: Pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 208 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Pres, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS a G. ARMSTRONG. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
CÉZAR, Jan, 2007. I zázrak potřebuje reklamu: Pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 208 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Pres, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS a G. ARMSTRONG. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Rožek):
1. Jaký je klíčový rozdíl ve vnímání značky mezi značkami VIPER a Sub-Ink?
2. Jakým způsobem byste doplnil sponzoring na zmiňované akci tak, aby se nejednalo o plochou bannerovou reklamu? Návrh na promo?
3. Jakou jednotnou kreativně-komunikační myšlenku byste vybral pro značku Sub-Ink a jak byste ji rozvíjet v komunikaci?
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Mgr.Šula):
1. Uveďte předpokládány rozpočet na komunikace subjektu v jednom roce.
2. Jakým způsobem komunikují významná tetovací studia příp. jednotlivci? Lze hledat inspiraci pro komunikaci i u nich?
3. Na kolik je osobní doporučení důležitou součástí komunikace tetovacího studia?
Student zodpověděl položené otázky.