Diplomová práce se zabývá komunikací mezi Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně a jejími studenty. Teoretická práce se zabývá interní komunikací a jejími specifiky v prostředí vy-soké školy. V praktické části jsou analyzovány komunikační kanály univerzity a pomocí kvalitativního výzkumu je zkoumána kvalita interní komunikace a její vnímání studenty. Projektová část se pak zaměřuje na návrhy nápravy a zlepšení problematických míst v komunikaci univerzity. Cílem práce je navržení reálných řešení na základě teoretických a praktických poznatků.
Anotace v angličtině
This thesis focused on communication between the Tomas Bata University in Zlín and its students. The theoretical part is focused on internal communications and its specifics in the university environment. In the practical part are analyzed communication channels of the University. With the use of qualitative research is examined quality of internal communication and its perception of students. Project part is focused on the improvement suggestionsof problematic areas in communication of University. The goal is to propose real solutions based on theoretical and practical knowledge.
Klíčová slova
Interní komunikace, komunikační kanály, Univerzita Tomáše Bati, vnímání komunikace
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, communication channels, Tomas Bata University, perception of communication
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikací mezi Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně a jejími studenty. Teoretická práce se zabývá interní komunikací a jejími specifiky v prostředí vy-soké školy. V praktické části jsou analyzovány komunikační kanály univerzity a pomocí kvalitativního výzkumu je zkoumána kvalita interní komunikace a její vnímání studenty. Projektová část se pak zaměřuje na návrhy nápravy a zlepšení problematických míst v komunikaci univerzity. Cílem práce je navržení reálných řešení na základě teoretických a praktických poznatků.
Anotace v angličtině
This thesis focused on communication between the Tomas Bata University in Zlín and its students. The theoretical part is focused on internal communications and its specifics in the university environment. In the practical part are analyzed communication channels of the University. With the use of qualitative research is examined quality of internal communication and its perception of students. Project part is focused on the improvement suggestionsof problematic areas in communication of University. The goal is to propose real solutions based on theoretical and practical knowledge.
Klíčová slova
Interní komunikace, komunikační kanály, Univerzita Tomáše Bati, vnímání komunikace
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, communication channels, Tomas Bata University, perception of communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborných literárních pramenů a zdrojů pojednávajících o marketingu a marketingových komunikacích se
zaměřením interní komunikaci.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, metodiku a cíle práce.
3. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte vnímání interní komunikace UTB jejími studeny.
4. Na základě výsledků poznatků a závěrů analýzy vytvořte pro vybranou cílovou skupinu návrh komunikační kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborných literárních pramenů a zdrojů pojednávajících o marketingu a marketingových komunikacích se
zaměřením interní komunikaci.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky, metodiku a cíle práce.
3. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte vnímání interní komunikace UTB jejími studeny.
4. Na základě výsledků poznatků a závěrů analýzy vytvořte pro vybranou cílovou skupinu návrh komunikační kampaně.
Seznam doporučené literatury
BOUCNÍK, Pavel. Manuál komunikace pro manažery: externí komunikace s veřejností, klienty a partnery : interní komunikace na pracovišti. Praha: Forum, 2011, 824 s. ISBN 978-80-904803-1-5.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Vyd 1. Grada Publishing, 2004 Praha:Grada Publishing, 2004128 s. ISBN 8024707810
Seznam doporučené literatury
BOUCNÍK, Pavel. Manuál komunikace pro manažery: externí komunikace s veřejností, klienty a partnery : interní komunikace na pracovišti. Praha: Forum, 2011, 824 s. ISBN 978-80-904803-1-5.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Vyd 1. Grada Publishing, 2004 Praha:Grada Publishing, 2004128 s. ISBN 8024707810
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (PaedDr. Göttlichová):
1. Str. 37: E-mailová komunikace univerzity - "Hromadná e-mailová korespondence se však používá pouze pro důležité a závažné informace, které jsou nezbytné pro studium. Nutnost střídmého a opodstatněného užívání." - Uveďte přehled a průměrnou četnost daných informací.
2. Str. 39: "Není možné v této práci popsat a zanalyzovat důkladně celý web, ani jeho část určenou studentům. - Proč? Není to součástí stanoveného cíle práce?
3. Uveďte princip výběru studentů pro hloubkové rozhovory.
4. Daly by se výpovědi jednotlivých respondentů tvořící výchozí bázi k projektové části shrnout do přehledné tabulky?
Student zodpověděl položené otázky.