Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení firmy HEDA na trhu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky související s daným té-matem - jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, reklamní plán a marketingový výzkum. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace firmy HEDA včetně výzkumu, který byl proveden, a jeho výsledků. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základě je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časo-vou náročnost, náklady a personální odpovědnost za jednotlivé úkony.
Annotation in English
The goal of this dissertation is to assemble a marketing communication project to improve the status of the HEDA company in the market. The information related to the given topic is elaborated in the theoretical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analysis of the current marketing communication of the HEDA company, including the research performed and its results. The goals that are to be achieved are determined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also personal responsibility for the individual tasks, as well as time estimation.
Keywords
Marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt, firma HEDA
Keywords in English
Marketing communication, marketing research, project, HEDA company
Length of the covering note
100 s., 10 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení firmy HEDA na trhu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky související s daným té-matem - jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, reklamní plán a marketingový výzkum. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace firmy HEDA včetně výzkumu, který byl proveden, a jeho výsledků. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základě je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časo-vou náročnost, náklady a personální odpovědnost za jednotlivé úkony.
Annotation in English
The goal of this dissertation is to assemble a marketing communication project to improve the status of the HEDA company in the market. The information related to the given topic is elaborated in the theoretical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analysis of the current marketing communication of the HEDA company, including the research performed and its results. The goals that are to be achieved are determined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also personal responsibility for the individual tasks, as well as time estimation.
Keywords
Marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt, firma HEDA
Keywords in English
Marketing communication, marketing research, project, HEDA company
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jejích metod.
Aplikujte literární poznatky týkající se marketingové komunikace na firmu Heda.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy HEDA a její marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt kompletní marketingové komunikace. Zhodnoťte přínosy projektu, definujte případná rizika.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jejích metod.
Aplikujte literární poznatky týkající se marketingové komunikace na firmu Heda.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy HEDA a její marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt kompletní marketingové komunikace. Zhodnoťte přínosy projektu, definujte případná rizika.
Závěr
Recommended resources
[1] PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-299-9
[2] FORET, M. Marketingové komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
[3] KOTLER, P., Marketing Management. 10. vyd., Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[4] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín: UTB, 2000. ISBN 80-214-1657-2
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Vydavatelství ČVÚT, 1999. ISBN 80-01-01904-7
Recommended resources
[1] PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-299-9
[2] FORET, M. Marketingové komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
[3] KOTLER, P., Marketing Management. 10. vyd., Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[4] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín: UTB, 2000. ISBN 80-214-1657-2
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Vydavatelství ČVÚT, 1999. ISBN 80-01-01904-7