Informace o kvalifikační práci Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením.
Hlavní téma v angličtině
The Competitor Analysis and an Identification of Competitive Advantages for an Effective Communication of the Online Shop with Sports Nutrition, Healthy Nutrition and Sports Equipment
Název dle studenta
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Práce pojednává o dvou důležitých trendech současnosti: online obchodování a analýze konkurence. Cílem práce je pomocí odborných analytických přístupů zmapovat mikrookolí eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením, odborně interpretovat a aplikovat závěry vztahující se na tento subjekt a identifikovat jeho strategickou konkurenční výhodu pro efektivní komunikaci.
Anotace v angličtině
This thesis deals with two important today´s trends: online trading and competition analysis. The aim of the work is to use the professional analytical approaches to map the microenvironment of the online shop with sports nutrition, healthy nutrition and sports equipment, to explicate and apply the conclusions related to this subject and identify its strategic competitive advantage for effective communication.
Práce pojednává o dvou důležitých trendech současnosti: online obchodování a analýze konkurence. Cílem práce je pomocí odborných analytických přístupů zmapovat mikrookolí eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením, odborně interpretovat a aplikovat závěry vztahující se na tento subjekt a identifikovat jeho strategickou konkurenční výhodu pro efektivní komunikaci.
Anotace v angličtině
This thesis deals with two important today´s trends: online trading and competition analysis. The aim of the work is to use the professional analytical approaches to map the microenvironment of the online shop with sports nutrition, healthy nutrition and sports equipment, to explicate and apply the conclusions related to this subject and identify its strategic competitive advantage for effective communication.
1. Zpracujte rešerši literárních pramenů v oblasti konkurence a internetového prodeje. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Identifikujte konkurenci organizace a proveďte analýzu konkurence pomocí vhodně zvolených odborných analytických přístupů.
3. Identifikujte konkurenční výhodu subjektu ve vztahu k jeho cílové skupině.
4. Navrhněte způsob využití identifikované konkurenční výhody v komunikaci s cílem zvýšit efektivnost propagace subjektu, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních pramenů v oblasti konkurence a internetového prodeje. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Identifikujte konkurenci organizace a proveďte analýzu konkurence pomocí vhodně zvolených odborných analytických přístupů.
3. Identifikujte konkurenční výhodu subjektu ve vztahu k jeho cílové skupině.
4. Navrhněte způsob využití identifikované konkurenční výhody v komunikaci s cílem zvýšit efektivnost propagace subjektu, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Seznam doporučené literatury
HANZELKOVÁ, Alena. 2009. Strategický marketing: teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. 2004. Marketing. Praha: GRADA. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. 2001. Marketing management. 10. vyd. Praha: GRADA. ISBN 80-247-0016-6.
PORTER, Michael E. 1995. Konkurenční výhoda: jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. Praha: Victoria Publishing, 626 s.
PORTER, Michael E. 2004. Competitive advantage: creating and sustaining superior perform. New York: Free Press. 557s. ISBN:0-7432-6087-2.
PORTER, Michael E. 2008. On competition. Boston, MA: Harvard Business School Publishing. 544s. ISBN:978-1-4221-2696-7.
SEDLÁČEK, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. 2012. Jak vytvořit úspěšný a vydělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press. 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
SOUKALOVÁ, Radomila. 2005. Benchmarking jako informační zdroj o konkurenci. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 49s. ISBN:80-7318-247-5.
SUCHÁNEK, Petr.2012. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress. 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Seznam doporučené literatury
HANZELKOVÁ, Alena. 2009. Strategický marketing: teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. 2004. Marketing. Praha: GRADA. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. 2001. Marketing management. 10. vyd. Praha: GRADA. ISBN 80-247-0016-6.
PORTER, Michael E. 1995. Konkurenční výhoda: jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. Praha: Victoria Publishing, 626 s.
PORTER, Michael E. 2004. Competitive advantage: creating and sustaining superior perform. New York: Free Press. 557s. ISBN:0-7432-6087-2.
PORTER, Michael E. 2008. On competition. Boston, MA: Harvard Business School Publishing. 544s. ISBN:978-1-4221-2696-7.
SEDLÁČEK, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. 2012. Jak vytvořit úspěšný a vydělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press. 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
SOUKALOVÁ, Radomila. 2005. Benchmarking jako informační zdroj o konkurenci. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 49s. ISBN:80-7318-247-5.
SUCHÁNEK, Petr.2012. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. 1. vyd. Praha: Ekopress. 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpověděla na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Proč jste si nestanovila výzkumné otázky?
Je možné ve střednědobém horizontu uvažovat o legislativních omezení v rámci dané kategorie? Pokud ano, o jakém?
Lze na základě Vámi provedených analýz jasně říci, zdali je dostatečně velká příležitost (z hlediska obchodních výsledků) aplikovat Vámi navržená řešení?
Studentka zodpověděla otázky oponenta práce zcela.
Vedoucí práce nepokládá otázky k obhajobě.