Tato práce je zaměřena na návrh komunikační strategie Food festivalu Resortu Luhačovice. V teoretické části je na základě odborné literatury tato problematika popsána. V praktické části práce je popsána vybraná organizace a její marketingový i komunikační mix. Dále se práce soustředí na Food Festival Resortu Luhačovice, jako jeden z produktů organizace, a jejím cílem je identifikovat, analyzovat a pochopit jeho komunikaci, postavení na trhu (pomocí situační analýzy), jeho konkurenci a cílové skupiny. Na základě analýzy předchozí komunikace je vytvořena nová komunikační strategie pro následující období.
Annotation in English
This work focuses on the design of communication strategy of Food Festival of Luhačov-ice Resort. The theoretical part is based on specialized literature and describes the issue of turism, its marketing mix and new trends in this field. The practical part describes the se-lected organization and its marketing and communication mix. Further work focuses on Food Festival of Luhačovice Resort (as one of products of Resort Luhačovice) and aims to identify, analyze and understand the position of this event in the market space (through situational analysis), its competitors and target groups. Based on the analysis of previous communication, a new communication strategy for the next period is determined.
Keywords
cestovní ruch, nové trendy v cestovním ruchu, lázeňství, gastro turismus, event turismus, strategický marketing, taktický marketing, marketingový mix, komunikační mix, PEST analýza, SWOT analýza, konkurence, marketingový plán
Keywords in English
tourism, new trends in tourism, balneology, gastronomic tourism, event tourism, strategic marketing, tactical marketing, marketing mix, communications mix, PEST analysis, SWOT analysis, competition, marketing plan
Length of the covering note
123 s.
Language
CZ
Annotation
Tato práce je zaměřena na návrh komunikační strategie Food festivalu Resortu Luhačovice. V teoretické části je na základě odborné literatury tato problematika popsána. V praktické části práce je popsána vybraná organizace a její marketingový i komunikační mix. Dále se práce soustředí na Food Festival Resortu Luhačovice, jako jeden z produktů organizace, a jejím cílem je identifikovat, analyzovat a pochopit jeho komunikaci, postavení na trhu (pomocí situační analýzy), jeho konkurenci a cílové skupiny. Na základě analýzy předchozí komunikace je vytvořena nová komunikační strategie pro následující období.
Annotation in English
This work focuses on the design of communication strategy of Food Festival of Luhačov-ice Resort. The theoretical part is based on specialized literature and describes the issue of turism, its marketing mix and new trends in this field. The practical part describes the se-lected organization and its marketing and communication mix. Further work focuses on Food Festival of Luhačovice Resort (as one of products of Resort Luhačovice) and aims to identify, analyze and understand the position of this event in the market space (through situational analysis), its competitors and target groups. Based on the analysis of previous communication, a new communication strategy for the next period is determined.
Keywords
cestovní ruch, nové trendy v cestovním ruchu, lázeňství, gastro turismus, event turismus, strategický marketing, taktický marketing, marketingový mix, komunikační mix, PEST analýza, SWOT analýza, konkurence, marketingový plán
Keywords in English
tourism, new trends in tourism, balneology, gastronomic tourism, event tourism, strategic marketing, tactical marketing, marketing mix, communications mix, PEST analysis, SWOT analysis, competition, marketing plan
Research Plan
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu cestovním ruchu, jeho znacích a trendech. Pozornost věnujte zejména nastavení komunikační strategie v hotelnictví se zaměřením na gastronomický turismus a event turismus.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte metodický postup, výzkumné otázky a cíl práce.
3. Charakterizujte zvolený subjekt - Resort Luhačovice, jeho cílové skupiny a dosavadní marketingové aktivity se zaměřením na event marketing.
4. Na základě sekundárních zdrojů dat a nastavených objektivních kritérií zpracujte situační analýzu a analýzu konkurence týkající se vybraného eventu.
5. Formulujte komunikační strategii a komunikační plán eventu na následující období.
6. Vyvoďte závěry, možnosti a limity realizace vámi navrženého projektu.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu cestovním ruchu, jeho znacích a trendech. Pozornost věnujte zejména nastavení komunikační strategie v hotelnictví se zaměřením na gastronomický turismus a event turismus.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte metodický postup, výzkumné otázky a cíl práce.
3. Charakterizujte zvolený subjekt - Resort Luhačovice, jeho cílové skupiny a dosavadní marketingové aktivity se zaměřením na event marketing.
4. Na základě sekundárních zdrojů dat a nastavených objektivních kritérií zpracujte situační analýzu a analýzu konkurence týkající se vybraného eventu.
5. Formulujte komunikační strategii a komunikační plán eventu na následující období.
6. Vyvoďte závěry, možnosti a limity realizace vámi navrženého projektu.
Recommended resources
HESKOVÁ, Marie, 2006. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Nakladatelství Fortuna. ISBN 8071689483.
KOTÍKOVÁ, Halina, 2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 9788024746036.
KOTLER, Philip, 2000. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press. ISBN 8072610104.
PALATKOVÁ, Monika, 2006. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 8024710145.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 8024706466
Recommended resources
HESKOVÁ, Marie, 2006. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Nakladatelství Fortuna. ISBN 8071689483.
KOTÍKOVÁ, Halina, 2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 9788024746036.
KOTLER, Philip, 2000. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press. ISBN 8072610104.
PALATKOVÁ, Monika, 2006. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 8024710145.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 8024706466
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. V rozpočtu uvádíte, že tisk bude financován partnersky. Co bude na oplátku tomuto partnerovi (tiskárně) nabídnuto?
2. Proč jste zvolila název webových stránek LuhaFoodFestoval.cz?
Studentka odpověděla na položené otázky.