Tato diplomová práce se zabývá projektem Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v České republice.
Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové.
Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy. Shrnuje problematiku související s projektem: podnikatelský plán, analýzy, které je potřeba udělat před vstupem firmy na nový trh, problematiku bytových družstev a SVJ v ČR a definuje pojmy jako outdoor a indoor reklama. V praktické části diplomová práce identifikuje cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci a shrnuje dílčí závěry do SWOT analýzy. Součástí projektové části je business plán, určený jak pro případného investora nebo partnera, a také doporučení dalšího postupu pro firmu K-Profi, která celý projekt realizuje.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the project The introduction of advertising network in the cabs of elevators in residential buildings in the Czech Republic.
The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project.
The theoretical part is based on the scientific literature and defines the basic concepts. It summarizes the issues related to the project: business plan, analysis that needs to be done before the company entering into a new market, the issue of housing cooperatives and condominium in the Czech Republic and defines terms such as outdoor and indoor advertising. In the practical part of the thesis identifies the target groups, market and competition analyzes and summarizes the partial results into the SWOT analysis. Part of the project is the business plan, designed both for an investor or business partner, as well as recommendati-ons for next steps for the company K-Profi, that the project is implemented.
Klíčová slova
Reklama ve výtahu, bytová družstva, SVJ, analýza trhu, identifikace cílových skupin, analýza konkurence, business plán.
Klíčová slova v angličtině
Advertising in the elevator, housing associations, condominium, market analysis, identification of target groups, competition analysis, business plan.
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v České republice.
Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové.
Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy. Shrnuje problematiku související s projektem: podnikatelský plán, analýzy, které je potřeba udělat před vstupem firmy na nový trh, problematiku bytových družstev a SVJ v ČR a definuje pojmy jako outdoor a indoor reklama. V praktické části diplomová práce identifikuje cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci a shrnuje dílčí závěry do SWOT analýzy. Součástí projektové části je business plán, určený jak pro případného investora nebo partnera, a také doporučení dalšího postupu pro firmu K-Profi, která celý projekt realizuje.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the project The introduction of advertising network in the cabs of elevators in residential buildings in the Czech Republic.
The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project.
The theoretical part is based on the scientific literature and defines the basic concepts. It summarizes the issues related to the project: business plan, analysis that needs to be done before the company entering into a new market, the issue of housing cooperatives and condominium in the Czech Republic and defines terms such as outdoor and indoor advertising. In the practical part of the thesis identifies the target groups, market and competition analyzes and summarizes the partial results into the SWOT analysis. Part of the project is the business plan, designed both for an investor or business partner, as well as recommendati-ons for next steps for the company K-Profi, that the project is implemented.
Klíčová slova
Reklama ve výtahu, bytová družstva, SVJ, analýza trhu, identifikace cílových skupin, analýza konkurence, business plán.
Klíčová slova v angličtině
Advertising in the elevator, housing associations, condominium, market analysis, identification of target groups, competition analysis, business plan.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o strategiích vstupu na nové trhy, porovnejte specifika outdoor a indoor reklamních médií. Dále rozveďte problematiku bytových družstev a společenství vlastníků jednotek v České republice.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
3. Proveďte identifikaci cílové skupiny a vymezte jednotlivé cílové skupiny.
4. Zpracujte analýzu konkurence na českém mediálním trhu.
5. Na základě výsledků identifikace cílových skupin vyberte vhodnou strategii vstupu na trh a zpracujte návrh způsobu zavedení reklamní sítě s ohledem na konkrétní cílové skupiny. Zavedení reklamní sítě pokud možno realizujte, případně uveďte překážky při realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o strategiích vstupu na nové trhy, porovnejte specifika outdoor a indoor reklamních médií. Dále rozveďte problematiku bytových družstev a společenství vlastníků jednotek v České republice.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
3. Proveďte identifikaci cílové skupiny a vymezte jednotlivé cílové skupiny.
4. Zpracujte analýzu konkurence na českém mediálním trhu.
5. Na základě výsledků identifikace cílových skupin vyberte vhodnou strategii vstupu na trh a zpracujte návrh způsobu zavedení reklamní sítě s ohledem na konkrétní cílové skupiny. Zavedení reklamní sítě pokud možno realizujte, případně uveďte překážky při realizaci.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998, 710 s. ISBN 80-716-9600-5.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 145 s. ISBN 80-864-1976-2.
PŘIBOVÁ, Marie. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998, 92 s. ISBN 80-716-9536-X.
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9.
TOMEK, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007, 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998, 710 s. ISBN 80-716-9600-5.
KOUDELKA, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 145 s. ISBN 80-864-1976-2.
PŘIBOVÁ, Marie. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998, 92 s. ISBN 80-716-9536-X.
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9.
TOMEK, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2007, 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
V tabulce č.1 uvádíte bytová družstva, která měla o vaši nabídku zájem. Kolik družstev jste celkem oslovila?
Jak jste stanovila průměrnou cenu výrobku ve sledovaném období 130 Kč (str. 39).
Jaký je předpokládaný reach (zásah) reklamy u subjektů, které uvádíte v tabulce č.5?
Z jaké statistiky jste vycházela, když jste stanovila průměrně 4 obyvatele na jeden byt?
Studentka zodpověděla otázky oponenta částečně.