Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační aktivity hudebního vydavatelství Ty Nikdy Records s bližším zaměřením na propagaci internetovou a na vliv, který má digitální komunikace na současnou generaci mladých lidí Generaci Y. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního vydavatelství, vytyčením marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace vydavatelství pomocí online médií. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na vydavatelství Ty Nikdy Records. Jsou zhodnoceny všeobecné marketingové aktivity s důrazen na popis a rozbor online propagace. Projektová část se následně věnuje návrhu pro zlepšení komunikace vydavatelství v digitálním prostředí s ohledem na vytyčenou cílovou skupinu Generace Y.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on promotion activities of music publishing Ty Nikdy Records with closer focus on online promotion and on the impact that digital communication has on the current generation of young people - Generation Y. Theoretical part deals with definition of music publishing, marketing and communication mix and with options of publishing's promotion using online media. In practical part, these theoretical findings are applied to publishing Ty Nikdy Records. General marketing activities are assessed with emphasis on description and analysis of online promotion. Project part then turns into proposal of communications improvement in digital environment of publishing with regard to identifi-cation of the target group Generation Y.
Klíčová slova
Marketing, propagace, hudba, vydavatelství, Ty Nikdy Records, online
Klíčová slova v angličtině
Marketing, promotion, music, publishing, Ty Nikdy Records, online
Rozsah průvodní práce
99
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační aktivity hudebního vydavatelství Ty Nikdy Records s bližším zaměřením na propagaci internetovou a na vliv, který má digitální komunikace na současnou generaci mladých lidí Generaci Y. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního vydavatelství, vytyčením marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace vydavatelství pomocí online médií. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na vydavatelství Ty Nikdy Records. Jsou zhodnoceny všeobecné marketingové aktivity s důrazen na popis a rozbor online propagace. Projektová část se následně věnuje návrhu pro zlepšení komunikace vydavatelství v digitálním prostředí s ohledem na vytyčenou cílovou skupinu Generace Y.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on promotion activities of music publishing Ty Nikdy Records with closer focus on online promotion and on the impact that digital communication has on the current generation of young people - Generation Y. Theoretical part deals with definition of music publishing, marketing and communication mix and with options of publishing's promotion using online media. In practical part, these theoretical findings are applied to publishing Ty Nikdy Records. General marketing activities are assessed with emphasis on description and analysis of online promotion. Project part then turns into proposal of communications improvement in digital environment of publishing with regard to identifi-cation of the target group Generation Y.
Klíčová slova
Marketing, propagace, hudba, vydavatelství, Ty Nikdy Records, online
Klíčová slova v angličtině
Marketing, promotion, music, publishing, Ty Nikdy Records, online
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, cíl a metodiku práce.
2. Na základě teoretických poznatků formulujte výzkumné otázky.
3. Identifikujte a analyzujte současný stav komunikace vydavatelství Ty Nikdy Records s cílovými skupinami.
4. Proveďte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
5. Na základě výsledků a analýz marketingového výzkumu formulujte návrhy na efektivní komunikaci s cílovými skupinami a doporučte závěry aplikovatelné pro potřeby vydavatelství.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, cíl a metodiku práce.
2. Na základě teoretických poznatků formulujte výzkumné otázky.
3. Identifikujte a analyzujte současný stav komunikace vydavatelství Ty Nikdy Records s cílovými skupinami.
4. Proveďte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
5. Na základě výsledků a analýz marketingového výzkumu formulujte návrhy na efektivní komunikaci s cílovými skupinami a doporučte závěry aplikovatelné pro potřeby vydavatelství.
Seznam doporučené literatury
ROBERTS, Mary Lou. Internet marketing: integrating online and offline strategies. McGraw-Hill/Irwin, c2003, xix, 471 p. ISBN 00-711-2417-9.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb: integrating online and offline strategies. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, xix, 471 p. ISBN 80-716-9276-X.
NEVUE, By David. How to promote your music successfully on the Internet: the musician's guide to effective music promotion on the Internet. 2011 ed. Eugene, Or: Midnight Rain Productions, 1996, 247 s. ISBN 978-145-6531-522.
HOWE, Neil a William STRAUSS. Millennials rising: the next great generation /by Neil Howe and Bill Strauss ; cartoons by R.J. Matson. Vintage Books, 2000, 415 p. ISBN 03-757-0719-0.
SCHULTZ, Don E. Moderní reklama: Umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada, 668 s. ISBN 80-716-9062-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
BARKER, Melissa S, Donald I BARKER, Nicholas F BORMANN a NEHER. Social media marketing: a strategic approach. Mason, OH: South-Western Cengage Learning, c2013, xv, 380 p. ISBN 05-384-8087-4.
Seznam doporučené literatury
ROBERTS, Mary Lou. Internet marketing: integrating online and offline strategies. McGraw-Hill/Irwin, c2003, xix, 471 p. ISBN 00-711-2417-9.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb: integrating online and offline strategies. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, xix, 471 p. ISBN 80-716-9276-X.
NEVUE, By David. How to promote your music successfully on the Internet: the musician's guide to effective music promotion on the Internet. 2011 ed. Eugene, Or: Midnight Rain Productions, 1996, 247 s. ISBN 978-145-6531-522.
HOWE, Neil a William STRAUSS. Millennials rising: the next great generation /by Neil Howe and Bill Strauss ; cartoons by R.J. Matson. Vintage Books, 2000, 415 p. ISBN 03-757-0719-0.
SCHULTZ, Don E. Moderní reklama: Umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada, 668 s. ISBN 80-716-9062-7.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
BARKER, Melissa S, Donald I BARKER, Nicholas F BORMANN a NEHER. Social media marketing: a strategic approach. Mason, OH: South-Western Cengage Learning, c2013, xv, 380 p. ISBN 05-384-8087-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Jaké jsou subžánry hip - hopu, a které z nich jsou v ČR nejpopulárnější?
Jaké náklady by vznikly při realizaci mobilní aplikace na lidských zdrojích uvnitř vydavatelství?
Jaká by byla návratnost investic do aplikace ve střednědobém výhledu tj. v následujících 3 letech od uvedení?
Student zodpověděl všechny výše uvedené otázky velmi dobře.
doc. Šramová položila otázku: Generace Y je jaká generace?
Student odpověděl na otázku částečně.