Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci kosmetiky a podává informace o kosmetickém trhu. Konkrétně se práce zaměřuje na marketing a propagaci kosmetické značky RYOR, což je přírodní česká značka kosmetiky.
Anotace v angličtině
This disertation summarizes theoretical knowledge about cosmetic marketing and promotion. At the same time it provides information about cosmetic market. To be specific, this dissertation focuses on marketing and promotion of RYOR brand, which is natural cosmetic brand from the Czech republic.
Klíčová slova
Marketing, propagace, kosmetika, přírodní kosmetika, RYOR, nové trendy v marketingových komunikacích, kosmetický trh
Klíčová slova v angličtině
Marketing, promotion, cosmetics, natural cosmetics, RYOR, new trends in marketing communications, cosmetic market
Rozsah průvodní práce
93 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci kosmetiky a podává informace o kosmetickém trhu. Konkrétně se práce zaměřuje na marketing a propagaci kosmetické značky RYOR, což je přírodní česká značka kosmetiky.
Anotace v angličtině
This disertation summarizes theoretical knowledge about cosmetic marketing and promotion. At the same time it provides information about cosmetic market. To be specific, this dissertation focuses on marketing and promotion of RYOR brand, which is natural cosmetic brand from the Czech republic.
Klíčová slova
Marketing, propagace, kosmetika, přírodní kosmetika, RYOR, nové trendy v marketingových komunikacích, kosmetický trh
Klíčová slova v angličtině
Marketing, promotion, cosmetics, natural cosmetics, RYOR, new trends in marketing communications, cosmetic market
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o specifikách kosmetického trhu a trhu s přírodní kosmetikou. Dále zpracujte rešerši literatury zaměřené na formy marketingové komunikace využívané na kosmetickém trhu se zaměřením na nové trendy.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
3. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti RYOR a stejnojmenné značky. Porovnejte marketingové komunikace značky RYOR s marketingovými komunikacemi hlavních konkurentů na trhu. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingových komunikací značky RYOR.
4. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační kampaně značky Ryor, včetně otázky financování a časového rozvržení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o specifikách kosmetického trhu a trhu s přírodní kosmetikou. Dále zpracujte rešerši literatury zaměřené na formy marketingové komunikace využívané na kosmetickém trhu se zaměřením na nové trendy.
2. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
3. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti RYOR a stejnojmenné značky. Porovnejte marketingové komunikace značky RYOR s marketingovými komunikacemi hlavních konkurentů na trhu. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingových komunikací značky RYOR.
4. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační kampaně značky Ryor, včetně otázky financování a časového rozvržení.
Seznam doporučené literatury
JONES, Alison. 50 Marketing Ideas for the Beauty Products Business. London: Elmsbury, 2013. ISBN B00E0SP6GQ.
CEBISA, Zwelakhe Erick. The Role of Brands in the Advertising of Beauty Products. LAP Lambert Acad. Publ., 2011. ISBN 9783844382785.
TUNGATE, Mark. Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look. Kogan Page Publishers, 2011. ISBN 9780749461829.
DAYAN, Nava a Lambros KROMIDAS. Formulating, Packaging, and Marketing of Natural Cosmetic Products. John Wiley & Sons, 2011. ISBN 9781118056790.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
Seznam doporučené literatury
JONES, Alison. 50 Marketing Ideas for the Beauty Products Business. London: Elmsbury, 2013. ISBN B00E0SP6GQ.
CEBISA, Zwelakhe Erick. The Role of Brands in the Advertising of Beauty Products. LAP Lambert Acad. Publ., 2011. ISBN 9783844382785.
TUNGATE, Mark. Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look. Kogan Page Publishers, 2011. ISBN 9780749461829.
DAYAN, Nava a Lambros KROMIDAS. Formulating, Packaging, and Marketing of Natural Cosmetic Products. John Wiley & Sons, 2011. ISBN 9781118056790.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
"Zkoušela jste dle návodu (obrázek 7) vyrobit moss graffiti?
"Proč chcete graffiti umístit na slunnou stranu budovy?
"Kolik týdnů trvá, než z graffiti vyroste mech?
Studentka zodpověděla otázky zcela.