Účelem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro N-yoj Dance Team, který bude moci posloužit jako výchozí dokument pro management skupiny v příštích letech.
První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu N-yoj Dance Team, analýze současných komunikačních aktivit a analýze konkurenčního prostředí. Ve třetí projektové části je navržen marketingový plán obsahující specifické marketingové strategie. Poslední část obsahuje také návrh spolupráce s vybranými neziskovými organizacemi.
Anotace v angličtině
The purpose of the thesis is to design the marketing plan for N-yoj Dance Team, which will serve as a document for the management of group in the coming years.
The first part deals with collection of theoretical information, their analysis and interpretation. The second - practical part provides space for creating a profile of N-yoj Dance Team, the analysis of current communication activities and analysis of the competitive environment. In the third project part will be designed the marketing plan containing specific marketing strategy. The last section contains a proposal of cooperation with selected non-profit organizations.
Účelem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro N-yoj Dance Team, který bude moci posloužit jako výchozí dokument pro management skupiny v příštích letech.
První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu N-yoj Dance Team, analýze současných komunikačních aktivit a analýze konkurenčního prostředí. Ve třetí projektové části je navržen marketingový plán obsahující specifické marketingové strategie. Poslední část obsahuje také návrh spolupráce s vybranými neziskovými organizacemi.
Anotace v angličtině
The purpose of the thesis is to design the marketing plan for N-yoj Dance Team, which will serve as a document for the management of group in the coming years.
The first part deals with collection of theoretical information, their analysis and interpretation. The second - practical part provides space for creating a profile of N-yoj Dance Team, the analysis of current communication activities and analysis of the competitive environment. In the third project part will be designed the marketing plan containing specific marketing strategy. The last section contains a proposal of cooperation with selected non-profit organizations.
1. Identifikujte teoretická východiska tvorby marketingového plánování a realizace marketingových strategií.
2. Určete cíle práce, výzkumné otázky a metodický postup a vypracujte rešerši odborné literatury.
3. Komplexně analyzujte konkurenci.
4. Vytvořte a identifikujte profil N-yoj Dance Team.
5. Vytvořte návrh spolupráce s neziskovými organizacemi.
6. Navrhněte marketingovou strategii využívající nových trendů v marketingu.
7. Zpracujte marketingový plán N-yoj Fun Company.
Zásady pro vypracování
1. Identifikujte teoretická východiska tvorby marketingového plánování a realizace marketingových strategií.
2. Určete cíle práce, výzkumné otázky a metodický postup a vypracujte rešerši odborné literatury.
3. Komplexně analyzujte konkurenci.
4. Vytvořte a identifikujte profil N-yoj Dance Team.
5. Vytvořte návrh spolupráce s neziskovými organizacemi.
6. Navrhněte marketingovou strategii využívající nových trendů v marketingu.
7. Zpracujte marketingový plán N-yoj Fun Company.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy ? 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
PHILIP KOTLER, Kevin Lane Keller. Marketing Management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J: Prentice Hall, 2012. ISBN 978-013-2102-926.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy ? 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
PHILIP KOTLER, Kevin Lane Keller. Marketing Management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J: Prentice Hall, 2012. ISBN 978-013-2102-926.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Objasněte postup formulace SWOT analýzy (jaké zdroje jste použil pro formulaci SWOT).
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Ojasněte tvrzení ze str. 63 Porterovy analýzy, že "největší hrozbu představuje současná konkurence".
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Stručně formulujte závěry realizovaných analýz. Které z podnětů či závěrů byly zapracovány do návrhu marketingového plánu taneční školy.
Student plně odpověděl na položenou otázku.