Téma bakalářské práce je aplikováno na wellness hotel Ambra v Luhačovicích. Zvyšující se konkurenční prostředí čtyřhvězdičkových hotelů zvyšuje nároky vedení hotelu na přilákání hostů. Lázně Luhačovice jsou jednostranně zaměřené na léčebnou klientelu. Nabídka nových služeb by měla přilákat nové hosty. Hotel by se měl ubírat vlastní cestou a nabíd-nout hostům takové zázemí a služby, aby se hosté opakovaně vraceli do hotelu a služby více využívali.
Součástí bakalářské práce je shrnutí poznatků a navržení dalších.
Annotation in English
The subject matter is applied to a wellness hotel Ambra in Luhacovice. Increasing the competitive environment of four-star hotels increases demands of the hotel management to attract guests. Spa Luhacovice are one side focused on medical clientele. The new services should attract new guests. Hotel should go its own way and offer guests such facilities and services to guests repeatedly return to the hotel and used the services more.
Part of the thesis is a summary of the findings and propose further.
Keywords
wellness, konkurence, služby, bowling, hotel
Keywords in English
wellness, competition, services, bowling, hotel
Length of the covering note
79 s.
Language
CZ
Annotation
Téma bakalářské práce je aplikováno na wellness hotel Ambra v Luhačovicích. Zvyšující se konkurenční prostředí čtyřhvězdičkových hotelů zvyšuje nároky vedení hotelu na přilákání hostů. Lázně Luhačovice jsou jednostranně zaměřené na léčebnou klientelu. Nabídka nových služeb by měla přilákat nové hosty. Hotel by se měl ubírat vlastní cestou a nabíd-nout hostům takové zázemí a služby, aby se hosté opakovaně vraceli do hotelu a služby více využívali.
Součástí bakalářské práce je shrnutí poznatků a navržení dalších.
Annotation in English
The subject matter is applied to a wellness hotel Ambra in Luhacovice. Increasing the competitive environment of four-star hotels increases demands of the hotel management to attract guests. Spa Luhacovice are one side focused on medical clientele. The new services should attract new guests. Hotel should go its own way and offer guests such facilities and services to guests repeatedly return to the hotel and used the services more.
Part of the thesis is a summary of the findings and propose further.
Keywords
wellness, konkurence, služby, bowling, hotel
Keywords in English
wellness, competition, services, bowling, hotel
Research Plan
1. Zpracujte primární a sekundární literární zdroje v oblasti konkurence hotelu, cestovního ruchu a analýzy konkurence.
2. Identifikujte konkurenci hotelu, stanovte hypotézy a proveďte vnější analýzu konkurence vhodně zvolenými metodami (dotazníkem, SWOT analýzou).
3. Identifikujte konkurenční výhodu hotelu a porovnání této výhody s dalšími hotely.
4. Navrhněte způsob využití identifikované konkurenční výhody s cílem zvýšit počet klientů.
Research Plan
1. Zpracujte primární a sekundární literární zdroje v oblasti konkurence hotelu, cestovního ruchu a analýzy konkurence.
2. Identifikujte konkurenci hotelu, stanovte hypotézy a proveďte vnější analýzu konkurence vhodně zvolenými metodami (dotazníkem, SWOT analýzou).
3. Identifikujte konkurenční výhodu hotelu a porovnání této výhody s dalšími hotely.
4. Navrhněte způsob využití identifikované konkurenční výhody s cílem zvýšit počet klientů.
Recommended resources
ČECH, Jiří. Malá encyklopedie cestovního ruchu: vybrané pojmy v češtině a angličtině, definice, zkratky. 1. vyd. Praha: Idea Servis, 2007, 130 s. ISBN 80-859-7019-8
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 130 s. ISBN 978-80-247-4209-0
ČERNÝ, Jiří, Jiří KRUPIČKA a Eva TORČÍKOVÁ. Management služeb cestovního ruchu: nový. 2. vyd. Úvaly: Ratio, 2004, 224 s. ISBN 80-863-5107-6
FORET, Miroslav. Analýza konkurence a trhu: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8
FRANKE, Antonín, Jitka ZICHOVÁ a Eva TORČÍKOVÁ. Statistiky cestovního ruchu: turismus České republiky : vymezení a fungování trhu turismu, přístupy k hodnocení významu a vlivu turismu, charakteristika turismu České republiky. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 205 s. ISBN 978-80-7357-717-9
GÚČIK, Marian. Cestovný ruch: politika a ekonómia. 1. vyd. Banská Bystrica: Dali-BB, 2011, 188 s. Knižnica cestovného ruchu, 20. ISBN 978-80-89090-98-3
HESKOVÁ, Marie, Jitka ZICHOVÁ a Eva TORČÍKOVÁ. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 223 s. ISBN 80-716-8948-3
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 130 s. ISBN 978-80-247-4209-0
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 978-80-7248-510-9
KOSTKOVÁ, Miroslava, Milan NĚMČANSKÝ a Eva TORČÍKOVÁ. Management služeb cestovního ruchu: jak poznávat své zákazníky. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita, 2003, 256 s. ISBN 978-807-2485-109
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
PALATKOVÁ, Monika, Jitka ZICHOVÁ a Eva TORČÍKOVÁ. Ekonomika turismu: nový. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 205 s. ISBN 978-80-247-3748-5
Recommended resources
ČECH, Jiří. Malá encyklopedie cestovního ruchu: vybrané pojmy v češtině a angličtině, definice, zkratky. 1. vyd. Praha: Idea Servis, 2007, 130 s. ISBN 80-859-7019-8
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 130 s. ISBN 978-80-247-4209-0
ČERNÝ, Jiří, Jiří KRUPIČKA a Eva TORČÍKOVÁ. Management služeb cestovního ruchu: nový. 2. vyd. Úvaly: Ratio, 2004, 224 s. ISBN 80-863-5107-6
FORET, Miroslav. Analýza konkurence a trhu: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8
FRANKE, Antonín, Jitka ZICHOVÁ a Eva TORČÍKOVÁ. Statistiky cestovního ruchu: turismus České republiky : vymezení a fungování trhu turismu, přístupy k hodnocení významu a vlivu turismu, charakteristika turismu České republiky. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 205 s. ISBN 978-80-7357-717-9
GÚČIK, Marian. Cestovný ruch: politika a ekonómia. 1. vyd. Banská Bystrica: Dali-BB, 2011, 188 s. Knižnica cestovného ruchu, 20. ISBN 978-80-89090-98-3
HESKOVÁ, Marie, Jitka ZICHOVÁ a Eva TORČÍKOVÁ. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 223 s. ISBN 80-716-8948-3
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 130 s. ISBN 978-80-247-4209-0
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 978-80-7248-510-9
KOSTKOVÁ, Miroslava, Milan NĚMČANSKÝ a Eva TORČÍKOVÁ. Management služeb cestovního ruchu: jak poznávat své zákazníky. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita, 2003, 256 s. ISBN 978-807-2485-109
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
PALATKOVÁ, Monika, Jitka ZICHOVÁ a Eva TORČÍKOVÁ. Ekonomika turismu: nový. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 205 s. ISBN 978-80-247-3748-5
Enclosed appendices
1 CD, 2 letáky
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Prosím vysvětlit Graf č. 4
Jaké problémy mohou Lázním Luhačovice přinést případné sankce vůči Ruské federaci?
Pokud stávající klientela neklade důraz na velikost apartmánů, neznamená to potřebu zaměření se na jinou cílovou skupinu?
doc. Šramová: využívá hotel slevové portály? Student zodpověděl všechny výše uvedené otázky. U grafu č.4 uvedl, že se jedná o překlep.