Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací vybraných wellness hotelů ve Zlín-ském kraji. Konkrétně se jedná o analýzu oficiálních webových stránek hotelů a jejich stránek na Facebooku.
Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci hotelových služeb, definici wellness, jeho současné trendy a rozdíl mezi ním a lázeňstvím a v neposlední řadě online marketingovou komunikací a komunikací na sociálních sítích.
V praktické části jsou analyzovány jednotlivé hotely. Jedná se o analýzu webu a Faceboo-ku podle objektivních kritérií. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a navrhnout případné možné vylepšení v online komunikaci wellness hotelů ve Zlínském kraji.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the online communication of selected wellness hotels in the Zlín Region. Specifically, the analysis of the official websites of hotels and their Face-book pages.
The theoretical part focuses on marketing communication of hotel services, the definition of wellness, the current trends in wellness and the difference between it and the spa and last but not least, online marketing communications and social networks.
the practical part focuses on the individual hotels. It is a web analysis and Facebook, ac-cording to objective criteria. The practical part is to answer the research questions and suggest any possible improvements in online communication wellness hotels in the Zlín Region.
Hotel, wellness, online communication, web page, Facebook, analysis
Rozsah průvodní práce
66 s. (105 833 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací vybraných wellness hotelů ve Zlín-ském kraji. Konkrétně se jedná o analýzu oficiálních webových stránek hotelů a jejich stránek na Facebooku.
Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci hotelových služeb, definici wellness, jeho současné trendy a rozdíl mezi ním a lázeňstvím a v neposlední řadě online marketingovou komunikací a komunikací na sociálních sítích.
V praktické části jsou analyzovány jednotlivé hotely. Jedná se o analýzu webu a Faceboo-ku podle objektivních kritérií. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a navrhnout případné možné vylepšení v online komunikaci wellness hotelů ve Zlínském kraji.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the online communication of selected wellness hotels in the Zlín Region. Specifically, the analysis of the official websites of hotels and their Face-book pages.
The theoretical part focuses on marketing communication of hotel services, the definition of wellness, the current trends in wellness and the difference between it and the spa and last but not least, online marketing communications and social networks.
the practical part focuses on the individual hotels. It is a web analysis and Facebook, ac-cording to objective criteria. The practical part is to answer the research questions and suggest any possible improvements in online communication wellness hotels in the Zlín Region.
Hotel, wellness, online communication, web page, Facebook, analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska ke specifikům online marketingu v cestovním ruchu. Pozornost věnujte novým trendům a měření efektivity online nástrojů.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybrané wellness hotely ve Zlínském kraji a popište jejich online komunikaci (web a soc. sítě).
4. Na základě kriteriální srovnávací analýzy a mystery visitingu analyzujte nastavení marketingových komunikací vybraných subjektů na webu a soc. sítích.
5. Vyvoďte závěry a doporučení pro nastavení online komunikace hotelů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska ke specifikům online marketingu v cestovním ruchu. Pozornost věnujte novým trendům a měření efektivity online nástrojů.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybrané wellness hotely ve Zlínském kraji a popište jejich online komunikaci (web a soc. sítě).
4. Na základě kriteriální srovnávací analýzy a mystery visitingu analyzujte nastavení marketingových komunikací vybraných subjektů na webu a soc. sítích.
5. Vyvoďte závěry a doporučení pro nastavení online komunikace hotelů.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 8024710951.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 8024710951.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Neobsahuje využití e-mailu v on-line komunikaci také nebezpečí spamu? Za jakých podmínek, jestli vůbec, by mohly wellness hotely využívat k propagaci svých služeb nevyžádané elektronické pošty?
2. V závěru své práce autor poznamenává, že služeb wellness hotelů využívají i starší muži, kteří ale nejsou vždy napojeni na on-line komunikaci, a že je tedy třeba se zaměřit na mladší cílové skupiny. Pominu-li, že je z toho cítit trochu ageismus, pak - z ryze marketingového hlediska - se mi zdá, že vzdávat se starších klientů, kteří by o služby wellness hotelů měli zájem a často disponují i zajímavými finančními prostředky, je netaktické. Nebo je to jinak?
3. Vzhledem k předcházejícímu bodu se nabízí další otázka: jakými prostředky (médii) oslovit věkově starší cílovou skupinu?
Student plně odpověděl na položené otázky.