Bakalářská práce pojednává o správném nastavení interní komunikace ve společnosti Vodafone. Teoretická část se věnuje pojmu komunikace obecně, popisuje proces komunikace, interní komunikaci, její definice, cíle, význam a formy. Dále se zabývá důležitostí zpětné vazby.
Praktická část se zabývá interní komunikaci v reálném prostředí zlínských poboček společnosti Vodafone. Uvádí způsob dotazníkového šetření a vyvození závěrů, které jsou nadále hodnoceny hlavními vedoucími zlínských poboček. Dále je vytvořen návrh pro zlepšení interní komunikace ve společnosti.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis deals with the right set of internal communications at Vodafone. The theoretical part deals with the concept of communication in general, describes the process of communication, internal communication, its definition, goals, meaning and form. It also deals with relevance feedback.
The practical part deals with the internal communication in the real surroundings of Zlin branches of Vodafone Company. It specifies the method of questionnaire survey and drawing conclusions which are further evaluated by chief executive of Zlin branches. Furthermore, a proposal is made for the improvement of internal communication in the company.
Bakalářská práce pojednává o správném nastavení interní komunikace ve společnosti Vodafone. Teoretická část se věnuje pojmu komunikace obecně, popisuje proces komunikace, interní komunikaci, její definice, cíle, význam a formy. Dále se zabývá důležitostí zpětné vazby.
Praktická část se zabývá interní komunikaci v reálném prostředí zlínských poboček společnosti Vodafone. Uvádí způsob dotazníkového šetření a vyvození závěrů, které jsou nadále hodnoceny hlavními vedoucími zlínských poboček. Dále je vytvořen návrh pro zlepšení interní komunikace ve společnosti.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis deals with the right set of internal communications at Vodafone. The theoretical part deals with the concept of communication in general, describes the process of communication, internal communication, its definition, goals, meaning and form. It also deals with relevance feedback.
The practical part deals with the internal communication in the real surroundings of Zlin branches of Vodafone Company. It specifies the method of questionnaire survey and drawing conclusions which are further evaluated by chief executive of Zlin branches. Furthermore, a proposal is made for the improvement of internal communication in the company.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na formy interní komunikace, definujte cíl práce.
2. Analyzujte současný stav interní komunikace ve zvolené firmě, definujte silná a slabá místa interní komunikace.
3. Navrhněte a zpracujte marketingový průzkum u cílové skupiny ve zvolené firmě.
4. Na základě zjištěných dat a analýzy navrhněte opatření aplikovatelné v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na formy interní komunikace, definujte cíl práce.
2. Analyzujte současný stav interní komunikace ve zvolené firmě, definujte silná a slabá místa interní komunikace.
3. Navrhněte a zpracujte marketingový průzkum u cílové skupiny ve zvolené firmě.
4. Na základě zjištěných dat a analýzy navrhněte opatření aplikovatelné v praxi.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada, c2004, 128 s. ISBN 80-247-0781-0.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
JANDA, Patrik. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada, c2004, 128 s. ISBN 80-247-0781-0.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 322 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Dr. Jurášková):
1. Kdy může být, podle Vás, "nadbytek" informací překážkou efektivní interní komunikace?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Chvojka):
1. Jak je řešena interní komunikace ve společnosti Vodafone? Existuje speciální oddělení nebo vše vzniká v oddělení marketingu? Kdo rozhoduje o informacích, které zaměstnanci dostávají a jejich četnosti?
2. Jakou mají prodejci/zaměstnanci franšíz možnost zpětné vazby? Mohou přes intranet nějakým způsobem komunikovat přímo s vedením společnosti Vodafone? Bere jejich náměty v potaz?
3. Můžete popsat motivační program společnosti Vodafone jako nástroj interní komunikace? (Speciální odměny nejlepším prodejcům, soutěže, team building?)
Studentka zodpověděla položené otázky.