Tato práce je zaměřena na komunikaci ve specifickém prostředí sportovního klubu. Práce analyzuje komunikaci nejen s širokou veřejností, ale také se stálými členy. Dále popisuje marketingové aktivity klubu a cílovou skupinu. Součástí práce je kvantitativní výzkum s prvky kvalitativního dotazování. Praktická část zpracovává výsledky průzkumu, ze kte-rých dává doporučení pro další komunikační aktivity a plány.
Anotace v angličtině
This Bachelor´s thesis is focused on communication in a specific environment of a sports club. The thesis is not only analyzing the communication with the general public, but also with the permanent members. It also describes the marketing activities of the club and the target audience. Part of this work is a quantitative research with elements of qualitative research. The practical part summarizes the results of the survey that provide certain rec-ommendations for further communication activities and strategies.
Klíčová slova
komunikace, marketingová komunikace, cílová skupina, nástroje marketingové komunikace, spokojenost zákazníka, komunikační aktivity, informace
Klíčová slova v angličtině
communication, marketing communication, target audience, marketing communication tools, customer satisfaction, communication activities, information
Rozsah průvodní práce
59 s. (90 323 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na komunikaci ve specifickém prostředí sportovního klubu. Práce analyzuje komunikaci nejen s širokou veřejností, ale také se stálými členy. Dále popisuje marketingové aktivity klubu a cílovou skupinu. Součástí práce je kvantitativní výzkum s prvky kvalitativního dotazování. Praktická část zpracovává výsledky průzkumu, ze kte-rých dává doporučení pro další komunikační aktivity a plány.
Anotace v angličtině
This Bachelor´s thesis is focused on communication in a specific environment of a sports club. The thesis is not only analyzing the communication with the general public, but also with the permanent members. It also describes the marketing activities of the club and the target audience. Part of this work is a quantitative research with elements of qualitative research. The practical part summarizes the results of the survey that provide certain rec-ommendations for further communication activities and strategies.
Klíčová slova
komunikace, marketingová komunikace, cílová skupina, nástroje marketingové komunikace, spokojenost zákazníka, komunikační aktivity, informace
Klíčová slova v angličtině
communication, marketing communication, target audience, marketing communication tools, customer satisfaction, communication activities, information
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a vymezte teoretická východiska pro zadanou bakalářskou práci.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovanou značku a proveďte analýzu konkurence na základě stanovených kritérií. Vyhodnoťte zjištěná data.
4. Realizujte dotazníkové šetření. Vyhodnoťte zjištěná data a vzájemně je porovnejte.
5. Vyvoďte závěry a doporučení ze zjištěných dat.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a vymezte teoretická východiska pro zadanou bakalářskou práci.
2. Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky.
3. Představte analyzovanou značku a proveďte analýzu konkurence na základě stanovených kritérií. Vyhodnoťte zjištěná data.
4. Realizujte dotazníkové šetření. Vyhodnoťte zjištěná data a vzájemně je porovnejte.
5. Vyvoďte závěry a doporučení ze zjištěných dat.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Bergh VAN DEN JOERI. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
HORŇÁK, Pavel a kol. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book & book, 2007. ISBN 978-80-969099-5-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Bergh VAN DEN JOERI. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
HORŇÁK, Pavel a kol. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book & book, 2007. ISBN 978-80-969099-5-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
CR ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Str. 13: uvádíte, že výhodou PR je důvěryhodnost. To je pravda, ovšem za předpokladu, že PR jsou ? prosím doplnit.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. PR jsou nepochybně jedním z nástrojů řízení pro management firmy, společnosti, tedy i tanečního klubu. Mohou být kvalitní PR i konkurenční výhodou, pokud ano - v čem?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. O veškerou komunikaci tanečního klubu pečuje sám majitel? Existuje komunikační plán nebo bude vytvořen až na základě Vašeho doporučení?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
4. V příloze je uveden graf k otázce č. 11 - současné bydliště. Pochopitelně mne v souvislosti s komunikačními aktivitami klubu zajímalo, odkud pocházejí členové, ovšem v tmavé barvě jsem nemohla přečíst a komentář jsem v textu nenašla. Můžete upřesnit?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.