Táto práca je zameraná na komunikačné aktivity všeobecne prospešnej spoločnosti Aktivně životem. Teoretická časť obsahuje charakteristiku neziskového sektoru a jeho marketin-gových komunikácií. Praktická časť bakalárskej práce priamo nadväzuje na časť teoretickú obsahujúcu analýzu komunikačných aktivít spoločnosti Aktivně životem. Na základe reali-zovanej analýzy a získaných poznatkov sú v závere zhrnuté všetky aktivity a činnosť spo-ločnosti a formulované vlastné odporučenia.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on communication activities of a non-profitable organisation called Aktivně životem. The theoretical part contains characteristics of non- profit sector and its marketing communication. The practical part of the bachelor thesis directly follows the theoretical part which contains the analysis of the communication activities of Aktivně životem. On the basis of the implemented analysis and all the obtained knowledge all the activities are summarized. At the end of the thesis I formulated my own conclusions.
Klíčová slova
všeobecne prospešná spoločnosť, organizácia, komunikačné aktivity, eventy, podujatia, činnosť, komunikácia, aktivity, kultúra, Aktivně životem, spolupráca, analýza, projekt
Klíčová slova v angličtině
non profitable organisation, organisation, communication activities, events, work, communication, activities, culture, Aktivně životem, cooperation, analysis, project
Rozsah průvodní práce
59 s. (73 488)
Jazyk
SK
Anotace
Táto práca je zameraná na komunikačné aktivity všeobecne prospešnej spoločnosti Aktivně životem. Teoretická časť obsahuje charakteristiku neziskového sektoru a jeho marketin-gových komunikácií. Praktická časť bakalárskej práce priamo nadväzuje na časť teoretickú obsahujúcu analýzu komunikačných aktivít spoločnosti Aktivně životem. Na základe reali-zovanej analýzy a získaných poznatkov sú v závere zhrnuté všetky aktivity a činnosť spo-ločnosti a formulované vlastné odporučenia.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on communication activities of a non-profitable organisation called Aktivně životem. The theoretical part contains characteristics of non- profit sector and its marketing communication. The practical part of the bachelor thesis directly follows the theoretical part which contains the analysis of the communication activities of Aktivně životem. On the basis of the implemented analysis and all the obtained knowledge all the activities are summarized. At the end of the thesis I formulated my own conclusions.
Klíčová slova
všeobecne prospešná spoločnosť, organizácia, komunikačné aktivity, eventy, podujatia, činnosť, komunikácia, aktivity, kultúra, Aktivně životem, spolupráca, analýza, projekt
Klíčová slova v angličtině
non profitable organisation, organisation, communication activities, events, work, communication, activities, culture, Aktivně životem, cooperation, analysis, project
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Věnujte pozornost charakteristice neziskového sektoru a jeho marketingovým komunikacím.
2. Definujte cíl práce, stanovte výzkumné otázky a zpracujte metodologii.
3. Realizujte analýzu současného stavu komunikace všeobecně prospěšné společnosti Aktivně životem.
4. V konfrontaci výsledků šetření na základě teoretické báze zodpovězte výzkumné otázky a případně formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Věnujte pozornost charakteristice neziskového sektoru a jeho marketingovým komunikacím.
2. Definujte cíl práce, stanovte výzkumné otázky a zpracujte metodologii.
3. Realizujte analýzu současného stavu komunikace všeobecně prospěšné společnosti Aktivně životem.
4. V konfrontaci výsledků šetření na základě teoretické báze zodpovězte výzkumné otázky a případně formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací, Kodiak print s.r.o., Zlín: 2011, s. 190. ISBN: 978-80-87500-01-9.
BOUKAL, P. Nestátní neziskové organizace- teorie a praxe. Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladateľstvo Oeconomica, Praha:2009, s.304. ISBN: 978-80-245-1650-9.
MERLÍČKOVÁ RŮŽIČKOVÁ, R. Neziskové organizace- vznik, účetnictví, daně. ANAG s.r.o., Olomouc: 2013, s. 263. ISBN: 978-80-7263-825-3.
REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru- základy ekonomiky, teorie a ří-zení. Vydání II. EKOPRESS s.r.o., Praha: 2007, s. 187. ISBN:978-80-86929-25-5.
ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizácií, 3. vy-danie Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací, Kodiak print s.r.o., Zlín: 2011, s. 190. ISBN: 978-80-87500-01-9.
BOUKAL, P. Nestátní neziskové organizace- teorie a praxe. Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladateľstvo Oeconomica, Praha:2009, s.304. ISBN: 978-80-245-1650-9.
MERLÍČKOVÁ RŮŽIČKOVÁ, R. Neziskové organizace- vznik, účetnictví, daně. ANAG s.r.o., Olomouc: 2013, s. 263. ISBN: 978-80-7263-825-3.
REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru- základy ekonomiky, teorie a ří-zení. Vydání II. EKOPRESS s.r.o., Praha: 2007, s. 187. ISBN:978-80-86929-25-5.
ŠIMKOVÁ, E. Management a marketing v praxi neziskových organizácií, 3. vy-danie Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, 173 s. ISBN 978-80-7041-083-7.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Str. 19 - PR: skutečně jsou produkty PR v médiích na rozdíl od reklamy zcela bezplatné? Znamená to, že např. s financováním článků PR v médiích nemusíme v rozpočtu na propagaci vůbec počítat? Jak je to obecně s rozpočtem na PR? A jak se - podle Vás - buduje důvěryhodnost PR?
Str. 29 - metodika práce: specifikujte, prosím, co bylo podkladem pro analýzu, jaké zdroje.
Mohla byste při obhajobě stručně shrnout důvody vzniku společnosti Aktivně životem? Byla vyhodnocena určitá "mezera na trhu"?
Studentka zodpověděla všechny výše uvedené otázky oponenta. Nebyly položeny dodatečné dotazy.