Tématem mé bakalářské práce bylo zvoleno vytvoření komunikační strategie pro Penzion UNO ve Zlíně. První část práce bude zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, kde bude teoreticky rozebrán komunikační plán, který bude poté aplikován na Penzion v praxi. V druhé části budou aplikovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, analýza konkurence a analýza současných komunikačních aktivit penzionu. Na základě těchto poznatků bude penzionu doporučeno využít nejefektivnějších komunikačních prostředků s cílem zvýšit návštěvnost nejen celého penzionu UNO, ale i jeho restaurace.
Anotace v angličtině
As the topic of my bachelor thesis was chosen a creation communication strategy for Pension UNO in Zlín. The first part will focus on the theoretical interpretation and definition of important marketing terms, where the communication plan will be described theoretically, which will be applied to the Pension in practice, then. In the second part, the analysis of the external and internal environment, competition analysis and analysis of present communication activities of the pension will be applied. Based on these findings, the pension will be advised to use the most effective means of communication in order to increase business not only in the whole pension UNO but also in his restaurant.
Tématem mé bakalářské práce bylo zvoleno vytvoření komunikační strategie pro Penzion UNO ve Zlíně. První část práce bude zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, kde bude teoreticky rozebrán komunikační plán, který bude poté aplikován na Penzion v praxi. V druhé části budou aplikovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, analýza konkurence a analýza současných komunikačních aktivit penzionu. Na základě těchto poznatků bude penzionu doporučeno využít nejefektivnějších komunikačních prostředků s cílem zvýšit návštěvnost nejen celého penzionu UNO, ale i jeho restaurace.
Anotace v angličtině
As the topic of my bachelor thesis was chosen a creation communication strategy for Pension UNO in Zlín. The first part will focus on the theoretical interpretation and definition of important marketing terms, where the communication plan will be described theoretically, which will be applied to the Pension in practice, then. In the second part, the analysis of the external and internal environment, competition analysis and analysis of present communication activities of the pension will be applied. Based on these findings, the pension will be advised to use the most effective means of communication in order to increase business not only in the whole pension UNO but also in his restaurant.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingu služeb a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současné marketingové aktivity Penzionu UNO.
Proveďte vhodné marketingové analýzy.
Navrhněte nový komunikační plán pro Penzion UNO.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingu služeb a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současné marketingové aktivity Penzionu UNO.
Proveďte vhodné marketingové analýzy.
Navrhněte nový komunikační plán pro Penzion UNO.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013. ISBN 978-80-86724-45-4. ELLIS, Nick. Business to Business Marketing: Relationships, Networks & Strategies. New York: Oxford University Press, 2011. ISBN 978-0-19-955168-2. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada Publishng, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishng, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishng, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5., zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013. ISBN 978-80-86724-45-4. ELLIS, Nick. Business to Business Marketing: Relationships, Networks & Strategies. New York: Oxford University Press, 2011. ISBN 978-0-19-955168-2. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada Publishng, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishng, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishng, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 42 bodů
Oponent BP: 39 bodů
Ing. Martin Riegl:
Komunikační plán si klade za svůj primární cíl zvýšit tržby restaurace za 5 měsíců o 30 %. Toto období je stanoveno na květen - říjen 2014. Které aktivity komunikačního plánu budou mít na tomto zvýšení největší podíl a proč? (Odpověděla částečně)
Jakým způsobem byste stanovila efektivnost návratnosti finančních prostředků na jednotlivé aktivity v komunikačním plánu? (Odpověděla částečně)
Jaké peněžité efekty komunikačního plánu očekáváte po říjnu 2014? Myslíte si, že má Vámi zvolený komunikační plán dlouhodobý přínost na zvýšení tržeb? (Odpověděla částečně)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Která z navrhovaných aktivit bude Penzionem UNO realizována a který z nich bude mít dle Vašeho názoru největší efekt? (Odpověděla částečně)
2. V BP se píše na s. 31, že turisté z tuzemska i ze zahraničí realizovali v roce 2012 přes 600 tis. přenocování. Které oblasti se tato skutečnost týkala - Zlína nebo Zlínského kraje? (Odpověděla zcela)
3. Jakým způsobem budete oslovovat sekundární skupinu "Gurmeti"? (Odpověděla zcela)
4. Zkuste navrhnout výstižnější škálu pro hodnocení restaurace (s. 39). (Odpověděla zcela)