Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací. Poznatky získané těmito metodami pomohou firmě získat informace nezbytné pro rozhodnutí, zda tento výrobek uvést na trh.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to conduct a marketing survey for the expansion of the products of Profonda Culina company which will offer a new kind of jam labels. The theoretical part is focused on the definition of related marketing terms and concepts of marketing research. The analytical part deals with the applications of selected analyses and with the overall evaluation of collected information. The knowledge gained by these methods helps us obtain the information necessary to decide whether to place this product onto the market.
Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací. Poznatky získané těmito metodami pomohou firmě získat informace nezbytné pro rozhodnutí, zda tento výrobek uvést na trh.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to conduct a marketing survey for the expansion of the products of Profonda Culina company which will offer a new kind of jam labels. The theoretical part is focused on the definition of related marketing terms and concepts of marketing research. The analytical part deals with the applications of selected analyses and with the overall evaluation of collected information. The knowledge gained by these methods helps us obtain the information necessary to decide whether to place this product onto the market.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu a marketingového průzkumu.
II. Praktická část
Představte nový produkt společnosti Profonda Culina, s. r. o.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy.
Navrhněte, zrealizujte a vyhodnoťte průzkum poptávky po novém produktu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu a marketingového průzkumu.
II. Praktická část
Představte nový produkt společnosti Profonda Culina, s. r. o.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy.
Navrhněte, zrealizujte a vyhodnoťte průzkum poptávky po novém produktu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HADRABA, Jaroslav. Marketing: Produktový mix - tvorba inovací produktu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2004. ISBN 80-86473-89-9. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005. ISBN 0-13-146918-5. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
Seznam doporučené literatury
HADRABA, Jaroslav. Marketing: Produktový mix - tvorba inovací produktu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2004. ISBN 80-86473-89-9. KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005. ISBN 0-13-146918-5. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Oponent BP: 37 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaký je rozdíl mezi anketou a dotazníkem?
2. Je akceptovaná cena zákazníky (11 - 20 Kč) pro firmu reálná?
3. Doplňte Vaše doporučení firmě a finanční náklady (reklama v časopisech atd.)