Práce se věnuje rozebrání pilotního ročníku projektu Culturea. Snaží se posoudit, jakou míru vlivu má výběr a vedení liniových manažerů na dosažení předem stanovených cílů projektu. Teoretická část pojednává o projektovém managementu, rozebírá hlavní součásti vedení lidí a týmů tj. procesy vůdcovství, motivace, asertivity, komunikace a další. Praktická část práce se zabývá projektem Culturea. Analyzuje výstupy projektu dle vytvořených projekto-vých dokumentů a pomocí sémantických diferenciálů zkoumá měkké dovednosti členů týmu Culturea 2013.
Anotace v angličtině
The thesis analyses establishment and inception of a student project Culturea. Its objectives are to evaluate the interdependence within choice and management of managers (team members), and achievement of pre-defined targets of the project. The theoretical part discusses conception of project management, human management - leading styles, motiva-tion, assertiveness, communication, etc. The practical part focuses on the project Culturea. Author of this thesis analyses project's result, according to prepared project documents and soft skills of team members through a semantic differential.
Klíčová slova
projektový management, Culturea, Culturea 2013, vedení lidí, projektový manažer, komu-nikační agentura, motivace, projektové dokumenty
Práce se věnuje rozebrání pilotního ročníku projektu Culturea. Snaží se posoudit, jakou míru vlivu má výběr a vedení liniových manažerů na dosažení předem stanovených cílů projektu. Teoretická část pojednává o projektovém managementu, rozebírá hlavní součásti vedení lidí a týmů tj. procesy vůdcovství, motivace, asertivity, komunikace a další. Praktická část práce se zabývá projektem Culturea. Analyzuje výstupy projektu dle vytvořených projekto-vých dokumentů a pomocí sémantických diferenciálů zkoumá měkké dovednosti členů týmu Culturea 2013.
Anotace v angličtině
The thesis analyses establishment and inception of a student project Culturea. Its objectives are to evaluate the interdependence within choice and management of managers (team members), and achievement of pre-defined targets of the project. The theoretical part discusses conception of project management, human management - leading styles, motiva-tion, assertiveness, communication, etc. The practical part focuses on the project Culturea. Author of this thesis analyses project's result, according to prepared project documents and soft skills of team members through a semantic differential.
Klíčová slova
projektový management, Culturea, Culturea 2013, vedení lidí, projektový manažer, komu-nikační agentura, motivace, projektové dokumenty
1. Na základě studia odborné literatury zpracujte teoretická východiska k řešení analyzovaného problému. Formulujte výzkumné otázky, cíl práce a metody pro zpracování práce.
2. Zpracujte analýzu zrealizovaných výstupů a propojte ji na analýzu schopností a dovedností členů týmu.
3. Na základě výsledků výzkumu vyhodnoťte, co přispívá k dosažení předem stanovených výstupů festivalu Culturea.
4. Vypracujte metodické doporučení pro zlepšení dosahování cíle festivalu Culturea v následujících ročnících.
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury zpracujte teoretická východiska k řešení analyzovaného problému. Formulujte výzkumné otázky, cíl práce a metody pro zpracování práce.
2. Zpracujte analýzu zrealizovaných výstupů a propojte ji na analýzu schopností a dovedností členů týmu.
3. Na základě výsledků výzkumu vyhodnoťte, co přispívá k dosažení předem stanovených výstupů festivalu Culturea.
4. Vypracujte metodické doporučení pro zlepšení dosahování cíle festivalu Culturea v následujících ročnících.
Seznam doporučené literatury
DOLEŽAL, Jan, Pavel MÁCHAL a Branislav LACKO. Projektový management podle IPMA. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 526 s. ISBN 978-80-247-4275-5.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha, 2011, 380 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3611-2.
VERZUH, Eric. The fast forward MBA in project management. 4th ed. Hoboken, N.J.: Wiley, xxiv, 519 p. ISBN 978-111-8073-773.
NIERMEYER, Rainer. Jak motivovat sebe a své spolupracovníky. Praha: Grada, 2005, 109 s. ISBN 80-247-1223-7.
PLAMÍNEK, Jiří. Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. 4., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2011. Management (Grada). ISBN 978-80-247-3664-8.
NEWTON, Richard. Úspěšný projektový manažer.Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 264 s. ISBN 978-80-247-2544.
Seznam doporučené literatury
DOLEŽAL, Jan, Pavel MÁCHAL a Branislav LACKO. Projektový management podle IPMA. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 526 s. ISBN 978-80-247-4275-5.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha, 2011, 380 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3611-2.
VERZUH, Eric. The fast forward MBA in project management. 4th ed. Hoboken, N.J.: Wiley, xxiv, 519 p. ISBN 978-111-8073-773.
NIERMEYER, Rainer. Jak motivovat sebe a své spolupracovníky. Praha: Grada, 2005, 109 s. ISBN 80-247-1223-7.
PLAMÍNEK, Jiří. Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. 4., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada, 2011. Management (Grada). ISBN 978-80-247-3664-8.
NEWTON, Richard. Úspěšný projektový manažer.Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 264 s. ISBN 978-80-247-2544.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Kdyby autorka práce měla doporučit 3 primární nástroje, které při řízení projektu jsou nejdůležitější, které by to byly a proč?
Studentka odpověděla a jmenovala primární nástroje.
2. Autorka se v závěru práce zmiňuje o doporučeních pro další ročníky. Vše je směřováno na liniové manažery, avšak chybí jakékoliv zhodnocení spolupráce art sekce. Jaká by byla doporučení pro manažery projektu z hlediska efektivní komunikace s art složkami týmu?
Studentka vysvětlila záměr a vymezila doporučení.
3. Jaké další výzkumné metody by se daly použít pro analýzu úspěchu projektu Culturea? Zdůvodněte jejich výběr.
Studentka jmenovala další výzkumné metody.