Bakalárska práca sa venuje špecifikám event marketingu v Českej a Slovenskej republike, efektivite Avon Pochodu proti rakovine prsníka, dôležitosti odovzdávania informácií prostredníctvom netradičných ciest a komunikačných kanálov, emocionálnemu podtónu jednotlivých eventov na území týchto republík a využitiu event marketingu na praktickom príklade. Cieľom práce je na základe analýzy dotazníkového šetrenia, poznatkov z odborných publikácií a internetových zdrojov charakterizovať efektivitu a prínos existencie event marketingu v praxi.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is dedicated to event marketing specifications in Czech and Slovak republic, efectivity of Avon Walk for breast cancer, importance of information handover by unconventional ways and communication channels, emotional overtone of individual events on these republic´s territories and use of event marketing on a practical example. Purpose of this work is to characterize efectivity and contribution of existence of event marketing in practice on the basis of analysis of the questionnaire survey, knowledge from professional publications and internet sources.
Event, event marketing, Avon Walk, breast cancer, awareness, happening, prevention.
Rozsah průvodní práce
54 s. (74 163 znakov)
Jazyk
SK
Anotace
Bakalárska práca sa venuje špecifikám event marketingu v Českej a Slovenskej republike, efektivite Avon Pochodu proti rakovine prsníka, dôležitosti odovzdávania informácií prostredníctvom netradičných ciest a komunikačných kanálov, emocionálnemu podtónu jednotlivých eventov na území týchto republík a využitiu event marketingu na praktickom príklade. Cieľom práce je na základe analýzy dotazníkového šetrenia, poznatkov z odborných publikácií a internetových zdrojov charakterizovať efektivitu a prínos existencie event marketingu v praxi.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is dedicated to event marketing specifications in Czech and Slovak republic, efectivity of Avon Walk for breast cancer, importance of information handover by unconventional ways and communication channels, emotional overtone of individual events on these republic´s territories and use of event marketing on a practical example. Purpose of this work is to characterize efectivity and contribution of existence of event marketing in practice on the basis of analysis of the questionnaire survey, knowledge from professional publications and internet sources.
Event, event marketing, Avon Walk, breast cancer, awareness, happening, prevention.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupnou odbornou literaturu a odborné zdroje v oblasti event marketingu a charakterizujte základní principy teorie a praxe.
2. Definujte cíl práce, vypracujte teoretická východiska pro realizaci dotazníkového šetření směřujícího ke konkrétnímu zvolenému eventu.
3. Vymezte cílovou skupinu, stanovte výzkumné otázky, sestavte dotazník a realizujte kvantitativní výzkum v českém prostředí.
4. Proveďte konfrontaci závěrů dotazníkového šetření v českém prostředí v konfrontaci s výsledky výzkumného šetření na Slovensku realizovném v rámci ročníkové práce.
5. Ná základě závěrů zodpovězte stanovenou výzkumnou otázku (otázky) a případně navrhněte potřebné doporučení k zlepšení efektivity sledovaného eventu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupnou odbornou literaturu a odborné zdroje v oblasti event marketingu a charakterizujte základní principy teorie a praxe.
2. Definujte cíl práce, vypracujte teoretická východiska pro realizaci dotazníkového šetření směřujícího ke konkrétnímu zvolenému eventu.
3. Vymezte cílovou skupinu, stanovte výzkumné otázky, sestavte dotazník a realizujte kvantitativní výzkum v českém prostředí.
4. Proveďte konfrontaci závěrů dotazníkového šetření v českém prostředí v konfrontaci s výsledky výzkumného šetření na Slovensku realizovném v rámci ročníkové práce.
5. Ná základě závěrů zodpovězte stanovenou výzkumnou otázku (otázky) a případně navrhněte potřebné doporučení k zlepšení efektivity sledovaného eventu.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007 cit. podľa HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
LATTENBERG, Vivien, 2010. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2397-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007 cit. podľa HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
LATTENBERG, Vivien, 2010. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2397-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Milan Banyár, PhD.):
1.Pokúste sa definovať základné hodnotiace kritériá, pomocou ktorých by bolo možné analyzovať kvalitu, resp. účinnosť eventu, alebo aby bolo možné eventy vzájomne porovnať.
2.Na základe Vášho realizovaného prieskumu skúste charakterizovať, aké sú silné stránky a naopak slabé stránky, príp. nedostatky eventov spoločnosti Avon.
3.Uveďte konkrétne návrhy, ako by bolo možné tieto eventy v ďalších ročníkoch zlepšiť.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (PaedDr. Marcela Göttlichová):
1. Myslíte si, že (v současné době velmi se rozšiřující spolupráce obou států na kulturním poli) může dojít (přes uvedená specifika) ke spojení aktivit ve společném boji obou států proti rakovině prsu právě formou daného eventu?