Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on a marketing communication of CK Fischer, a.s. and selection cri-teria of the Fischer club's holiday. Theoretical part contains basic knowledge in the field of tourism, marketing services, tourism marketing and the marketing mix. The practical part is directly linked to a theoretical and represents CK Fischer, a.s. and its marketing mix. In the end, there are designed my own recommendations to improve marketing communications of the travel agency based on analysis of the marketing mix and questionnaire survey
Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on a marketing communication of CK Fischer, a.s. and selection cri-teria of the Fischer club's holiday. Theoretical part contains basic knowledge in the field of tourism, marketing services, tourism marketing and the marketing mix. The practical part is directly linked to a theoretical and represents CK Fischer, a.s. and its marketing mix. In the end, there are designed my own recommendations to improve marketing communications of the travel agency based on analysis of the marketing mix and questionnaire survey
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte charakteristice cestovního ruchu a jeho marketingovým komunikacím. Zaměřte se i na nové trendy v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu.
2. Definujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou CK a její klub.
4. Na základě sekundárních zdrojů dat a primárního šetření analyzujte faktory výběru klubové dovolené s ohledem na marketingové komunikace.
5. Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte charakteristice cestovního ruchu a jeho marketingovým komunikacím. Zaměřte se i na nové trendy v oblasti marketingové komunikace cestovního ruchu.
2. Definujte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybranou CK a její klub.
4. Na základě sekundárních zdrojů dat a primárního šetření analyzujte faktory výběru klubové dovolené s ohledem na marketingové komunikace.
5. Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3247-3.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 223 s. ISBN 80-716-8948-3.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. Vyd. 3. rozš. Ostrava: Key Publishing, 2009, 187 s. Management (Key Publishing). ISBN 978-807-4180-286.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2010, 240 s. ISBN 978-808-6723-952.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3247-3.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 223 s. ISBN 80-716-8948-3.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. Vyd. 3. rozš. Ostrava: Key Publishing, 2009, 187 s. Management (Key Publishing). ISBN 978-807-4180-286.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2010, 240 s. ISBN 978-808-6723-952.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Věrnostní program je autorkou označen jako jednoduchý a funkční nástroj. Který z nástrojů marketingové komunikace cestovní kanceláře autorka považuje za nejnáročnější a který za nejsložitější?
Studentka odpověděla na položenou otázku, uvedla další nástroje a jejich náročnost.
2. Jak je loajalita, která má být posilována věrnostním programem, spojena s tvrzením, že cestovní kancelář bude mít větší přehled o svých klientech?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Je komunikace novinky efektivním způsobem, jak se odlišit od konkurentů cestovní kanceláře?
Studentka odpověděla na položenou otázku.