Předložená diplomová práce si klade za cíl realizaci webového portálu s cestovatelskou tématikou www.natreku.cz. Výzkumné otázky jsou navrženy tak, aby poskytly relevantní výchozí data pro vývoj nového portálu. Pro potřeby diplomové práce bylo realizováno kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky kvantitativního výzkumu jsou aplikovány do návrhu vývoje webového portálu, který autor práce skutečně hodlá realizovat.
Anotace v angličtině
Submitted thesis aims to implement a web portal with travel theme www.natreku.cz. The research questions are designed to provide relevant baseline data for the development of the new portal. Quantitative survey was executed for the purpose of this thesis. The results of the survey are applied in the development of the web portal, which is intended to be realized by the author of the thesis.
Klíčová slova
Internetový marketing, obsahový marketing, SEO, SEM, SMM, inbound marketing, vývoj webových stránek, wireframes, informační struktura webu, cestovatelský portál.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, content marketing, SEO, SEM, SMM, inbound marketing, develope-ment of web pages, wireframes, information structure of web pages, traveler´s web.
Rozsah průvodní práce
92 s. (87 303 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce si klade za cíl realizaci webového portálu s cestovatelskou tématikou www.natreku.cz. Výzkumné otázky jsou navrženy tak, aby poskytly relevantní výchozí data pro vývoj nového portálu. Pro potřeby diplomové práce bylo realizováno kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky kvantitativního výzkumu jsou aplikovány do návrhu vývoje webového portálu, který autor práce skutečně hodlá realizovat.
Anotace v angličtině
Submitted thesis aims to implement a web portal with travel theme www.natreku.cz. The research questions are designed to provide relevant baseline data for the development of the new portal. Quantitative survey was executed for the purpose of this thesis. The results of the survey are applied in the development of the web portal, which is intended to be realized by the author of the thesis.
Klíčová slova
Internetový marketing, obsahový marketing, SEO, SEM, SMM, inbound marketing, vývoj webových stránek, wireframes, informační struktura webu, cestovatelský portál.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, content marketing, SEO, SEM, SMM, inbound marketing, develope-ment of web pages, wireframes, information structure of web pages, traveler´s web.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvantitativní dotazníkové šetření elektronickou formou.
4. Zpracujte a analyzujte dotazníkový výzkum s jasnými objektivními závěry.
5. Na základě sběru primárních dat analyzujte konkurenci a určete silná a slabá místa projektu.
6. Zpracujte projekt vývoje webového portálu včetně analýzy klíčových slov, informační architektury a wireframes.
7. Formulujte závěry, doporučení a limity pro vývoj projektu cestovatelského portálu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky práce.
3. Proveďte kvantitativní dotazníkové šetření elektronickou formou.
4. Zpracujte a analyzujte dotazníkový výzkum s jasnými objektivními závěry.
5. Na základě sběru primárních dat analyzujte konkurenci a určete silná a slabá místa projektu.
6. Zpracujte projekt vývoje webového portálu včetně analýzy klíčových slov, informační architektury a wireframes.
7. Formulujte závěry, doporučení a limity pro vývoj projektu cestovatelského portálu.
Seznam doporučené literatury
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 144 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
UNGER, Russ a Carolyn CHANDLER. A project guide to UX design. 2. vyd. Berkley: New Riders, 2012. ISBN 978-0321815385. (volně přeloženo)
LOPCUK, Lisa. Web Design For Dummies. 3. vyd. Hoboken: John Wiley & Sons, Inc., 2012. ISBN 978-1-118-00490-6. (volně přeloženo)
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhle-dávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.
BRANDT, Richard L. Jak myslí Larry Page a Sergej Brin. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 255 s. ISBN 978-80-251-2822-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sí-tích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 144 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
UNGER, Russ a Carolyn CHANDLER. A project guide to UX design. 2. vyd. Berkley: New Riders, 2012. ISBN 978-0321815385. (volně přeloženo)
LOPCUK, Lisa. Web Design For Dummies. 3. vyd. Hoboken: John Wiley & Sons, Inc., 2012. ISBN 978-1-118-00490-6. (volně přeloženo)
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 456 s. ISBN 978-80-251-2964-7.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhle-dávačích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.
BRANDT, Richard L. Jak myslí Larry Page a Sergej Brin. Vyd. 1. Brno: Computer Press, a.s., 2010, 255 s. ISBN 978-80-251-2822-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sí-tích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, a.s., 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Dr. Banyár):
1.Z akých zdrojov ste vychádzali pri zostavovaní Vašej SWOT analýzy?
2.Akými rôznymi spôsobmi by ste mohli motivovať cieľovú skupinu, aby sa na Váš portál registrovala a aby bola zároveň aj v rámci tohto portálu aktívna, napr. pri vkladaní trás? Uvažovali ste nad formou odmeny pre najaktívnejších užívateľov, prípadne nejakej hry, súťaže atp.
3.V čom sú podľa vášho názoru najsilnejšie a najslabšie stránky tohto portálu v porovnaní s konkurenciou?
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Mgr. Šula):
1. Jaké metody testování portálu plánujete?
2. Pokud byste měl zahrnout veškeré náklady na realizaci včetně Vaší práce, kterou lze vyjádřit finančním objemem, jak by se rozpočet posunul? (Bez ohledu na to, že některé komponenty byly zpracovány do DP)
3. V čem vidíte základní výhody pro budoucí uživatele Vašeho portálu proti stávajícím konkurenčním portálům?
Student zodpověděl položené otázky.