Výstupem práce je případová studie nákupního chování spotřebitelů produktů z farem i biofarem a projekt integrované marketingové komunikace maloobchodní prodejny BIO VALAŠSKO.CZ, vycházející z analýz konkurence včetně Porterovy, SWOT a tržních příležitostí v oboru prodeje bio a regionálních potravin ve Valašském Meziříčí a Rožnově pod Radhoštěm.
Anotace v angličtině
The main outcomes of the thesis include a case study of consumer shopping behaviour related to farm and biofarm products as well as the project of integrated marketing communication of the BIO VALASSKO.CZ retail store, which is based on competitor analyses including Porter, SWOT and market opportunities related to bio and regional food sale in Valasske Mezirici and Roznov pod Radhostem.
Klíčová slova
marketingové komunikace, BIO VALAŠSKO.CZ, potraviny, obchod, farma, analýza, konkurence
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, BIO VALASSKO.CZ, food, store, farm, analysis, competition
Rozsah průvodní práce
87 s. (127 627 znaků). 4 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Výstupem práce je případová studie nákupního chování spotřebitelů produktů z farem i biofarem a projekt integrované marketingové komunikace maloobchodní prodejny BIO VALAŠSKO.CZ, vycházející z analýz konkurence včetně Porterovy, SWOT a tržních příležitostí v oboru prodeje bio a regionálních potravin ve Valašském Meziříčí a Rožnově pod Radhoštěm.
Anotace v angličtině
The main outcomes of the thesis include a case study of consumer shopping behaviour related to farm and biofarm products as well as the project of integrated marketing communication of the BIO VALASSKO.CZ retail store, which is based on competitor analyses including Porter, SWOT and market opportunities related to bio and regional food sale in Valasske Mezirici and Roznov pod Radhostem.
Klíčová slova
marketingové komunikace, BIO VALAŠSKO.CZ, potraviny, obchod, farma, analýza, konkurence
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, BIO VALASSKO.CZ, food, store, farm, analysis, competition
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu diplomové práce.
2. Definujte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. V analytické části charakterizujte prodejnu BIO VALAŠSKO.CZ z hlediska konkurence, formulujte její konkurenční výhody a možné strategie.
4. Proveďte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
5. Na základě výsledků analýz a výzkumu navrhněte projekt integrované marketingové komunikace prodejny BIO VALAŠSKO CZ.
6. Shrňte výsledky analytické a projektové části a naznačte možné pokračování řešené problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu diplomové práce.
2. Definujte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. V analytické části charakterizujte prodejnu BIO VALAŠSKO.CZ z hlediska konkurence, formulujte její konkurenční výhody a možné strategie.
4. Proveďte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
5. Na základě výsledků analýz a výzkumu navrhněte projekt integrované marketingové komunikace prodejny BIO VALAŠSKO CZ.
6. Shrňte výsledky analytické a projektové části a naznačte možné pokračování řešené problematiky.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
HENDL, J. Kvalitativní výzkum. 1. vyd. Praha: Portál, 2005. 408 s. ISBN 80-7367-040-2.
JAKUBOWICZ, K. Nová ekologie médií. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013. 334 s. ISBN 978-80-87500-38-5.
KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 172 s. ISBN 80-7179-578-X.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, T. A., ANDREWS, J. C. Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013. 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
HENDL, J. Kvalitativní výzkum. 1. vyd. Praha: Portál, 2005. 408 s. ISBN 80-7367-040-2.
JAKUBOWICZ, K. Nová ekologie médií. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013. 334 s. ISBN 978-80-87500-38-5.
KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 172 s. ISBN 80-7179-578-X.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, T. A., ANDREWS, J. C. Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013. 729 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Na základě čeho jste stanovila číselný kvantifikátor - predikci za 3 roky u Porterova modelu?
Kterým bodům ve SWOT analýze (str. 60) byste přidělila nejvyšší váhu a proč?
Studentka zodpověděla výše uvedené otázky oponenta a předložila rozpočet.