Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou poté aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost Náš grunt.
Anotace v angličtině
This thesis aims to set up the optimal communication strategy of Náš grunt company to support the business and communication objectives of the company for the next 12 months. The thesis is divided into three parts. The first is theoretical, acquaints the reader with theoretical resources related to the issues associated with marketing communications. There are also mentioned aims and research questions. In the practical part is theoretical knowledge applied in practice. The practical part maps the current communication of the company, presents a SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis and marketing research. Based on the results of the analyzes and marketing research, the last part of the thesis suggests the optimal communication strategy for Náš grunt company.
marketing communication, communication mix, communication strategy, SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis
Rozsah průvodní práce
114 s. (129 439 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou poté aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost Náš grunt.
Anotace v angličtině
This thesis aims to set up the optimal communication strategy of Náš grunt company to support the business and communication objectives of the company for the next 12 months. The thesis is divided into three parts. The first is theoretical, acquaints the reader with theoretical resources related to the issues associated with marketing communications. There are also mentioned aims and research questions. In the practical part is theoretical knowledge applied in practice. The practical part maps the current communication of the company, presents a SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis and marketing research. Based on the results of the analyzes and marketing research, the last part of the thesis suggests the optimal communication strategy for Náš grunt company.
marketing communication, communication mix, communication strategy, SWOT analysis, Porter's 5 forces analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretický základ k danému tématu.
2. Analyzujte současnou komunikaci společnosti Náš grunt a realizujte marketingový výzkum mezi zákazníky společnosti Náš grunt.
3. Vyhodnoťte a zpracujte realizovaný marketingový výzkum a vyvoďte patřičné závěry.
4. Ze závěrů marketingového výzkumu verifikujte hypotézy a navrhněte plán komunikace pro firmu Náš grunt.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretický základ k danému tématu.
2. Analyzujte současnou komunikaci společnosti Náš grunt a realizujte marketingový výzkum mezi zákazníky společnosti Náš grunt.
3. Vyhodnoťte a zpracujte realizovaný marketingový výzkum a vyvoďte patřičné závěry.
4. Ze závěrů marketingového výzkumu verifikujte hypotézy a navrhněte plán komunikace pro firmu Náš grunt.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace, Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1
ZAMAZALOVÁ, Markéta. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-2472-049-4
DENIS, McQuail. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. ISBN 978-80-2470-966-6
KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-2471-545-2
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace, Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1
ZAMAZALOVÁ, Markéta. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-2472-049-4
DENIS, McQuail. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. ISBN 978-80-2470-966-6
KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-2471-545-2
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Str. 25 - Svoboda: "? PR organizace se také uplatňují jako nástroj jeho managementu?". Jako nástroj čeho?
Str. 25 i jinde: mohou být kvalitní PR konkurenční výhodou firmy, a v čem?
Str. 59: mohla byste, prosím, pro jistotu zopakovat, z jakých zdrojů jste vycházela při SWOT analýze?
Str. 104 a 105: náklady na TV sponzoring a reklamu jsou značné. Vzhledem k nákladům, ale i možnému přesycení publika různými pořady o vaření - nebyl by vhodný menší průzkum možné sledovanosti, a tím i efektivity této formy komunikace?
Studentka zodpověděla všechny výše uvedené otázky zcela. Nebyly položeny dodatečné dotazy.