Tato diplomová práce se zabývá interní komunikací, vnitřním PR a spokojeností pracovníků na svém pracovišti v Radiu XYZ. Oblast práce s lidskými zdroji se neustále vyvíjí a v různých firmách jsou používány rozdílné postupy a přístupy. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v dotazníku a v polostrukturovaných rozhovorech, které vyjadřují názory pracovníků v různém postavení v hierarchii rozhlasové stanice, od top managementu, přes střední management po pracovníky v různých pozicích v obchodním oddělení, ve vysílání i v promotion oddělení, nastínit a rozklíčovat současný stav interní komunikace Radia XYZ a návrh možného řešení zefektivnění a budoucího vývoje interní komunikace v této rozhlasové stanici.
Anotace v angličtině
This thesis deals with internal communication, inner PR and with satisfaction of employees of the Radio XYZ. The PR sphere evolves constantly and in various companies different procedures and approaches are applied. The aim of the thesis is to deliniate and to decipher the state of the internal communication of Radio XYZ and also a design of a possible solution for streamling the communication of this radio station. This is accomplished by the questionaire and half-structured interviews, both of which describe oppinions of emploees at different levels of employment positions from top management, middle management, to emploees of the sales department, broadcast and promotion department.
Klíčová slova
interní komunikace, vnitřní PR, lidské zdroje, řízení lidských zdrojů, firemní identita, firemní komunikace, Radio XYZ.
Klíčová slova v angličtině
internal communiation, inner PR, public relations, PR controlling, company identity, company communication, Radio XYZ
Rozsah průvodní práce
80 s (144 207 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá interní komunikací, vnitřním PR a spokojeností pracovníků na svém pracovišti v Radiu XYZ. Oblast práce s lidskými zdroji se neustále vyvíjí a v různých firmách jsou používány rozdílné postupy a přístupy. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v dotazníku a v polostrukturovaných rozhovorech, které vyjadřují názory pracovníků v různém postavení v hierarchii rozhlasové stanice, od top managementu, přes střední management po pracovníky v různých pozicích v obchodním oddělení, ve vysílání i v promotion oddělení, nastínit a rozklíčovat současný stav interní komunikace Radia XYZ a návrh možného řešení zefektivnění a budoucího vývoje interní komunikace v této rozhlasové stanici.
Anotace v angličtině
This thesis deals with internal communication, inner PR and with satisfaction of employees of the Radio XYZ. The PR sphere evolves constantly and in various companies different procedures and approaches are applied. The aim of the thesis is to deliniate and to decipher the state of the internal communication of Radio XYZ and also a design of a possible solution for streamling the communication of this radio station. This is accomplished by the questionaire and half-structured interviews, both of which describe oppinions of emploees at different levels of employment positions from top management, middle management, to emploees of the sales department, broadcast and promotion department.
Klíčová slova
interní komunikace, vnitřní PR, lidské zdroje, řízení lidských zdrojů, firemní identita, firemní komunikace, Radio XYZ.
Klíčová slova v angličtině
internal communiation, inner PR, public relations, PR controlling, company identity, company communication, Radio XYZ
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingové komunikaci, public relations a jeho nástrojů, vnitřní komunikaci a řízení lidských zdrojů. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu interní komunikace v Radiu XYZ. Vymezte jednotlivé cílové skupiny managementu a reklamních konzultantů rádia a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich názory, potřeby, ambice a cíle v oblasti interní komunikaci. Konfrontujte výsledky výzkumu jednotlivých skupin - vrcholového managementu, středního managementu a reklamních konzultantů. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu interní komunikace rádia.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh strategie zefektivnění interní komunikace v Radiu XYZ. Zpracujte projekt možné implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingové komunikaci, public relations a jeho nástrojů, vnitřní komunikaci a řízení lidských zdrojů. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu interní komunikace v Radiu XYZ. Vymezte jednotlivé cílové skupiny managementu a reklamních konzultantů rádia a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich názory, potřeby, ambice a cíle v oblasti interní komunikaci. Konfrontujte výsledky výzkumu jednotlivých skupin - vrcholového managementu, středního managementu a reklamních konzultantů. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu interní komunikace rádia.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh strategie zefektivnění interní komunikace v Radiu XYZ. Zpracujte projekt možné implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrik, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1
CLOW, Kenneth, E., 2008. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Cpress. ISBN 978-80-251-1769-9
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŃÁK a kolektiv, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4354-7
SVOBODA, Václav, 2009. Public relations - moderně a účinně. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2866-7
PLAMÍNEK, Jiří, 2010. Tajemství motivace. Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 2., doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3447-7
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrik, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0254-1
CLOW, Kenneth, E., 2008. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Cpress. ISBN 978-80-251-1769-9
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŃÁK a kolektiv, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4354-7
SVOBODA, Václav, 2009. Public relations - moderně a účinně. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2866-7
PLAMÍNEK, Jiří, 2010. Tajemství motivace. Jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 2., doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3447-7
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Projekt jste kromě interních zamstnanců zaměřil i na obchodní partnery a klienty. Jaké výsledky od tohoto kroku očekáváte?
Uvádíte přehledný harmonogram činností. Některá data jsou v tuto chvíli již za námi, daří se vám tento časový plán dodržovat?
Uvádíte, že na kombinovanou pracovní pozici PR manažera/personalisty budete primárně hledat zaměstnance uvnitř společnosti. Jaké to má výhody a nevýhody?
Student zodpověděl všechny výše uvedené otázky zcela.