Bakalářská práce se zabývá propagací dvou ze tří největších tělovýchovných jednot působících na území Čech a Moravy v letech 1918 - 1938. Jedná se o Sokol a Dělnickou tělovýchovnou jednotu. Zaměřuje se na propagaci z hlediska působnosti na celém území Čech a Moravy. Porovnává propagační kampaně těchto organizací z pohledu zvolených cílových skupin a užitých propagačních prostředků. V závěru se věnuje srovnání tištěné propagace obou tělovýchovných jednot.
Anotace v angličtině
This thesis concerns two of the three biggest sport organizations which cooperated in Bo-hemia and Moravia in the period of 1918 - 1938. Those were Sokol and Dělnická tělový-chovná jednota. The thesis is studying promotion used by these organizations throughout the country. Finally, it compares promotion activities according to the target groups and the use of print promotion materials.
Bakalářská práce se zabývá propagací dvou ze tří největších tělovýchovných jednot působících na území Čech a Moravy v letech 1918 - 1938. Jedná se o Sokol a Dělnickou tělovýchovnou jednotu. Zaměřuje se na propagaci z hlediska působnosti na celém území Čech a Moravy. Porovnává propagační kampaně těchto organizací z pohledu zvolených cílových skupin a užitých propagačních prostředků. V závěru se věnuje srovnání tištěné propagace obou tělovýchovných jednot.
Anotace v angličtině
This thesis concerns two of the three biggest sport organizations which cooperated in Bo-hemia and Moravia in the period of 1918 - 1938. Those were Sokol and Dělnická tělový-chovná jednota. The thesis is studying promotion used by these organizations throughout the country. Finally, it compares promotion activities according to the target groups and the use of print promotion materials.
1. Proveďte rešerši vybrané literatury vztahující se k tématu a stanovte cíle bakalářské práce
2. Popište problematiku propagace zvolených tělovýchovných jednot v Čechách a na Moravě v letech 1918 až 1938 s využitím archivních materiálů
3. Porovnejte tištěnou propagaci vybraných tělovýchovných jednot z hlediska celorepublikové působnosti
4. Zhodnoťte výstupy z porovnávaných propagací
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši vybrané literatury vztahující se k tématu a stanovte cíle bakalářské práce
2. Popište problematiku propagace zvolených tělovýchovných jednot v Čechách a na Moravě v letech 1918 až 1938 s využitím archivních materiálů
3. Porovnejte tištěnou propagaci vybraných tělovýchovných jednot z hlediska celorepublikové působnosti
4. Zhodnoťte výstupy z porovnávaných propagací
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM. 2010. ISBN 978-80-904273-3-4
KÖSSL, Jiří. KRÁTKÝ, František. MAREK Jaroslav. Dějiny tělesné výchovy. Vyd. 1. Praha: OLYMPIA. 1986. 505/21/857
KÖSSL, Jiří. ŠTUMBAUER, Jan. WAIC, Marek. Vybrané kapitoly z dějin tělesné kultury. Vyd. 3. Praha: Karolinum. 2008.ISBN 978-80-246-1566-0
KŘÍŽEK, Zdeněk. CRHA, Ivan. Život s reklamou. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. 2002. ISR \ W-247-0213-4
OGILVY, David. O reklamě. Vyd. 4. Praha: Management Press, s.r.o. 2007. ISBN 978-80-7261-154-6
VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. Zlaté časy české reklamy. Vyd. 1. Praha: Karolinum. 1999. ISBN 80-7184-715-1
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Psychologie reklamy. Vyd. 4. Praha: Grada Publishing. 2012. ISBN 978-80-247-4005-8
WAIC, Marek. Byli jsme a budem: 150 let Sokola. Vyd. 1. Praha: Agentura LEMAN. 2012. ISBN 978-80-260-1625
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM. 2010. ISBN 978-80-904273-3-4
KÖSSL, Jiří. KRÁTKÝ, František. MAREK Jaroslav. Dějiny tělesné výchovy. Vyd. 1. Praha: OLYMPIA. 1986. 505/21/857
KÖSSL, Jiří. ŠTUMBAUER, Jan. WAIC, Marek. Vybrané kapitoly z dějin tělesné kultury. Vyd. 3. Praha: Karolinum. 2008.ISBN 978-80-246-1566-0
KŘÍŽEK, Zdeněk. CRHA, Ivan. Život s reklamou. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. 2002. ISR \ W-247-0213-4
OGILVY, David. O reklamě. Vyd. 4. Praha: Management Press, s.r.o. 2007. ISBN 978-80-7261-154-6
VOŠAHLÍKOVÁ, Pavla. Zlaté časy české reklamy. Vyd. 1. Praha: Karolinum. 1999. ISBN 80-7184-715-1
VYSEKALOVÁ, Jitka a kol. Psychologie reklamy. Vyd. 4. Praha: Grada Publishing. 2012. ISBN 978-80-247-4005-8
WAIC, Marek. Byli jsme a budem: 150 let Sokola. Vyd. 1. Praha: Agentura LEMAN. 2012. ISBN 978-80-260-1625
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Které z komunikačních postupů jednotlivých kampaní jsou použitelné i v současnosti?
Co zadavatelé rozlišovali při oslovování různých cílových skupin (např. verbální sdělení, vizuál apod.)?
Co se v kampaních komunikačně specificky vztahovalo ke sportu?
Studentka zodpověděla všechny výše uvedené otázky zcela.