Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity.
Annotation in English
The topic of this bachelor theses is the publicity of the Czech Tourist Board during the first part of the rebranding period. The theoretical part describes media relations as a discipline of public relations and the basic instruments of media relations. Then the term of publicity is explained as well as the methods of evaluation of media relations. The analythical part of the theses presents the results of the media analysis based on publicity of CzechTourism gained during 2011 and 2012. The aim of the theses is to evaluate the media relations of the company based on the analysis of its publicity.
Keywords
media relations, publicita, mediální analýza, public relations, efektivita media relations
Keywords in English
media relations, publicity, media analysis, public relations, evaluation of media relations
Length of the covering note
61 s. (78 126 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity.
Annotation in English
The topic of this bachelor theses is the publicity of the Czech Tourist Board during the first part of the rebranding period. The theoretical part describes media relations as a discipline of public relations and the basic instruments of media relations. Then the term of publicity is explained as well as the methods of evaluation of media relations. The analythical part of the theses presents the results of the media analysis based on publicity of CzechTourism gained during 2011 and 2012. The aim of the theses is to evaluate the media relations of the company based on the analysis of its publicity.
Keywords
media relations, publicita, mediální analýza, public relations, efektivita media relations
Keywords in English
media relations, publicity, media analysis, public relations, evaluation of media relations
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska práce, proveďte rešerši odborné literatury se zaměřením na pojmy publicita, mediální public relations a mediální analýza, definujte cíl práce.
2. Zpracujte analýzu media relations a mediální analýzu výstupů zvolené firmy.
3. Vyhodnoťte výsledky analýzy a shrňte závěry.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska práce, proveďte rešerši odborné literatury se zaměřením na pojmy publicita, mediální public relations a mediální analýza, definujte cíl práce.
2. Zpracujte analýzu media relations a mediální analýzu výstupů zvolené firmy.
3. Vyhodnoťte výsledky analýzy a shrňte závěry.
Recommended resources
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
OGILVY, D., O reklamě. 3. vydání Praha: Management Press, a.s. 2003. 605 s. ISBN 80-7261-047-3.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002, xvii, 153 s. ISBN 80-722-6823-6.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 195 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2678-6.
Recommended resources
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing 2004, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
OGILVY, D., O reklamě. 3. vydání Praha: Management Press, a.s. 2003. 605 s. ISBN 80-7261-047-3.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relations a media relations. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002, xvii, 153 s. ISBN 80-722-6823-6.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 195 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2678-6.
Enclosed appendices
1 CR ROM
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Doplňte prosím, o jaký zdroj jste se opírala u tabulky 1 na s. 23 (rastr pro sběr dat z monitoringu médií).
2. Zpětnou vazbu k publicitě ve zvoleném období by bylo možné mj. získat i od novinářů, jak uvádíte v závěru práce. Ze zkušenosti s jinými projekty myslíte, že by bylo užitečnější komunikovat s novináři spíše všeobecně zaměřených či odborných médií?
3. Na co kromě kvalitní komunikace je třeba se při rebrandingu soustředit?
Studentka zodpověděla položené otázky.