Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone a jejímu použití marketingové komunikace v televizi. Poslední kapitoly praktické části jsou věnovány průzkumu na téma "Povědomí a znalost značky Vodafone", s přihlédnutím na vánoční televizní kampaně firmy Vodafone, vyhodnocení a interpretaci získaných dat z průzkumů za rok 2013 a 2014.
Anotace v angličtině
In its theoretical part, the bachelor thesis provides a brief look at the history of advertising, the elementary rules and principles of corporate identity and design, including a section on brand and corporate colours. It also describes the marketing communication mix and principles and forms of market research. The theoretical part represents a basis for the practical part of the thesis, which is dedicated to mapping specific examples of the Vodafone brand and its use of marketing communication on television. The last chapters of the practical part are devoted to a survey titled "Awareness and knowledge of the Vodafone brand", with regard to Vodafone Christmas TV campaigns, evaluation and interpretation of data obtained from surveys in 2013 and 2014.
Advertising, corporate identity, design, product, public relations, brand, logo, corporate colors, communication mix, marketing research.
Rozsah průvodní práce
58 s. (89 481 zn.), 24 s. př.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce v teoretické části přináší stručný pohled do historie reklamy, základní pravidla a principy korporátní identity a designu, včetně pojednání o značce a firemních barvách. Dále popisuje komunikační mix v marketingu a principy a formy marketingových výzkumů. Teoretická část vytváří východisko pro praktickou část práce, která se věnuje zmapování konkrétních příkladů na značce Vodafone a jejímu použití marketingové komunikace v televizi. Poslední kapitoly praktické části jsou věnovány průzkumu na téma "Povědomí a znalost značky Vodafone", s přihlédnutím na vánoční televizní kampaně firmy Vodafone, vyhodnocení a interpretaci získaných dat z průzkumů za rok 2013 a 2014.
Anotace v angličtině
In its theoretical part, the bachelor thesis provides a brief look at the history of advertising, the elementary rules and principles of corporate identity and design, including a section on brand and corporate colours. It also describes the marketing communication mix and principles and forms of market research. The theoretical part represents a basis for the practical part of the thesis, which is dedicated to mapping specific examples of the Vodafone brand and its use of marketing communication on television. The last chapters of the practical part are devoted to a survey titled "Awareness and knowledge of the Vodafone brand", with regard to Vodafone Christmas TV campaigns, evaluation and interpretation of data obtained from surveys in 2013 and 2014.
Advertising, corporate identity, design, product, public relations, brand, logo, corporate colors, communication mix, marketing research.
Zásady pro vypracování
1) Zpracujte literární rešerši k zadanému tématu.
2) Charakterizujte východiska práce a stanovte výzkumné otázky.
3) Realizujte průzkumnou sondu k danému tématu.
4) Vyhodnoťte průzkumnou sondu a porovnejte zjištěná data s daty z roku 2013.
5) Vyvoďte závěry a doporučení ze zjištěných dat.
Zásady pro vypracování
1) Zpracujte literární rešerši k zadanému tématu.
2) Charakterizujte východiska práce a stanovte výzkumné otázky.
3) Realizujte průzkumnou sondu k danému tématu.
4) Vyhodnoťte průzkumnou sondu a porovnejte zjištěná data s daty z roku 2013.
5) Vyvoďte závěry a doporučení ze zjištěných dat.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KELLER, Kevin Lane, 2007. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
SVOBODA, Václav, 2009. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KELLER, Kevin Lane, 2007. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada, 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
SVOBODA, Václav, 2009. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2012. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
1 x CD ROM.
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaký skutečný efekt přinesly vánoční kampaně v nárůstu v nich komunikovaných služeb nebo benefitů?
2. Lze porovnat skutečný nárůst s výsledkem průzkumu (kdy respondenti pouze o využití uvažují)? Vysvětlete.
3. Jak eliminovat rizika záměny jednotlivých operátorů v TV spotech?
STUDENT ODPOVĚDĚL NA VŠECHNY POLOŽENÉ OTÁZKY OD OPONENTA PRÁCE.