Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže.
Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu.
Analytická část aplikuje teoretické poznatky na firmu Family Davo, s. r. o., jejíž spotřebi-telská soutěž je předmětem této diplomové práce.
Anotace v angličtině
This dissertation is dividend into two main parts - theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part.
Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter’s analyse of five forces and SWOT ana-lyse.
Analytical part applies theoretical notes on the company Family Davo s.r.o., which compe-tition for costumers is object of this dissertation.
Klíčová slova
Spotřebitelská soutěž, marketingová komunikace, PEST, Porter a SWOT analýzy.
Klíčová slova v angličtině
Competition for customers, marketing communication, PEST, Porter and SWOT analyse.
Rozsah průvodní práce
78 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže.
Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu.
Analytická část aplikuje teoretické poznatky na firmu Family Davo, s. r. o., jejíž spotřebi-telská soutěž je předmětem této diplomové práce.
Anotace v angličtině
This dissertation is dividend into two main parts - theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part.
Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter’s analyse of five forces and SWOT ana-lyse.
Analytical part applies theoretical notes on the company Family Davo s.r.o., which compe-tition for costumers is object of this dissertation.
Klíčová slova
Spotřebitelská soutěž, marketingová komunikace, PEST, Porter a SWOT analýzy.
Klíčová slova v angličtině
Competition for customers, marketing communication, PEST, Porter and SWOT analyse.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky související s podporou prodeje společnosti a stanovte teoretická východiska pro analytickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav společnosti k dané problematice a udělejte doporučení pro projekt.
Vypracujte projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.
Stanovte přínosy a náklady projektu a určete rizika s ním spojená.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky související s podporou prodeje společnosti a stanovte teoretická východiska pro analytickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav společnosti k dané problematice a udělejte doporučení pro projekt.
Vypracujte projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o.
Stanovte přínosy a náklady projektu a určete rizika s ním spojená.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-301-3
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
[3] KOTLER, Philip, GARY, Armstrong. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513
[4] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1
[5] DE PELSMACKER, Patrick. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 200 s. ISBN 80-7226-301-3
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
[3] KOTLER, Philip, GARY, Armstrong. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513
[4] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1
[5] DE PELSMACKER, Patrick. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1