Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu.
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje jednotlivé komunikační kanály, kterými společnost značku komunikuje.
Na základě výzkumu práce zhodnotí komunikační kampaň, zda je její komunikace dosta-tečná a zda byla za dosavadní dobu efektivní. Dále práce dává doporučení pro budoucí komunikační kampaň této značky.
Anotace v angličtině
Makro Cash & Carry in 2013 decided to invest in a commnunication campaign to promote its own brand Horeca Select. The main protagonists of this campaign are chefs of well-known restaurants and also customers of the wholesaler.
This bachelor thesis deals with communication campaign of own brand Horeca Select, which owns and exclusively sells wholesale Makro Cash & Carry. This thesis describes the various channels through which a company communicates the brand.
Based on the research work evaluates the communication campaing, whether its communi-cation is sufficient and if it was effective for the current period. The work also giver re-commendations for future communication campaign of the brand.
Klíčová slova
velkoobchod, značka, marketingová komunikace, in-store komunikace, marketingový výzkum
Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu.
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje jednotlivé komunikační kanály, kterými společnost značku komunikuje.
Na základě výzkumu práce zhodnotí komunikační kampaň, zda je její komunikace dosta-tečná a zda byla za dosavadní dobu efektivní. Dále práce dává doporučení pro budoucí komunikační kampaň této značky.
Anotace v angličtině
Makro Cash & Carry in 2013 decided to invest in a commnunication campaign to promote its own brand Horeca Select. The main protagonists of this campaign are chefs of well-known restaurants and also customers of the wholesaler.
This bachelor thesis deals with communication campaign of own brand Horeca Select, which owns and exclusively sells wholesale Makro Cash & Carry. This thesis describes the various channels through which a company communicates the brand.
Based on the research work evaluates the communication campaing, whether its communi-cation is sufficient and if it was effective for the current period. The work also giver re-commendations for future communication campaign of the brand.
Klíčová slova
velkoobchod, značka, marketingová komunikace, in-store komunikace, marketingový výzkum
1. Proveďte literární rešerši ke zvolenému tématu
2. Stanovte cíl výzkumné metody a výzkumné otázky
3. Analyzujte komunikační kampaň zvolené značky pomocí dotazníkového šetření
4. Na základě zjištěných dat vyvoďte doporučení a závěry
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši ke zvolenému tématu
2. Stanovte cíl výzkumné metody a výzkumné otázky
3. Analyzujte komunikační kampaň zvolené značky pomocí dotazníkového šetření
4. Na základě zjištěných dat vyvoďte doporučení a závěry
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
McCARTHY, Jerome, Zákalady Marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5
KARLÍČEK, Miroslav, Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip, Marketing v otázkách a odpovědích. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0518-0
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
McCARTHY, Jerome, Zákalady Marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-29-5
KARLÍČEK, Miroslav, Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2
KOTLER, Philip, Marketing v otázkách a odpovědích. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0518-0
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. 1,8,2,4: Interpretace výsledků. Vysvětlete, prosím, větu -"Jakýkoliv výzkum je prováděn pouze na vzorku obyvatel a nereprezentuje všechny obyvatele. Výsledky takovéhoto výzkumu jsou tedy pouze orientační a slouží jako doporučení". Až do této chvíle jsem se domnívala, že vzorek pro kvantitativní výzkum musí být dostatečně velký a odpovídající charakteristikám základního souboru, tj. populace, o které se chci něco dovědět, právě proto, aby byl reprezentativní.
2. Při obhajobě práce prosím stručně odpovědět na výzkumné otázky, zvláště na otázku II.
Studentka se snažila reagovat na otázky, avšak komise shledala práci jako nedostatečnou a doporučila studentce dopracování tématu.