Bakalářská práce se zabývá průzkumem měření spokojenosti zaměstnanců ve firmě greiner assistec s.r.o. Cílem teoretické části práce je zpracovat teoretická východiska a poznatky týkající se témat - vnitropodniková komunikace, firemní kultura, marketingový výzkum a návrh dotazníku pro měření spokojenosti zaměstnanců. Cílem praktické části je nastavení a popsání procesu marketingového průzkumu, vytvoření dotazníku spokojenosti zaměstnan-ců, nastavení komunikace průzkumu spokojenosti zaměstnanců a srovnání vybraných aspektů průzkumu spokojenosti zaměstnanců v letech 2012 a 2014.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the measurement of employee satisfaction survey in greiner assistec s.r.o. The theoretical part of this work is to develop the theoretical background and knowledge on the subjects of intracompany communications, corporate culture, marketing research and draft a questionnaire for measuring employee satisfaction. The practical part is set and describe the process of marketing research, a questionnaire of employee satis-faction, communication setting employee satisfaction survey and comparison of selected aspects of the employee satisfaction survey in 2012 and 2014.
Klíčová slova
vnitropodniková komunikace, firemní kultura, dotazník spokojenosti, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
intracompany communication, corporate culture, satisfaction questionnaire, quantitative research
Rozsah průvodní práce
68 s. (82 358 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá průzkumem měření spokojenosti zaměstnanců ve firmě greiner assistec s.r.o. Cílem teoretické části práce je zpracovat teoretická východiska a poznatky týkající se témat - vnitropodniková komunikace, firemní kultura, marketingový výzkum a návrh dotazníku pro měření spokojenosti zaměstnanců. Cílem praktické části je nastavení a popsání procesu marketingového průzkumu, vytvoření dotazníku spokojenosti zaměstnan-ců, nastavení komunikace průzkumu spokojenosti zaměstnanců a srovnání vybraných aspektů průzkumu spokojenosti zaměstnanců v letech 2012 a 2014.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the measurement of employee satisfaction survey in greiner assistec s.r.o. The theoretical part of this work is to develop the theoretical background and knowledge on the subjects of intracompany communications, corporate culture, marketing research and draft a questionnaire for measuring employee satisfaction. The practical part is set and describe the process of marketing research, a questionnaire of employee satis-faction, communication setting employee satisfaction survey and comparison of selected aspects of the employee satisfaction survey in 2012 and 2014.
Klíčová slova
vnitropodniková komunikace, firemní kultura, dotazník spokojenosti, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
intracompany communication, corporate culture, satisfaction questionnaire, quantitative research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k možnostem měření spokojenosti zaměstnanců. Pozornost věnujte jejím metodám, technikám a komunikaci k zaměstnancům.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a jeho měření spokojenosti.
4. Analyzujte dosavadní systém měření a jeho komunikaci. Na základě výsledků formulujte proces výzkumu, znění dotazníku, ale i komunikační plán dalšího šetření.Šetření zrealizujte, srovnejte z hlediska návratnosti.
5. Vymezte možnosti a limity Vašich návrhů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k možnostem měření spokojenosti zaměstnanců. Pozornost věnujte jejím metodám, technikám a komunikaci k zaměstnancům.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a jeho měření spokojenosti.
4. Analyzujte dosavadní systém měření a jeho komunikaci. Na základě výsledků formulujte proces výzkumu, znění dotazníku, ale i komunikační plán dalšího šetření.Šetření zrealizujte, srovnejte z hlediska návratnosti.
5. Vymezte možnosti a limity Vašich návrhů.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 551 s. ISBN 80-716-9329-4.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
TOMEK, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
MEFFERT, Heribert. Marketing - Management. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 551 s. ISBN 80-716-9329-4.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
TOMEK, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Vzhledem k tématu práce mě překvapuje, že ve zdrojích se neobjevují publikace Václava Svobody. Proč?
2. Jaký je vztah firemní kultury a CSR?
3. Jak se spokojenost zaměstnanců určité společnosti může projevovat navenek (směrem ke klientům, případně širší veřejnosti)?
Student plně odpověděl na položené otázky.