Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum.
Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových komunikací a novým médiím. Následuje analýza a vyhodnocení kampaně na sociální síti Facebook, v další části práce bude vyhodnocen dotazníkový průzkum preferencí návštěvníka facebookové stránky a zákazníka firemní prodejny. Cílem analýzy preferencí těchto dvou různých cílových skupin je zjistit, co ovlivňuje zákazníkovo chování v místě nákupu. Výsledky analýzy a doporučení z nich vyplývající shrnuje závěr práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis includes a marketing communication of the company VÁHALA Ltd. In the theoretical part there are the research questions that will be answered in the conclusion. At first, my work describes the theories of marketing and communication mix, including new forms of marketing communication. I mentioned also theoretical procedures of marketing survey.
The practical part of the thesis is dedicated to innovative forms of marketing communication and new media. The analysis and an evaluation of the campaign on social network Facebook, The next section presents a questionnaire survey of visitor preferences on Facebook page and customer preferences in stores on the other side. The aim of the analysis is to determine factors which influence a customer's purchase behaviour. The conclusion summarizes the results of the analysis and recommendations.
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, nové formy marketingových komunikací, sociální síť Facebook, analýza komunikace na Facebooku, průzkum chování zákazníka.
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, communications mix, new forms of marketing communications, social networking site Facebook, analysis of communication on Facebook, a survey of customer behaviour.
Rozsah průvodní práce
91 s. (79 356 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy VÁHALA a spol. V teoretické části jsou stanoveny výzkumné otázky, na které bude v závěru práce odpovězeno. Úvodem je popsána teorie marketingového a komunikačního mixu včetně nových forem marketingové komunikace. Svou teoretickou část zde má také marketingový průzkum.
Praktická část bakalářské práce je věnována inovativním formám marketingových komunikací a novým médiím. Následuje analýza a vyhodnocení kampaně na sociální síti Facebook, v další části práce bude vyhodnocen dotazníkový průzkum preferencí návštěvníka facebookové stránky a zákazníka firemní prodejny. Cílem analýzy preferencí těchto dvou různých cílových skupin je zjistit, co ovlivňuje zákazníkovo chování v místě nákupu. Výsledky analýzy a doporučení z nich vyplývající shrnuje závěr práce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis includes a marketing communication of the company VÁHALA Ltd. In the theoretical part there are the research questions that will be answered in the conclusion. At first, my work describes the theories of marketing and communication mix, including new forms of marketing communication. I mentioned also theoretical procedures of marketing survey.
The practical part of the thesis is dedicated to innovative forms of marketing communication and new media. The analysis and an evaluation of the campaign on social network Facebook, The next section presents a questionnaire survey of visitor preferences on Facebook page and customer preferences in stores on the other side. The aim of the analysis is to determine factors which influence a customer's purchase behaviour. The conclusion summarizes the results of the analysis and recommendations.
Klíčová slova
Marketingový mix, komunikační mix, nové formy marketingových komunikací, sociální síť Facebook, analýza komunikace na Facebooku, průzkum chování zákazníka.
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, communications mix, new forms of marketing communications, social networking site Facebook, analysis of communication on Facebook, a survey of customer behaviour.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu, internetové zdroje a časopiseckou
literaturu s tématikou nových trendů v marketingových komunikacích.
2. Stanovte cíle a výzkumné problémy vycházející z problematiky
marketingových komunikací sledované firmy.
3. Zhodnoťte vývoj marketingové komunikace firmy VÁHALA od roku 1998 až
do současnosti.
4. Porovnejte výsledky dotazníkového šetření na sociální síti
Facebook s výsledky osobního dotazování na firemních prodejnách firmy
VÁHALA a spol. s r.o., v jakých parametrech se zásadně odlišují?
5. Z marketingových průzkumů vyvoďte závěry a doporučení, které budou
podpůrným materiálem pro management firmy, pro další směřování
komunikace značky.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu, internetové zdroje a časopiseckou
literaturu s tématikou nových trendů v marketingových komunikacích.
2. Stanovte cíle a výzkumné problémy vycházející z problematiky
marketingových komunikací sledované firmy.
3. Zhodnoťte vývoj marketingové komunikace firmy VÁHALA od roku 1998 až
do současnosti.
4. Porovnejte výsledky dotazníkového šetření na sociální síti
Facebook s výsledky osobního dotazování na firemních prodejnách firmy
VÁHALA a spol. s r.o., v jakých parametrech se zásadně odlišují?
5. Z marketingových průzkumů vyvoďte závěry a doporučení, které budou
podpůrným materiálem pro management firmy, pro další směřování
komunikace značky.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006, s. 271. ISBN 80-247-0966-X
ČESKÝ SVAZ ZPRACOVATELŮ MASA, 2012. Výroční zpráva ČSZM 2011. Praha.
KIM, W. Chan a Renée MAUBORGNE, 2006. Strategie modrého oceánu. Praha: Management Press, s.r.o.. ISBN 80-7261-128-3
KOTLER, Philip, 1998. Marketing Management. Praha: Grada Publishing,. ISBN 80-7169-600-5
PATRICK DE PELSMACKER, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 80-247-0254-1
BLAŽKOVÁ, Martina, 2007. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3
VYSEKALOVÁ, Jitka. A KOLEKTIV. Psychologie reklamy. 4.rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
KLÁNOVÁ, Eva a Jitka VYSEKALOVÁ. Od reklamy očekáváme především pravdivost. Retail Info Plus. 2013, III., 3.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
Seznam doporučené literatury
KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006, s. 271. ISBN 80-247-0966-X
ČESKÝ SVAZ ZPRACOVATELŮ MASA, 2012. Výroční zpráva ČSZM 2011. Praha.
KIM, W. Chan a Renée MAUBORGNE, 2006. Strategie modrého oceánu. Praha: Management Press, s.r.o.. ISBN 80-7261-128-3
KOTLER, Philip, 1998. Marketing Management. Praha: Grada Publishing,. ISBN 80-7169-600-5
PATRICK DE PELSMACKER, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 80-247-0254-1
BLAŽKOVÁ, Martina, 2007. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3
VYSEKALOVÁ, Jitka. A KOLEKTIV. Psychologie reklamy. 4.rozšířené a aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
KLÁNOVÁ, Eva a Jitka VYSEKALOVÁ. Od reklamy očekáváme především pravdivost. Retail Info Plus. 2013, III., 3.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Jakým způsobem vyhodnocujete tradiční nástroje a jak v případě efektivity si stojí proti Facebooku? Prosím o číselné vyjádření a komparaci.
Jak se odrazily investice do FB komunikace na obratu firmy? Prosím exaktní číselné vyjádření.
Jaká je nejsilnější CS zákazníků nakupující produkty dané společnosti a na jaké nástroje je senzitivní? Příp. kolik z těchto zákazníků se aktivně zapojuje do komunikace na FB?
Studentka zodpověděla výše uvedené otázky.
Maiello, Ph.D.: Informovala jste zaměstnavatele o výzkumu, který jste provdla? Studentka zodpověděla otázku kladně.