Bakalářská práce na téma interního brandingu společnosti Wolters Kluwer se zabývá vnímáním značky Wolters Kluwer jejími zaměstnanci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako značka, řízení značky, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy realizované formou rozhovorů. Výzkumná sonda je podkladem pro interní projekt zlepšení interní komunikace ve Wolters Kluwer.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis on internal branding company Wolters Kluwer is engaged in the perception of the brand Wolters Kluwer its employees. In the theoretical part defines the basic concepts such as brand, brand management, corporate identity and marketing research. In the practical part of the thesis focuses on the interpretation of the data taken from the research inquiry conducted by interview. This survey is the basis for internal project to improve internal communications within Wolters Kluwer.
Bakalářská práce na téma interního brandingu společnosti Wolters Kluwer se zabývá vnímáním značky Wolters Kluwer jejími zaměstnanci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako značka, řízení značky, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy realizované formou rozhovorů. Výzkumná sonda je podkladem pro interní projekt zlepšení interní komunikace ve Wolters Kluwer.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis on internal branding company Wolters Kluwer is engaged in the perception of the brand Wolters Kluwer its employees. In the theoretical part defines the basic concepts such as brand, brand management, corporate identity and marketing research. In the practical part of the thesis focuses on the interpretation of the data taken from the research inquiry conducted by interview. This survey is the basis for internal project to improve internal communications within Wolters Kluwer.
1. Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu. Zvýšenou pozornost věnujte vymezení pojmů corporate identity a značka.
2. Proveďte kvalitativní šetření u zaměstnanců dané firmy.
3. Analyzujte zjištěná data a vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu. Zvýšenou pozornost věnujte vymezení pojmů corporate identity a značka.
2. Proveďte kvalitativní šetření u zaměstnanců dané firmy.
3. Analyzujte zjištěná data a vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 67 s. ISBN 80-731-8106-1.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003.ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům: Brand management.Vyd. 1. Překlad Eva Nevrlá. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-2007-1.
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : [vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh]. Vyd. 1. Překlad Eva Nevrlá. Brno: Computer Press, 2003, xiii, 315 s. Business books (Computer Press). ISBN 80-722-6885-6.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 67 s. ISBN 80-731-8106-1.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003.ISBN 80-247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
DE CHERNATONY, Leslie. Značka: od vize k vyšším ziskům: Brand management.Vyd. 1. Překlad Eva Nevrlá. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 315 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-2007-1.
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : [vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh]. Vyd. 1. Překlad Eva Nevrlá. Brno: Computer Press, 2003, xiii, 315 s. Business books (Computer Press). ISBN 80-722-6885-6.
Přílohy volně vložené
1 disketa
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jak byla (dle vašich informací) vnímána původní značka ASPI?
2. Jaké formy interní komunikace byste zvolila v tomto okamžiku?
3. Jak byste odstranila věčný konflikt mezi managementem a provozem?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.