Diplomová práce popisuje výběr a nasazení webového portálu jako platformy pro budování intranetu v prostředí střední školy umožňující výměnu informací, dokumentů, řízení projektů a řadu dalších činností při potřebě spolupráce více lidí jako týmu.
Anotace v angličtině
The thesis describes choice and implementation of a web portal as a platform for intranet building i the secondary school working environment enabling the exchange of information, documents and management of projects as well as a lot of other activities when cooperation of more people in one team is needed.
Diplomová práce popisuje výběr a nasazení webového portálu jako platformy pro budování intranetu v prostředí střední školy umožňující výměnu informací, dokumentů, řízení projektů a řadu dalších činností při potřebě spolupráce více lidí jako týmu.
Anotace v angličtině
The thesis describes choice and implementation of a web portal as a platform for intranet building i the secondary school working environment enabling the exchange of information, documents and management of projects as well as a lot of other activities when cooperation of more people in one team is needed.
Popište a porovnejte systémy pro firemní intranety.
Analyzujte současný stav intranetu ve škole.
Vyberte nový systém, proveďte a popište jeho instalaci a konfiguraci.
Zhodnoťte nový systém z pohledu správce a uživatele.
Proveďte cenovou analýzu řešení.
Zásady pro vypracování
Popište a porovnejte systémy pro firemní intranety.
Analyzujte současný stav intranetu ve škole.
Vyberte nový systém, proveďte a popište jeho instalaci a konfiguraci.
Zhodnoťte nový systém z pohledu správce a uživatele.
Proveďte cenovou analýzu řešení.
Seznam doporučené literatury
GREER, Tyson. Intranety: principy a praxe : průvodce technologiemi a možnostmi počítačových sítí internetového typu v podniku. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 1999, xx, 309 s. ISBN 80-7226-135-5.
DYSON, Peter John, Pat COLEMAN a Len GILBERT. Intranet: plánování, výstavba, provoz : kompletní průvodce. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998, 346 s. ISBN 80-7169-670-6.
PASCH, Ondřej. Microsoft SharePoint 2010: praktický průvodce uživatele. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3177-0.
O'CONNOR, Errin. Mistrovství ve Windows Sharepoint Services 3.0: stovky okamžitých řešení. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 640 s. ISBN 978-80-251-1962-4.
HORÁK, Jaroslav a Milan KERŠLÁGER. Počítačové sítě pro začínající správce. 5., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 303 s. ISBN 978-80-251-3176-3.
Seznam doporučené literatury
GREER, Tyson. Intranety: principy a praxe : průvodce technologiemi a možnostmi počítačových sítí internetového typu v podniku. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 1999, xx, 309 s. ISBN 80-7226-135-5.
DYSON, Peter John, Pat COLEMAN a Len GILBERT. Intranet: plánování, výstavba, provoz : kompletní průvodce. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998, 346 s. ISBN 80-7169-670-6.
PASCH, Ondřej. Microsoft SharePoint 2010: praktický průvodce uživatele. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3177-0.
O'CONNOR, Errin. Mistrovství ve Windows Sharepoint Services 3.0: stovky okamžitých řešení. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 640 s. ISBN 978-80-251-1962-4.
HORÁK, Jaroslav a Milan KERŠLÁGER. Počítačové sítě pro začínající správce. 5., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 303 s. ISBN 978-80-251-3176-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce v krátké prezentaci. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta práce následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
1) Vysvětlete větu Koncovou cenu řešení včetně implementace firmou MyProfi s.r.o. není možné zveřejnit?. Proč to není možné? Dále by bylo dobré zmínit dlouhodobé zkušenosti uživatelů a správců, jestli se neobjevil nějaký zásadní problém apod. (dr. Mrázek)
2) Jak dlouho se uvedený systém využívá? (doc. Nahodil)
3) Jak máte vyřešenu migraci uživatelů? (doc. Sysel)
Dotazy byly zodpovězeny a pokračovalo se zkoušením předmětů.