Tématem diplomové práce je Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě POS Otrokovice, a. s. Cílem je získání teoretických poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky, analýza současného stavu ve společnosti a projekt zavedení konkrétního CRM řešení. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá analýzou společnosti POS Otrokovice, a. s., konkurence, zákazníků a způsobu zpracovávání informací o zákaznících. V projektové části je vybrán konkrétní CRM systém a projekt jeho zavedení. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy pro společnost POS Otrokovice, a. s.
Anotace v angličtině
The core of the dissertation is ‘‘The Project of CRM System Introduction for Improvement in Customer Relationship Management in POS Otrokovice , Corp.‘‘ The aim is to acquire theoretical knowledge of the customer relationship management scheme, an analysis of present conditions in the company and a project of specific CRM solution implementation. The dissertation is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The practical part is further divided into an analysis part and a project part. The analysis part deals with the analysis of POS Otrokovice, Corp. , competition, customers and customer data processing. In the project part a concrete CRM system has been selected and the process of its introduction is described in detail. In the concluding part the benefits for POS Otrokovice, Corp. are evaluated.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, zákazník, stavební společnost, zavádění CRM, zakázkový marketing
Klíčová slova v angličtině
customer relationship management, customer, building company, CRM introduction, customer marketing
Rozsah průvodní práce
75 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě POS Otrokovice, a. s. Cílem je získání teoretických poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky, analýza současného stavu ve společnosti a projekt zavedení konkrétního CRM řešení. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část se zabývá analýzou společnosti POS Otrokovice, a. s., konkurence, zákazníků a způsobu zpracovávání informací o zákaznících. V projektové části je vybrán konkrétní CRM systém a projekt jeho zavedení. Na závěr jsou zhodnoceny přínosy pro společnost POS Otrokovice, a. s.
Anotace v angličtině
The core of the dissertation is ‘‘The Project of CRM System Introduction for Improvement in Customer Relationship Management in POS Otrokovice , Corp.‘‘ The aim is to acquire theoretical knowledge of the customer relationship management scheme, an analysis of present conditions in the company and a project of specific CRM solution implementation. The dissertation is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The practical part is further divided into an analysis part and a project part. The analysis part deals with the analysis of POS Otrokovice, Corp. , competition, customers and customer data processing. In the project part a concrete CRM system has been selected and the process of its introduction is described in detail. In the concluding part the benefits for POS Otrokovice, Corp. are evaluated.
Klíčová slova
řízení vztahů se zákazníky, zákazník, stavební společnost, zavádění CRM, zakázkový marketing
Klíčová slova v angličtině
customer relationship management, customer, building company, CRM introduction, customer marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vysvětlete principy CRM systému a stanovte základní možnosti využití CRM ve stavebnictví.
II. Praktická část
Analyzujte způsob zpracovávání a využívání informací o zákaznících ve společnosti P. O. S., a. s.
Vypracujte projekt zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Stanovte jednotlivé kroky potřebné pro realizaci a zavádění CRM, přínosy a náklady projektu a určete rizika s ním spojená.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vysvětlete principy CRM systému a stanovte základní možnosti využití CRM ve stavebnictví.
II. Praktická část
Analyzujte způsob zpracovávání a využívání informací o zákaznících ve společnosti P. O. S., a. s.
Vypracujte projekt zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Stanovte jednotlivé kroky potřebné pro realizaci a zavádění CRM, přínosy a náklady projektu a určete rizika s ním spojená.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2
[2] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0401-3
[3] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0052-2
[4] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0569-9
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha: VŠE, 1996. ISBN 80-7079-394
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2
[2] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0401-3
[3] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0052-2
[4] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0569-9
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha: VŠE, 1996. ISBN 80-7079-394