Ve své diplomové práci se zabývám personální politikou firmy Strabag a. s. ve vztahu k vytváření vlastního image a zvyšování ekonomické prosperity.
V teoretické části vysvětluji základní charakteristiku personální politiky a oblastí, které podle mého názoru nejvíce působí na image a prosperitu podniku. V analytické části představuji firmu STRABAG a způsob jakým firma provádí personální politiku. Další část je zaměřena na projekt zjišťování spokojenosti zaměstnanců, vyhodnocení a navržení potřebných opatření ke zlepšení situace.
Anotace v angličtině
My master thesis conserns personal policy and human resources of STRABAG a.s. in purpose of creating self image and increasing economical prosperity.
In theoretical part I am explaining basic characteristics of personal policy and key areas which have the major influence on image and prosperity of company. In analythic part I'm introducing STRABAG company and the way how the company applies personal policy in reality. Last chapter is focused on research of employee satisfaction, evaluation of findings and creating design of neccesary actions to imporve the current situation.
Personal policy, image, prosperity, questionary research, employee benefits.
Rozsah průvodní práce
102 s., 10 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zabývám personální politikou firmy Strabag a. s. ve vztahu k vytváření vlastního image a zvyšování ekonomické prosperity.
V teoretické části vysvětluji základní charakteristiku personální politiky a oblastí, které podle mého názoru nejvíce působí na image a prosperitu podniku. V analytické části představuji firmu STRABAG a způsob jakým firma provádí personální politiku. Další část je zaměřena na projekt zjišťování spokojenosti zaměstnanců, vyhodnocení a navržení potřebných opatření ke zlepšení situace.
Anotace v angličtině
My master thesis conserns personal policy and human resources of STRABAG a.s. in purpose of creating self image and increasing economical prosperity.
In theoretical part I am explaining basic characteristics of personal policy and key areas which have the major influence on image and prosperity of company. In analythic part I'm introducing STRABAG company and the way how the company applies personal policy in reality. Last chapter is focused on research of employee satisfaction, evaluation of findings and creating design of neccesary actions to imporve the current situation.
Personal policy, image, prosperity, questionary research, employee benefits.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretický základ pro svou práci z pramenů z oblasti personální politiky.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte dosavadní situaci a aktivity firmy Strabag (historie, základní údaje firmy, organizační strukturu).
Proveďte analýzu současného stavu personální politiky ve firmě.
Zpracujte návrh zlepšení.
Vyhodnoťte očekávané přínosy navrženého řešení a zpracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretický základ pro svou práci z pramenů z oblasti personální politiky.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte dosavadní situaci a aktivity firmy Strabag (historie, základní údaje firmy, organizační strukturu).
Proveďte analýzu současného stavu personální politiky ve firmě.
Zpracujte návrh zlepšení.
Vyhodnoťte očekávané přínosy navrženého řešení a zpracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLINA, M. a kol.. Pracovní právo. 1. vydání Praha: C. H. Beck, 2001. 474 s. ISBN 80-7179-521-6.
[2] FOOT, M., HOOK, C. Personalistika. 1. vydání Brno: CP Books, 2005 .462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[3] GALVAS, M. Pracovní právo České republiky. 1. vydání Brno: Masarykova univerzita, 1999. 429 s. ISBN 80-210-1587-X.
[4] HÁJEK, L., VÍTEK, M. Moderní personalistika - záruka prosperity podniku. 1.vydání Praha: Práce, 1991. 190 s. ISBN 80-208-0210-X.
[5] KOUBEK, J. ABC praktické personalistiky. 1. vydání Praha: Linde, 2000.400 s.ISBN 80-86131-25-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLINA, M. a kol.. Pracovní právo. 1. vydání Praha: C. H. Beck, 2001. 474 s. ISBN 80-7179-521-6.
[2] FOOT, M., HOOK, C. Personalistika. 1. vydání Brno: CP Books, 2005 .462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[3] GALVAS, M. Pracovní právo České republiky. 1. vydání Brno: Masarykova univerzita, 1999. 429 s. ISBN 80-210-1587-X.
[4] HÁJEK, L., VÍTEK, M. Moderní personalistika - záruka prosperity podniku. 1.vydání Praha: Práce, 1991. 190 s. ISBN 80-208-0210-X.
[5] KOUBEK, J. ABC praktické personalistiky. 1. vydání Praha: Linde, 2000.400 s.ISBN 80-86131-25-4.