Cílem práce je realizovat demonstrační výuková simulací pro předmět Zpracování signálů v systému MATLAB. V teoretické části je popsán systém MATLAB, ve kterém je realizována praktická část, a vysvětlen pojem signál a jeho vlastnosti. V praktické části je popsána tvorba a funkce výukových simulací.
Annotation in English
The aim of this thesis is to design of demonstrative educational simulations for subject Signal Processing in MATLAB enviroment. The theoretical part describes enviroment MATLAB, in which is implemented a practical part, and the concept of signal and his properties. The practical part describes the creation process and function of educational simulations.
Cílem práce je realizovat demonstrační výuková simulací pro předmět Zpracování signálů v systému MATLAB. V teoretické části je popsán systém MATLAB, ve kterém je realizována praktická část, a vysvětlen pojem signál a jeho vlastnosti. V praktické části je popsána tvorba a funkce výukových simulací.
Annotation in English
The aim of this thesis is to design of demonstrative educational simulations for subject Signal Processing in MATLAB enviroment. The theoretical part describes enviroment MATLAB, in which is implemented a practical part, and the concept of signal and his properties. The practical part describes the creation process and function of educational simulations.
Realizujte demonstrační simulace pro přednášky z předmětu Zpracování signálů.
Vytvořte prostředí pro demonstraci analýzy generovaných signálů v časové oblasti (charakteristiky signálů, výpočet konvoluce, korelační analýza).
Vytvořte prostředí pro demonstraci analýzy generovaných signálů ve frekvenční oblasti.
Vypracujte v systému Matlab/Simulink.
Research Plan
Realizujte demonstrační simulace pro přednášky z předmětu Zpracování signálů.
Vytvořte prostředí pro demonstraci analýzy generovaných signálů v časové oblasti (charakteristiky signálů, výpočet konvoluce, korelační analýza).
Vytvořte prostředí pro demonstraci analýzy generovaných signálů ve frekvenční oblasti.
Vypracujte v systému Matlab/Simulink.
Recommended resources
Zaplatílek K., Doňar B.: Matlab, začínáme se signály, BEN,2006.
Oppenheim A., Willsky A.: Signals and Systems, N.J. USA: Prentice-Hall, Englewood Cliffs, 1997.
Vích R., Smejkal Z.: Číslicové filtry, Academia, 2000.
Hlaváč V., Sedláček M.: Zpracování signálů a obrazů, Praha, ČVUT 2000.
Davídek V., Laipert M., Vlček M.: Analogové a číslicové filtry, ČVUT, 2006.
Recommended resources
Zaplatílek K., Doňar B.: Matlab, začínáme se signály, BEN,2006.
Oppenheim A., Willsky A.: Signals and Systems, N.J. USA: Prentice-Hall, Englewood Cliffs, 1997.
Vích R., Smejkal Z.: Číslicové filtry, Academia, 2000.
Hlaváč V., Sedláček M.: Zpracování signálů a obrazů, Praha, ČVUT 2000.
Davídek V., Laipert M., Vlček M.: Analogové a číslicové filtry, ČVUT, 2006.
Enclosed appendices
1 CD disk
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Diplomant odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své bakalářské práce. Prezentace jako celek byla zpracována na dobré úrovni. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Následně byl student seznámen s posudky vedoucího a oponenta bakalářské práce. Diplomant postupně odpověděl na otázky oponenta práce.
Komise vznesla k obhajobě následující dotazy:
1) Prof. Víteček: Jaké další transformace, kromě zmíněné F transformace, jste zpracoval?
Student odpověděl na kladené dotazy.
Komise se usnesla, že předložená bakalářská práce není zpracována v požadované šíři a nesplňuje požadavky na kladené na tento typ práce. Z těchto důvodů doporučuje následující:
- Ponechat původní téma bakalářské práce včetně stávajících bodů zadání.
- Přepracovat bakalářskou práci dle požadavků vedoucího práce.