Předkládaná bakalářská práce se zabývá ročním reklamním plánem společnosti Praxis, spol. s r.o. se zaměřením i na vlastní maloobchodní prodejny. Zaměřila jsem se také na využití komunikace pomocí internetu pro efektivnější oslovení zákazníka. Ve své práci jsem se snažila navrhnout další programy marketingové komunikace, které společnosti velmi pomohou k udržení současných a k získání nových zákazníků. V závěru práce je zpracován rozpočet reklamního plánu společnosti.
Anotace v angličtině
Construed bachelor paper deals with the yearly marketing plan of the company Praxis focused on its own retail outlets. I also targeted the usage of the communication by the internet for more effective addressing costumers. In this bachelor paper I tried to suggest another programs of the marketing communication, which help company to hold present customers and obtain new customers. At the close of this paper is elaborated
a budget for the marketing plan of the company.
Předkládaná bakalářská práce se zabývá ročním reklamním plánem společnosti Praxis, spol. s r.o. se zaměřením i na vlastní maloobchodní prodejny. Zaměřila jsem se také na využití komunikace pomocí internetu pro efektivnější oslovení zákazníka. Ve své práci jsem se snažila navrhnout další programy marketingové komunikace, které společnosti velmi pomohou k udržení současných a k získání nových zákazníků. V závěru práce je zpracován rozpočet reklamního plánu společnosti.
Anotace v angličtině
Construed bachelor paper deals with the yearly marketing plan of the company Praxis focused on its own retail outlets. I also targeted the usage of the communication by the internet for more effective addressing costumers. In this bachelor paper I tried to suggest another programs of the marketing communication, which help company to hold present customers and obtain new customers. At the close of this paper is elaborated
a budget for the marketing plan of the company.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k reklamnímu plánu.
Analyzujte situaci podniku za rok 2005 dle zvolených kritérií.
S využitím analýzy roku 2005 navrhněte roční reklamní plán firmy se zaměřením na jednotlivé prodejny.
V závěru doplňte finanční rozpočet navrhovaného reklamního plánu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k reklamnímu plánu.
Analyzujte situaci podniku za rok 2005 dle zvolených kritérií.
S využitím analýzy roku 2005 navrhněte roční reklamní plán firmy se zaměřením na jednotlivé prodejny.
V závěru doplňte finanční rozpočet navrhovaného reklamního plánu.
Seznam doporučené literatury
[1 ] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a. s., 1992. ISBN 80-85424-83-5.
[2] PAVLŮ, D. a kol. Marketingové komunikace a media. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-306-4.
[3] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. Masarykova Univerzita v Brně, 1997. ISBN 80-210-1461-X.
[6] NAGYOVÁ, J. Marketingové komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.
Seznam doporučené literatury
[1 ] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a. s., 1992. ISBN 80-85424-83-5.
[2] PAVLŮ, D. a kol. Marketingové komunikace a media. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-306-4.
[3] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 80-7318-140-1.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. Masarykova Univerzita v Brně, 1997. ISBN 80-210-1461-X.
[6] NAGYOVÁ, J. Marketingové komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Proč firma nepoužívá zákaznické karty, které připravila?
Jak by se s těmito kartami dalo marketingově pracovat?
Jaký typ výrobků by byl podpořen navrhovanou inzercí v MHD?