Bakalářská práce se zabývá tvorbou propagačních videí pro potřeby příspěvkové organizace Baťův institut. V rámci práce vznikla 3 samostatná propagační videa pro jednotlivé organizace institutu, tj.: Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně, Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně a video pro Klub přátel Baťova Institutu.
V teoretické části jsou zmíněny kulturní instituce jako takové a jednotlivé složky Baťova institutu. Dále jsou rozebrány technologie tvorby propagačních videí. V praktické části je popsán současný stav webové prezentace Baťova institutu a proces návrhu a tvorby jednotlivých videí.
Anotace v angličtině
The Bachelor´s thesis deals with creation of promotional videos for a contributory organization Batuv Institut. In pursuance of the thesis, three videos were made and each of them represents one organization within the Institut: Regional Gallery of Applied Arts in Zlin, Museum of South-Eastern Moravia in Zlin, Regiona Library of Frantisek Bartos in Zlin and a video for Bata Institut Society Club.
The theoretical part describes cultural organizations as such and individual divisions of Bata Institut. Attention will be also devoted to technology of creating promotional videos. Practical part of the thesis focuses on a current state of web presentation of Bata Institut and it also suggests a process of planing and creating individual videos
Klíčová slova
Kulturní instituce, propagační video, marketing, DSLR
Klíčová slova v angličtině
Cultural institutions, promotional video, marketing, DSLR
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tvorbou propagačních videí pro potřeby příspěvkové organizace Baťův institut. V rámci práce vznikla 3 samostatná propagační videa pro jednotlivé organizace institutu, tj.: Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně, Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně a video pro Klub přátel Baťova Institutu.
V teoretické části jsou zmíněny kulturní instituce jako takové a jednotlivé složky Baťova institutu. Dále jsou rozebrány technologie tvorby propagačních videí. V praktické části je popsán současný stav webové prezentace Baťova institutu a proces návrhu a tvorby jednotlivých videí.
Anotace v angličtině
The Bachelor´s thesis deals with creation of promotional videos for a contributory organization Batuv Institut. In pursuance of the thesis, three videos were made and each of them represents one organization within the Institut: Regional Gallery of Applied Arts in Zlin, Museum of South-Eastern Moravia in Zlin, Regiona Library of Frantisek Bartos in Zlin and a video for Bata Institut Society Club.
The theoretical part describes cultural organizations as such and individual divisions of Bata Institut. Attention will be also devoted to technology of creating promotional videos. Practical part of the thesis focuses on a current state of web presentation of Bata Institut and it also suggests a process of planing and creating individual videos
Klíčová slova
Kulturní instituce, propagační video, marketing, DSLR
Klíčová slova v angličtině
Cultural institutions, promotional video, marketing, DSLR
Zásady pro vypracování
Popište současný stav webové prezentace Baťova institutu.
Navrhněte možná rozšíření především v oblasti videoprezentací jednotlivých prostor institutu.
Analyzujte techniky a technologie tvorby prezentací interierů budov.
Vytvořte scénáře pro jednotlivé prezentace a podle těchto scénářů klipy natočte.
Proveďte střih a doplnění záběrů o faktografické informace o institutu.
Navrhněte a realizujte možná obsahová vylepšení sekce Klub přátel Baťova institutu.
Zásady pro vypracování
Popište současný stav webové prezentace Baťova institutu.
Navrhněte možná rozšíření především v oblasti videoprezentací jednotlivých prostor institutu.
Analyzujte techniky a technologie tvorby prezentací interierů budov.
Vytvořte scénáře pro jednotlivé prezentace a podle těchto scénářů klipy natočte.
Proveďte střih a doplnění záběrů o faktografické informace o institutu.
Navrhněte a realizujte možná obsahová vylepšení sekce Klub přátel Baťova institutu.
Seznam doporučené literatury
PERKINS, Chad. After Effects: nejužitečnější postupy a triky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, viii, 343 s. ISBN 978-80-251-3571-6.
HARRINGTON, Richard. Video s DSLR: od momentek k nádherným snímkům. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 280 s. ISBN 978-80-251-3796-3.
BERÁNEK, Petr. Digitální video v praxi. 2. přeprac. vyd. Brno: Mobil Media, 2003, 493 s. ISBN 80-865-9334-7.
Adobe Premiere Pro CS5: oficiální výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 392 s. ISBN 978-80-251-3248-7.
LONG, Ben a Sonja SCHENK. Velká kniha digitálního videa. Vyd. 1. Překlad Magdalena Kolínová. Brno: Computer Press, 2005, 478 s. ISBN 80-251-0580-6.
DUNN, Jason R. Digitální video. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xxi, 264 s. ISBN 80-251-0038-3.
Seznam doporučené literatury
PERKINS, Chad. After Effects: nejužitečnější postupy a triky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, viii, 343 s. ISBN 978-80-251-3571-6.
HARRINGTON, Richard. Video s DSLR: od momentek k nádherným snímkům. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013, 280 s. ISBN 978-80-251-3796-3.
BERÁNEK, Petr. Digitální video v praxi. 2. přeprac. vyd. Brno: Mobil Media, 2003, 493 s. ISBN 80-865-9334-7.
Adobe Premiere Pro CS5: oficiální výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 392 s. ISBN 978-80-251-3248-7.
LONG, Ben a Sonja SCHENK. Velká kniha digitálního videa. Vyd. 1. Překlad Magdalena Kolínová. Brno: Computer Press, 2005, 478 s. ISBN 80-251-0580-6.
DUNN, Jason R. Digitální video. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xxi, 264 s. ISBN 80-251-0038-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a výsledky své bakalářské práce v krátké prezentaci. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta práce následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
dr. Navrátil (oponent): Byla provedena nějaká zpětná vazba týkající se využití výsledků dané BP?
doc. Prokopová: Jak dlouho jsou Vaše videa zveřejněna na youtube?
doc Chovancová: Co je podle Vás přesně obsahem pojmu marketing a marketingová komunikace?
Student zodpověděl všechny dotazy.